AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #1 Skrevet 8. mai 2016 Ser det er mange som kjøper kjolen istede for å leie. Hvorfor gjør dere det egentlig? Jeg leide en kjole til 2500.-. Skulle jeg kjøpt den ville den jo kostet mye mer og bare tatt opp plass hjemme. Jeg bruker jo ikke kjolen til ett evt neste bryllup uansett. Anonymkode: bf480...245
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #3 Skrevet 8. mai 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ser det er mange som kjøper kjolen istede for å leie. Hvorfor gjør dere det egentlig? Jeg leide en kjole til 2500.-. Skulle jeg kjøpt den ville den jo kostet mye mer og bare tatt opp plass hjemme. Jeg bruker jo ikke kjolen til ett evt neste bryllup uansett. Anonymkode: bf480...245 Det er så dyrt å leie en kjole bare for en dag, at man like gjerne kan kjøpe en. Man kan faktisk få en mye billigere kjole på nettet, sydd i Kina. Jeg vet om mange som har vært heldige. Så kan man selge den etterpå Men det er en sjanse å ta da, en bør se hvem andre anbefaler... elles kan man risikere å få noe som absolut ikke går an å bruke. Anonymkode: 390fb...a14
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #4 Skrevet 8. mai 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ser det er mange som kjøper kjolen istede for å leie. Hvorfor gjør dere det egentlig? Jeg leide en kjole til 2500.-. Skulle jeg kjøpt den ville den jo kostet mye mer og bare tatt opp plass hjemme. Jeg bruker jo ikke kjolen til ett evt neste bryllup uansett. Anonymkode: bf480...245 Og det kan også være at de ønsker den skreddersydd så den passer perfekt, pluss de har mye mer å velge blant. Ikke alle har standardkropper, og da kan det være lettere å finne en man må kjøpe. Dessverre er mange av disse dyre, men jeg kom borti en dame som tar mål og tilpasser kjolen, den blir sydd i Kina - billigere stoff og arbeide, så fikk hun de tilbake, gjorde evnt. tilpasninger om den ikke passet helt.. jeg fikk den i alle fall mye billigere enn i brudesalong, og pga det var et mellomledd her i Norge som tilpasset kjolen, så hadde jeg litt mer sikkerhet. Jeg kunne jo fått den enda billigere om jeg bestilte direkte fra Kina, men jeg syntes det var vanskelig å ta nøyaktie mål selv. Anonymkode: 390fb...a14
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #5 Skrevet 9. mai 2016 Jeg fikk dessverre ikke kjøpt brudekjolen min, noe jeg ønsket veldig! Den ville jeg spare for fremtiden, ha den som et minne, vise mine barn, og kanskje ville noen ha brukt den igjen engang. Og nå som det har gått mange år, ser jeg ofte på brudebildene og tenker hvor fantastisk det hadde vært å få ha på den vakre kjolen igjen, om så bare EN eneste gang! Sukk! Anonymkode: 7b339...91f
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #6 Skrevet 9. mai 2016 Den 8. mai 2016 at 7.42, AnonymBruker skrev: Det er så dyrt å leie en kjole bare for en dag, at man like gjerne kan kjøpe en. Man kan faktisk få en mye billigere kjole på nettet, sydd i Kina. Jeg vet om mange som har vært heldige. Så kan man selge den etterpå Men det er en sjanse å ta da, en bør se hvem andre anbefaler... elles kan man risikere å få noe som absolut ikke går an å bruke. Anonymkode: 390fb...a14 Fra Kina, og små barnehender. Anonymkode: 562bd...18a 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå