AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #1 Del Skrevet 8. mai 2016 Scenario: Hvis hun kommer opp til deg og til eksempel forteller at vennene dine er teite (jeg har nesten ingen venner altså, men for det) - ville du nikket deg enig med henne, eller ikke? Hvis jeg opplever at hun sier sånt (hun er ei dame som bor i en restaurert blokk og er litt på skråplanet for å si det sånn) så svarer jeg henne litt rart kanskje. Noen ganger sier jeg meg til og med enig med henne. At ja - dem er kanskje litt teite, i mens jeg fniser. Det samme hvis hun spør. Eller, da kan jeg f.eks bare smile og ikke svare hvis hun påstår noe sånt. Hvis hun spør eller sier sånt som de to over hadde gjort, da forandrer svaret seg. Da hadde man jo sagt at nei du skjerp deg. Dette stemmer ikke. Hvis hun hadde sagt noe sånt i det hele tatt, da. Neppe. Er ikke dette "riktig" måte å svare på i scenarionene beskrevet over? Anonymkode: 6f35d...01b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 8. mai 2016 #2 Del Skrevet 8. mai 2016 Jeg svarer alltid med hva jeg mener, samme hvem som spør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 8. mai 2016 #3 Del Skrevet 8. mai 2016 Uansett hvem som sier noe sånt, hadde jeg svart at det synes jeg nå ikke. Vi alle er nå forskjellige. Jeg liker godt mine venner. Hadde svart på en rolig behersket måte. Kan også være jeg hadde sagt i fra om at det er ikke særlig hyggelig sagt å trakke ned på andre, det synes jeg du skal la være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #4 Del Skrevet 8. mai 2016 Det er vel fordi du tar ikke de to første damene helt på alvor, så det spiller ikke noen rolle hva de skulle mene. Mens hun siste ser jo ut som en oppegående dame, så du liker ikke at hun skal dømme deg eller kritisere deg og dine. Du er kanskje redd for at hun kan ha rett, eller at du føler trang til å forsvare/rettferdiggjøre dine venner, så hun får et mer riktig syn på dem. Anonymkode: a10ad...366 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå