tøydukke Anna Skrevet 28. oktober 2004 #1 Skrevet 28. oktober 2004 Jeg har akkurat vært og prøvd kjolen min med alt tilbehør og måtte bare dele det med noen! Det var så utrolig deilig å stå der i hele finstasen og vite at kjolen og det hele er akkurat sånn som jeg vil ha det. Det var nesten så jeg ikke hadde lyst til å ta den av meg igjen, men det blir kanskje litt lenge å gå med brudekjolen frem til april.... Gleder meg hvert fall veeeldig til den dagen jeg får lov til å ha den på leenge!!!!
Gjest Tabby Skrevet 28. oktober 2004 #2 Skrevet 28. oktober 2004 Jeg kjenner til den følelsen ja... Det er moro å stå der og føle seg så fin! :-)
tøydukke Anna Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter #4 Skrevet 28. oktober 2004 Ja, det er veldig stas!! Jeg skal prøve å grave frem et bilde av kjolen, jeg har det bare ikke på den datamaskinen jeg sitter på nå... "lete lete"
Sita Skrevet 29. oktober 2004 #5 Skrevet 29. oktober 2004 Jeg kjenner til den følelsen ja... Det er moro å stå der og føle seg så fin! :-)Så enig, så enig
Gjest Tex Skrevet 30. oktober 2004 #6 Skrevet 30. oktober 2004 kjenner igjen den følelsen....... Deilig, ja...... NYT DET!!
Gjest Gjesta Skrevet 31. oktober 2004 #7 Skrevet 31. oktober 2004 Det var sikkert kjempemoro - gleder meg til det blir min tur! *teller dager* K
Piarina Skrevet 1. november 2004 #8 Skrevet 1. november 2004 At man ikke vil ta av seg brudekjolen igjen, er ihvertfall det beste tegnet på at man har funnet den rette kjolen. Herlig følelse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå