Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Poster denne som anonym for jeg orker ikke noen diskusjon om innholdet i videoen eller bli forbundet med det.
Det jeg lurer på er HVILKEN LÅT ER DETTE? Jeg har ikke YouTube konto så jeg har ikke spurt vedkommende. Ser at noen andre har spurt i kommentarene også men h*n har ikke svart.

Anonymkode: cbf21...9af

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Prøvd å sjekke med Shazam-app?

Anonymkode: 1cc59...006

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Prøvd å sjekke med Shazam-app?

Anonymkode: 1cc59...006

Jeg har ikke smartpone eller noe sånt, bruker kun PC, funker den på det?

Skrevet

Herregud... Jeg har svart i en metal-tråd. :hoho:

Skrevet

Det var noe kjent med denne, men det kan muligvis være musikk som er spesialkomponert for å bruke til lydspor på film e. l. og som er avgiftsfri (Tono og tilsvarende). Det finnes Cder med slik musikk i de fleste sjangre som er spesialprodusert for mediabransjen.

AnonymBruker
Skrevet
Den 9.5.2016 at 22.31, skje skrev:

Funket ikke på min PC...

22 timer siden, Gruselgrafs skrev:

Det var noe kjent med denne, men det kan muligvis være musikk som er spesialkomponert for å bruke til lydspor på film e. l. og som er avgiftsfri (Tono og tilsvarende). Det finnes Cder med slik musikk i de fleste sjangre som er spesialprodusert for mediabransjen.

Virkelig? Syns det hørtes ut som et eller annet melodiøst metal- eller goth-band...

Skrevet
Den 8.5.2016 at 4.20, AnonymBruker skrev:

Poster denne som anonym for jeg orker ikke noen diskusjon om innholdet i videoen eller bli forbundet med det.
Det jeg lurer på er HVILKEN LÅT ER DETTE? Jeg har ikke YouTube konto så jeg har ikke spurt vedkommende. Ser at noen andre har spurt i kommentarene også men h*n har ikke svart.

Leech og The man with the hammer, kanskje. 

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, O.G. skrev:

Leech og The man with the hammer, kanskje. 

Oh-la-la! Takk!!! :strix:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...