Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ansatt i en butikk, jobber fast en dag i uken. Dette handler om en fast kunde som har handlet hos meg i noen år. En dag jeg jobbet (for ca over et halvt år siden), så var denne karen innom for å kjøpe mat med samboerne sine (to gutter). Tror de deler leilighet alle tre. De er nesten alltid innom bukken sammen, og så kommer de til min kasse. Så sier han ene fyren "han der er singel" Og jeg kommenterer noe som "så fint for han da" fordi jeg ble så flau og visste ikke hva jeg skulle si. Det kom helt fra det blå. Etterhvert så har denne fyren handlet i min butikk, og jeg har lagt merke til at han alltid kommer til min kasse - spiller ingen rolle om køen på andre siden er mindre enn min, og det synes jeg jo er veldig hyggelig. Vi pleide å hilse før og vi hilser og prater litt nå og når han er innom. Jeg vet hva Han driver med, han vet hva jeg driver med.

Vi har pleid å snakke mye sammen, når han handler hos meg så stopper han gjerne opp og prater og jeg kan like gjerne glemme å betjene neste kunde fordi jeg blir så opphengt i å prate med han. En gang stoppet han og begynte å prate med meg, og da hadde kompisene hans, som stod i en annen kø, handlet ferdig.. og istedenfor å avbryte samtalen så stod de og ventet på han 😂 Etter ca 5 min med venting fra kompisenes side, sier han "men du, gutta har ventet lenge, tror jeg må gå nå".

Men så i år har jeg hatt litt mye fri fra jobb, pga litt reising i starten av året og nå grunnet eksamen. Og den tid etter at jg var tilbake fra ferie, var han ikke å se innom butikken en eneste gang. Jeg jobbet noen uker før jeg tok fri pga eksamen, og nå vet jeg ikke om han har vært innom butikken på ny. Jeg har ikke sett han eller guttene han deler leilighet med siden jeg reiste. 

Jeg og han har snakket mye med aldri spurt hverandre om navn. Jeg bruker heller ikke navneskilt på jobb. Jeg sjekket jo legitimasjonen hans før, men så aldri på navnet, så bare på bilde og fødselsdato.  Hva skal jeg gjøre? Er det håp eller skal jeg gi han opp? 💓

Han er veldig søt, er veldig interessert i han. Men lurer på om kommentaren jeg ga, da kompisen skrek ut at søtingen var singel, kan bli tolket som et rødt kort? Fordi jeg bare lo det vekk.. det er jo kleint når du sitter i kassa og får det slengt i trynet. 

Anonymkode: 856d9...d8b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Glemte å tilføye at han ikke visste at jeg skulle reise bort og nå vet han heller ikke at jeg er borte fra butikken pga eksamen. Så er fullt mulig at han tror at jeg har sluttet?

TS

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det du egentlig lurerr på?

Anonymkode: 89524...830

Skrevet

Du vet jo hvor han jobber :)

AnonymBruker
Skrevet

Last ned Happn og sjekk om han er der neste gang han er innom. Da kan du evt gi han en like der 😊👌🏻

Anonymkode: d5ed9...f5b

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det du egentlig lurerr på?

Anonymkode: 89524...830

Jeg lurer på om det er noe håp der eller om jeg skal gå videre med livet 

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer på om det er noe håp der eller om jeg skal gå videre med livet 

Nei, klart det er håp. Du må jo prøve å finne han på en eller annen måte. Men du trenger kanskje ikke gjøre det akkurat her og nå. Han dukker vel sikkert opp.

Anonymkode: e86ce...054

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Macro skrev:

Du vet jo hvor han jobber :)

Nei, jeg vet ikke hvor han jobber. Jeg vet bare hva han jobber med, han har sagt hvor men jeg fikk det ikke med meg 😂 Men jaja, får håpe han dukker opp i sommer... for da jobber jeg på samme arbeidsplass som før.

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Last ned Happn og sjekk om han er der neste gang han er innom. Da kan du evt gi han en like der 😊👌🏻

Anonymkode: d5ed9...f5b

Har lastet ned happn. Håper han er der 😍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...