Gjest lupus blanca Skrevet 28. oktober 2004 #1 Del Skrevet 28. oktober 2004 uff har så kraftige overarmer. prøver å slanke meg, er ca 30 kilo fra å kunne kalles tynn men det meste av flesket har visst lagt seg i overarmene mine og jeg ser til og med cellulitter på dem :-? går derfor aldri i singlet (og ja det var vanskelig i sommer). er det siste året jeg har lagt på meg en del. er vanskelig å kle seg pent, jeg ser jo egentlig ikke tykk ut men overarmene mine avslører meg. går sjelden i gensere med tettsittende ermer. går utifra at push ups og boksing vil hjelpe? men når jeg tenker tilbake, da jeg var 20 kilo lettere for et par år siden synes jeg da også at overarmene mine var for store! :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 28. oktober 2004 #2 Del Skrevet 28. oktober 2004 Kjenner til problemet ditt. Har hatt det sånn selv. Det som må til i tillegg til fornuftig kosthold og vanlig trening er styrketrening og styrketrening. Push up er en ting, men du må trene alle muskelene i armene. Er du tilknyttet et treningssenter så få hjelp av de og sett opp et program med fokus på armene. Om ikke så fyll et par halvlitere med vann, kjøp noen rimlige vekter og sett igang hjemme. Jeg har gått ned masse cm rundt armene på dette. Funker garantert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå