Gjest Christine 30 Skrevet 28. oktober 2004 #1 Del Skrevet 28. oktober 2004 Hei! Vi har nettopp begynt på IVF behandling,dette tar jo som kjent litt tid. Hvis dette forsøket ikke lykkes,når kan vi begynne på neste forsøk? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 28. oktober 2004 #2 Del Skrevet 28. oktober 2004 Jeg tror det varierer litt, men jeg vet at mange klinikker vil ha minst en naturlig syklus i mellom syklusene med hormonstimulering"... Altså at en skal ha en normal-mens før en får starte opp igjen. Men det varierer nok fra sted til sted, vil jeg mene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 30. oktober 2004 #3 Del Skrevet 30. oktober 2004 Du skal stå på ganske mye for å klare mer enn to i året... litt ro må jo kroppen få også, så den er klar for neste runde og best mulig rustet til å ta i mot ny behandling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 31. oktober 2004 #4 Del Skrevet 31. oktober 2004 Vi fikk beskjed om at hvis det ikke skulle lykkes på første forsøk så måtte det gå minst tre mnd før vi skulle sette igang med ny runde. Dette for at kroppen skal komme i normal gjenge igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 31. oktober 2004 #5 Del Skrevet 31. oktober 2004 Uff, det var lang tid. Vi setter i gang medisinering på tirsdag og håper virkelig det klaffer på første forsøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelure Skrevet 11. november 2004 #6 Del Skrevet 11. november 2004 Jeg har fått beskjed om minimum 2 sykluser mellom hvert forsøk. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 14. november 2004 #7 Del Skrevet 14. november 2004 Du skal ha en vanlig syklus før du kan begynne med medesiner igjen. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå