Gå til innhold

Kunne du blitt sammen med en fyr i 20-årene?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er over 40 så tror ikke det. Da måtte han vært veldig moden for sin alder og like sær som meg.

Anonymkode: 0188a...04a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Den 8.5.2016 at 2.27, FrøkenMånestråle skrev:

Ja, jeg er 31 kunne godt vært sammen med en på 29 ;) 

Jeg låner de tallene, passer på meg også :)

- Men jeg skjønner spørsmålet; menn som er yngre enn meg ser jeg liksom på som gutter. Henger nok sammen med skoledagene da alle ble definert ut fra klassen de gikk i. Setter fortsatt folk litt i bås aldersmessig på den måten; "noen som er født i 86 er jo like gammel som den og den..."

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 34 og kunne fint ha vært sammen med en mann som var i slutten av 20-årene. Så lenge vi er på samme sted i livet, har felles interesser og har de samme planene for fremtiden så er det jo bare herlig med en yngre mann! 

En mann som var nærmere ti år yngre hadde jeg imidlertid vært svært skeptisk til. Han måtte ha vært særdeles smart og intellektuell for alderen for at jeg ikke skulle ha følt meg som moren hans.

Anonymkode: cddac...6ff

Skrevet (endret)
Den 5/8/2016 at 2.05, AnonymBruker skrev:

Hvis du er kvinne og passert 30, er du innenfor målgruppen. Kunne du blitt sammen med en fyr som var i 20-årene?

Anonymkode: 66341...1f2

Hva vil "passert 30" si? 31? 35? 39? Og "20-årene"? Er det 21 eller 29, eller et sted i mellom? Det er forskjell på om det er 2 eller 16 års aldersforskjell.

Endret av Miklo Velka
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tviler på det, er 38.... 😁 Vi er nok på forskjellige steder i livet! Jeg er ferdig med å få barn blant annet.

Anonymkode: 87002...975

AnonymBruker
Skrevet

La oss si at vi ikke ante alderen på hverandre; da hadde ting sett rimelig annerledes ut. En på 29 kunne kanskje sett for seg en på 40 år (hvis personen så yngre ut), en på 30 kunne vært med en på 25 osv. 

Svaret mitt er Ja. Det kunne jeg. Er mange kjekke menn i 20 årene som kan være mer moden for alderen enn en fyr på 35.

Anonymkode: b5701...cba

• Liker 1
Skrevet

Helt uaktuelt. Jeg vil ikke ha en mann som er så ung at jeg kunne vært moren hans. 

AnonymBruker
Skrevet

20-årene spenner jo over ti år. En mann på 20? Nei! En mann på 29? Sannsynligvis ikke. Jeg er 36.

Anonymkode: 2a18a...6e8

Skrevet

Ja, vil heller ha enn yngre enn meg enn eldre

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...