AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #1 Skrevet 8. mai 2016 Poster denne som anonym for jeg orker ikke noen diskusjon om innholdet i videoen eller bli forbundet med det. Det jeg lurer på er HVILKEN LÅT ER DETTE? Jeg har ikke YouTube konto så jeg har ikke spurt vedkommende. Ser at noen andre har spurt i kommentarene også men h*n har ikke svart. Anonymkode: cbf21...9af
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #2 Skrevet 9. mai 2016 Prøvd å sjekke med Shazam-app? Anonymkode: 1cc59...006
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #3 Skrevet 9. mai 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Prøvd å sjekke med Shazam-app? Anonymkode: 1cc59...006 Jeg har ikke smartpone eller noe sånt, bruker kun PC, funker den på det? Anonymkode: cbf21...9af
skje Skrevet 9. mai 2016 #4 Skrevet 9. mai 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke smartpone eller noe sånt, bruker kun PC, funker den på det? Anonymkode: cbf21...9af Google foreslo denne linken: https://www.microsoft.com/nb-no/store/apps/shazam/9wzdncrfj0qq
Gruselgrafs Skrevet 14. mai 2016 #6 Skrevet 14. mai 2016 Det var noe kjent med denne, men det kan muligvis være musikk som er spesialkomponert for å bruke til lydspor på film e. l. og som er avgiftsfri (Tono og tilsvarende). Det finnes Cder med slik musikk i de fleste sjangre som er spesialprodusert for mediabransjen.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2016 #7 Skrevet 15. mai 2016 Den 9.5.2016 at 22.31, skje skrev: Google foreslo denne linken: https://www.microsoft.com/nb-no/store/apps/shazam/9wzdncrfj0qq Funket ikke på min PC... 22 timer siden, Gruselgrafs skrev: Det var noe kjent med denne, men det kan muligvis være musikk som er spesialkomponert for å bruke til lydspor på film e. l. og som er avgiftsfri (Tono og tilsvarende). Det finnes Cder med slik musikk i de fleste sjangre som er spesialprodusert for mediabransjen. Virkelig? Syns det hørtes ut som et eller annet melodiøst metal- eller goth-band... Anonymkode: cbf21...9af
Gjest O.G. Skrevet 15. mai 2016 #8 Skrevet 15. mai 2016 Den 8.5.2016 at 4.20, AnonymBruker skrev: Poster denne som anonym for jeg orker ikke noen diskusjon om innholdet i videoen eller bli forbundet med det. Det jeg lurer på er HVILKEN LÅT ER DETTE? Jeg har ikke YouTube konto så jeg har ikke spurt vedkommende. Ser at noen andre har spurt i kommentarene også men h*n har ikke svart. Anonymkode: cbf21...9af Leech og The man with the hammer, kanskje.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #9 Skrevet 16. mai 2016 5 timer siden, O.G. skrev: Leech og The man with the hammer, kanskje. Oh-la-la! Takk!!! Anonymkode: cbf21...9af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå