Janis Skrevet 8. mai 2016 #1 Skrevet 8. mai 2016 (endret) Har ei jente på 8, som er litt over gjennomsnittet rund i livet. Har noen drakter etter eldste jenta, men de passer ikke. Noen tips til merke? Endret 8. mai 2016 av Janis
Honey Dew Skrevet 8. mai 2016 #2 Skrevet 8. mai 2016 Hva tenker du på når du sier merke? Mener du hvor bunaden kommer fra?
Fireflies Skrevet 8. mai 2016 #3 Skrevet 8. mai 2016 Skal du ha bunad eller festdrakt? For bunad blir sydd til den som kjøper den, med mindre du kjøper den brukt.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #4 Skrevet 8. mai 2016 Jeg regner med at du mener masseproduserte festdrakter... Nabo'n har ei jente som også er litt rund og hun har nylig kjøpt en på Obs etter å ha prøvd flere rundt omkring. Den var veldig fin. Anonymkode: a40a6...948
Lauge Skrevet 8. mai 2016 #5 Skrevet 8. mai 2016 Du kan strikke bunad? :-) evt be en produktiv mormor om å gjøre det?
Janis Skrevet 8. mai 2016 Forfatter #6 Skrevet 8. mai 2016 Mente festdrakt. Får nok ingen til å strikke. Men skal prøve obs. Ang merke så tenkte jeg name it, kids of norway osv.. Cubus, Lindex og de kjedene er uaktuelt, de passer ikke.
Honey Dew Skrevet 8. mai 2016 #7 Skrevet 8. mai 2016 6 timer siden, Lauge skrev: Du kan strikke bunad? :-) evt be en produktiv mormor om å gjøre det? Kanskje litt for sent nå
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #8 Skrevet 9. mai 2016 19 timer siden, Honey Dew skrev: Kanskje litt for sent nå Spørs jo helt hvor effektiv man er. Jeg strikker en genser på en uke med 3 i pinnestørrelse, og er neppe den raskeste. ;-) Anonymkode: 25b10...af4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå