Gå til innhold

Kunne du blitt sammen med en fyr i 20-årene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er kvinne og passert 30, er du innenfor målgruppen. Kunne du blitt sammen med en fyr som var i 20-årene?

Anonymkode: 66341...1f2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Det virker småsuicidalt på meg å gå etter yngre menn. Jeg ville følt meg ekkel, gammel og ikke minst ensom! Hvorfor skal jeg gjøre det mot seg selv? Når jeg kan gjøre andre ting som å ta noen som er er godt over 40 der jeg kommer mye! bedre ut.

Anonymkode: c6e67...492

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kanksje kommer ann på fyren.

Anonymkode: 4ae36...e6d

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg er 31 kunne godt vært sammen med en på 29 ;) 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, FrøkenMånestråle skrev:

Ja, jeg er 31 kunne godt vært sammen med en på 29 ;) 

Høres bra ut. :)

Anonymkode: 66341...1f2

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Han er yngre enn sønnen min.

Anonymkode: 6dec9...4f9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, gutter er mer barnslige for alderen enn kvinner og en i tyve årene blir for umoden for meg. Da søker jeg heller ti år eldre enn meg selv. 

Anonymkode: 1fc1f...c23

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Det virker småsuicidalt på meg å gå etter yngre menn. Jeg ville følt meg ekkel, gammel og ikke minst ensom! Hvorfor skal jeg gjøre det mot seg selv? Når jeg kan gjøre andre ting som å ta noen som er er godt over 40 der jeg kommer mye! bedre ut.

Hva har selvmorderisk med saken å gjøre? Ikke misbruk diagnosen suicidal, er du grei.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Hva har selvmorderisk med saken å gjøre? Ikke misbruk diagnosen suicidal, er du grei.

Det ville overraske meg om du finner småsuidailet som eksiterende ord noe sted som helst. Men for all del, hvis destuktivt er bedre for deg kan du jo bytte med det? Eller er det i grenseland det og?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det ville overraske meg om du finner småsuidailet som eksiterende ord noe sted som helst. Men for all del, hvis destuktivt er bedre for deg kan du jo bytte med det? Eller er det i grenseland det og?

Skal overse de mange skrivefeil...det er tidlig søndag morgen.

Men..suicidalitet er en diagnose. Destruktivitet er ikke det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Skal overse de mange skrivefeil...det er tidlig søndag morgen.

Men..suicidalitet er en diagnose. Destruktivitet er ikke det.

Ok, så fint at det fungerte bedre:dry:

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt sex med noen i 20-årene, men tenker at de er på et så forskjellig sted i livet fra meg at forhold ville ikke være aktuelt for noen av oss. Jeg er over 40.

Anonymkode: f316f...fb3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er nærmere 40 enn 30.

Jeg kunne nok ikke gått for en mann i 20-årene som livspartner, til det er vi på vidt forskjellig sted i livet. De aller fleste vil jo ha barn etter hvert, og jeg er ikke interessert i å gå gravid eller å ha småunger i 40-årene. Men som friend with benefits- ja. Jeg finner generelt yngre menn mer fysisk tiltrekkende enn menn som er eldre enn meg.

Anonymkode: f2561...871

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, eller det skulle veldig mye til i så tilfelle... Er 30 år og liker at mannen er litt eldre enn meg...

Anonymkode: a4382...c2f

Skrevet
Den 8.5.2016 at 2.22, AnonymBruker skrev:

Unnskyld meg, men vet du i det hele tatt hva det ordet betyr?!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 34 og jeg tror ikke at jeg kunne vært sammen med en i 20 årene. Det spørs helt på hva slags type han er, kjemien, felles ønsker og verdier osv. Jeg har selv kun hatt kjærester som er eldre enn meg, så det er uansett en litt fremmed tanke, men hvem vet.. Mitt svar er altså: tja.. 

Anonymkode: f685c...c8f

AnonymBruker
Skrevet

35, jeg trodde det,men så viste det seg at h"n var gasnke umoden og drev med leker, og hadde flere på gress... (tipper jeg)

Anonymkode: 4ae36...e6d

AnonymBruker
Skrevet

Hvis han er en ordentlig fyr, klar til å etablere seg og får meg til å føle meg bra, why not. 

Anonymkode: d823c...261

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 34 og jeg tror ikke at jeg kunne vært sammen med en i 20 årene. Det spørs helt på hva slags type han er, kjemien, felles ønsker og verdier osv. Jeg har selv kun hatt kjærester som er eldre enn meg, så det er uansett en litt fremmed tanke, men hvem vet.. Mitt svar er altså: tja.. 

Anonymkode: f685c...c8f

hva med ons da? sånn hypotetisk hvis du ikke har ett forhold?

Anonymkode: deca1...224

AnonymBruker
Skrevet

Helt klart :) Er faktisk etablert med en allerede. Jeg har passert 30, og han er i midten av tyveårene.

Anonymkode: 8a480...d1b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...