Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Eg lurer på å kjøpe meg ein Louis Vuitton Mini Noe. Er her nokon som kan dele erfaringar med meg om korleis veska fungerer i bruk? 

Edit: har behov for ei lita veske til lommebok, telefon, nøklar og kanskje litt leppefarge.

På førehand takk. 

Eit: la inn riktig bilde

image.jpg

Endret av Petrus
Riktig bilde
Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1023981-louis-vuitton-noe-erfaringar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hei! Den du har bilde av er Noe GM/large, bare til info :). Men jeg har selv både Noe GM/large og Petit Noe og synes begge er veldig praktiske i hverdagen hvert fall. Bruker den største til bla. skoleveske, plass til pc og div bøker og den mindre bruker jeg når jeg skal på jobb og litt mindre ærender, men absolutt god plass i den og. Den aller minste Noe vesken, har jeg ingen erfaring med, men ut i fra mål og bilder på nettet, så virker den hvert fall hakket for liten og litt for lite praktisk til mitt foretrukne bruk :) .

Vet ikke om du ble litt klokere, men dette er hvert fall min erfaring med to av Noe veskene :) 

Anonymkode: 64cfb...7cb

Jeg bruker den som stelleveske, og er rimelig fornøyd etter 3 ukers bruk. Bærehåndtaket er lett å gripe og lang nok til at vesken kan henges over armen. Vesken er romslig nok for klesskift og tilbehør til to bleiebarn, og det er gode muligheter til å oppbevare småsaker i lommene på innsiden, blant annet i en glidelåslomme med en perfekt størrelse for en smarttelefon. På baksiden finnes det en gullfarget nøkkelring til å hekte nøkler eller barneleker i. Stellematten er ikke noe utenom det vanlige, men det er smart at den har sin egen lomme på innsiden av vesken, slik at man enkelt kan nå den og våtservietter ved et akutt bleieskift.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...