Gå til innhold

Fire steg til hvordan få deg dame

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

1. Ha mye penger

2. Ha høy sosialstatus\makt

3. Ha et godt utstyr

4. Vær en kjendis 

Du vil garantert få deg dame om du gjør disse ting. Men om du vil få deg riktig dame det er en helt annen sak. Men dame vil du få deg det er garantert.

Anonymkode: d10d0...ff9

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du ikke dame, ts? Og så tenker du at det er fordi du ikke har disse tingene?

Anonymkode: 68ddf...d8d

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

for meg er det

1. bruk fingene på klitten, jeg driter i pikken

2. vær snill med meg, foreldrene mine, barn og dyr

3. ha penger nok til at du ikke trenger å snylte på meg

4. vær hjemmekjær

5. se pen ut i mine øyne. jatakk til rødt hår, vikingeskjegg og kosemage

Anonymkode: d0ea0...5b6

• Liker 4
Skrevet

Kjenner absolutt ingen som er sammen med en en kjendis. Heller ingen som er "rik", bare helt vanlig mennesker som liker andre helt vanlig mennesker. Hvor kommer denne ville teorien fra?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Les det som står under de fire stegene.

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, HomelessIcecream skrev:

Kjenner absolutt ingen som er sammen med en en kjendis. Heller ingen som er "rik", bare helt vanlig mennesker som liker andre helt vanlig mennesker. Hvor kommer denne ville teorien fra?

Noen menn skylder på slike ytre faktorer fordi de er single. Det er enklest å legge skylda på damer og påstå de er overfladiske isteden for å se seg selv i speilet og ta tak i seg selv. 

For at en mann skal få meg, så må han vise omsorg, ha humor, være stolt av seg selv og trygg på seg selv. Og han må vise at han vil være med meg og at han verdsetter meg som en person. Og at han tenner meg seksuelt. Jeg driter i hvor mye/lite han tjener så lenge han har kontroll og er fornuftig og ryddig. Hvordan han ser ut betyr ikke så mye så lenge han er sunn og aktiv og er renslig . 

Anonymkode: 8bf00...4dc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Les det som står under de fire stegene.

Skulle det liksom gjøre noe fra eller til for påstanden din?

Anonymkode: 68ddf...d8d

• Liker 1
Skrevet

Så det du skal frem til her TS er at attraktive menn er attraktive blant damer?

Skrevet
17 minutter siden, HomelessIcecream skrev:

Ja, det er fjottete. Den ledene teorien for å få seg dame nå er vel på to regler:

• Vær attraktiv
  • Ikke vær uattraktiv

Så enkelt er det altså.

Gjest Herr Heftig
Skrevet (endret)

Hva med:

1. Ikke var blandt de styggeste 20 prosentene, og hvis du er det, så prøv deg på damer som er er i samme gruppe. Nesten alle i denne gruppen er overvektige, så det kan man gjøre noe med selv.

2. Ha en hverdag. Ha jobb eller gå på skole, hvis du er ufør får du skaffe deg noen hobbyer.

3. Ikke vær dust.

4. Ta initiativ.

5. Selvinnsikt.

Endret av Herr Heftig
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Herr Heftig skrev:

Hva med:

1. Ikke var blandt de styggeste 20 prosentene, og hvis du er det, så prøv deg på damer som er er i samme gruppe. Nesten alle i denne gruppen er overvektige, så det kan man gjøre noe med selv.

2. Ha en hverdag. Ha jobb eller gå på skole, hvis du er ufør får du skaffe deg noen hobbyer.

3. Ikke vær dust.

4. Ta initiativ.

Jeg oppfyller alle de kravene + mer. Har aldri hatt dame

Anonymkode: 1b2d4...a19

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Må si meg enig med ts her, er nok et lite antall damer som ser på disse tingene her, og til tross for at det er et bittelite fåtall, er det nok flere av dem enn av menn med disse egenskapene. Sliter derimot med å forstå hvorfor disse damene er så ettertraktet da.

Anonymkode: d926d...d60

Skrevet (endret)

24 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Ja, det er fjottete. Den ledene teorien for å få seg dame nå er vel på to regler:

• Vær attraktiv
  • Ikke vær uattraktiv

Så enkelt er det altså.

I motsetning til hvordan få seg mann, som er helt snudd på hode!

• Ikke vær uattraktiv
  • Vær attraktiv

Tror vi har knekt koden du og jeg. Nå spørs det bare hvordan vi kan tjene penger på det. Hva sier du om 40/60 partnerskap?  Jeg har litt dårlig med penger, så syns jeg fortjener mer, og jeg er jo kvinne, så for likestillingens del syns jeg at det bare er rettferdig med ujevn fordeling. 

Endret av HomelessIcecream
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må si meg enig med ts her, er nok et lite antall damer som ser på disse tingene her, og til tross for at det er et bittelite fåtall, er det nok flere av dem enn av menn med disse egenskapene. Sliter derimot med å forstå hvorfor disse damene er så ettertraktet da.

Anonymkode: d926d...d60

Sikkert fordi de er superpene så de har menn hengende etter seg og menn liker å jakte kanskje, og det er status å ha fin dame. Mens vi andre, litt mindre pene, litt mindre overfladiske, som driter i pikk, penger og popularitet, vi blir litt oversett oppi det hele. Vi får høre at det å ha noen kilo ekstra er stygt så da tenker vi at vi er stygge. Jeg har helt greit ansikt, men puppene er lange, jeg er småtjukk, ufør og har lengre indre kjønnslepper enn ytre og jeg har ikke allverdens selvtillit i senga fordi jeg ikke er pen og deilig naken, og jeg er sjenert så jeg legger meg ikke åpenlyst etter gutter. Så da får jeg ingen. Er ti år siden jeg ble kysset sist. Tror kvinner har lettere for å klandre seg selv og trykke seg selv ned enn menn har og dårlig selvtillit er ikke akkurat en kjærestemagnet.

Anonymkode: d0ea0...5b6

Skrevet
4 minutter siden, HomelessIcecream skrev:

I motsetning til hvordan få seg mann, som er helt snudd på hode!

• Ikke vær uattraktiv
  • Vær attraktiv

Tror vi har knekt koden du og jeg. Nå spørs det bare hvordan vi kan tjene penger på det. Hva sier du om 40/60 partnerskap?  Jeg har litt dårlig med penger, så syns jeg fortjener mer, og jeg er jo kvinne, så for likestillingens del syns jeg at det bare er rettferdig med ujevn fordeling. 

Jeg trodde mottoet bak likestilling var: "Lik lønn, likt arbeid" eller noe slikt?

Skrevet
1 minutt siden, ambivalentReaction skrev:

Jeg trodde mottoet bak likestilling var: "Lik lønn, likt arbeid" eller noe slikt?

Haha

Skrevet (endret)
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg oppfyller alle de kravene + mer. Har aldri hatt dame

Det er få som selv mener de mangler selvinnsikt.

Endret av Summers
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Summers skrev:

Det er vel få som selv mener de har lite selvinnsikt.

Fyren redigerte posten etter at jeg postet. Men jeg har selvinnsikt ja. Jeg vet hvorfor jeg ikke har dame, men det er ikke noen av de punktene

• Liker 2
Skrevet (endret)
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fyren redigerte posten etter at jeg postet. Men jeg har selvinnsikt ja. Jeg vet hvorfor jeg ikke har dame, men det er ikke noen av de punktene

Unnskyld. Jeg så ikke at posten var redigert. 

Endret av Summers
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, Herr Heftig skrev:

5. Selvinnsikt.

Det er jo ikke noe man kan gjøre noe med.

Anonymkode: 45971...e94

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...