Gå til innhold

Ta kontakt med han IGJEN? Fyr fra Tinder

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i en litt flau situasjon.. snakket lenge med en fyr via Tinder, vi kommuniserte utrolig bra sammen der, men det ble aldri til at vi addet hverandre på f eks Facebook eller lignende. Han dro så til utlandet for en lengre periode og da snakket vi ikke sammen (flere uker). Jeg sende han så en mld der hvor jeg bare lurte på hvordan det gikk med han og han svarte - skrev at han hadde tenkt på meg. Deretter ble det stille, jeg sendte svar på hans mld, men hørte ingenting tilbake på et par uker og da slettet jeg hele appen. Syntes det var litt rart hele greia..

Problemet er at jeg klarer ikke slutte å tenke på han og angrer fælt på at jeg slettet han. Det kan jo tenkes at det var noe som skjedde slik at han ikke fikk mld eller noe sånt...

Jeg husker vi hadde en felles venn på Face som ble vist på Tinder og nå har jeg klart å finne profilen hans via denne felles vennens venneliste. Burde jeg ta kontakt igjen? Eller burde jeg bare glemme hele greia? 🙈

Anonymkode: 13e51...5c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å angre på noe man ikke har gjort engang er noe av det merkeligste ved å være menneske.

De fleste menn tar det som et stort kompliment å bli kontaktet av jenter, uansett. -Med mindre de virkelig er bortskjemt med oppmerksomhet fra det motsatte kjønn, som de fleste jenter er.... :P Så om det er noen interesse og tilgjengelighet fra hans side, så vil han nok svare deg. Legg noen av kortene dine (men ikke alle) på bordet og si f.eks at du synes han var så interessant at det var verdt å ta kontakt med ham på facebook for å f.eks høre om han kanskje vil møtes..? =)

Så mitt tips er; ja, ta kontakt. Men om det ikke skjer noe mer der, så glemmer du forhåpentligvis hele greia lettere. Du har så lite å tape, og så mye å vinne :) -Enten får du fyren eller så får du avklart at du ikke trenger å tenke mer på ham og om det kunne blitt noe mer. Win-win, spør du meg.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

La meg fortelle en søt og sann historie :) 

Jeg skrev med en på Tinder men forsvant etter et par uker. Tenkte at tinder ikke var noe for meg og gikk lei. Slettet appen og glemte alle, men denne ene fyren streifet tankene mine av og til. Etter hvertfall 4-5 mnd så tok jeg en sjans å lastet ned appen kun for å se om han fortsatt var der. Det var han, så jeg skrev og beklaget for at jeg forsvant og at jeg hadde tenkt på han!  Ikke noe svar... Han var ikke aktiv lenger (dette var når man fortsatt kunne se på Tinder siste innlogging).. Søren heller men jaja da prøvde jeg!  Så gikk det halvannen mmåneds tid og av kjedsomhet sjekket jeg innom tinder et par ganger og gjett hvem som plutselig skrev :) Der stod det at han også hadde tenkt på meg og syns ikke det var noe vits å være på Tinder lenger etter jeg forsvant, så han beklaget for sent svar men var glad vi kom i kontakt igjen.

Etter noen intense uker med timeslange telefonsamtaler  som fikk meg til å sveve på en sky og bli totalt overrasket over at jeg snakket med en som var så lik meg selv så møttes vi, til tross for stor avstand. Det var kjærlighet ved første blikk og vi er fortsatt sammen i dag <3

Ja jeg følte meg dum når jeg bare stakk fra tinder og plutselig tok kontakt igjen, men man må våge for å vinne!  Kjør på ts, bare ta kontakt du,  det var jo trossalt du som forsvant og ikke han som avviste deg :) 

Anonymkode: 8206c...4a5

• Liker 4
Skrevet

Du har absolutt ingenting å tape. Go for it😄

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for alle svar :) 

dere hadde ikke tenkt at det var stalker aktig eller desperat? Er så usikker altså.. han svarte jo tross alt ikke på tinder mld jeg sendte sist :s

Skrevet

Nei. At du en gang bruker energi på å finne ham på facebook er ikke stalker-aktig. Det er et kompliment. Om du fortsetter å kontakte ham dersom han ikke svarer blir noe desperat. Om du finner telefonnr hans i tillegg og sender ham tekstmeldinger uanmeldt eller legger igjen lapper utenfor døren der han bor er det stalker-aktig.

Ikke tenk for mye på dette. Bare gjør. Tenking uten tilhørende handling er dårlig for deg i dette tilfellet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, Flinkedaniel skrev:

Nei. At du en gang bruker energi på å finne ham på facebook er ikke stalker-aktig. Det er et kompliment. Om du fortsetter å kontakte ham dersom han ikke svarer blir noe desperat. Om du finner telefonnr hans i tillegg og sender ham tekstmeldinger uanmeldt eller legger igjen lapper utenfor døren der han bor er det stalker-aktig.

Ikke tenk for mye på dette. Bare gjør. Tenking uten tilhørende handling er dårlig for deg i dette tilfellet.

Takk for at du svarer :) så du mener det er innafor selv om han ikke svarte på siste tinder melding? (jeg sletta meg etter én uke, uten svar.. han var da i utlandet). 

AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for at du svarer :) så du mener det er innafor selv om han ikke svarte på siste tinder melding? (jeg sletta meg etter én uke, uten svar.. han var da i utlandet). 

Om han var i utlandet så hadde han vel en grunn for ikke å svare der og da. 

Ta kontakt du. 

Anonymkode: cf1e6...ac1

Skrevet

Jeg hadde først skrevet melding til han på Facebook før jeg hadde lagt han til. Si du er den personen fra Tinder, at du har tenkt litt på vedkommende og spørre om han kanskje var interessert i å ta opp kontakten igjen. Faren er jo at han ikke ser meldingen, men de fleste får vel opp varsel nå for meldinger som havner i "annen-mappen". Du kan jo iallfall se om han har sett meldingen, og blir den ikke sett, så kan du gå steget og legge han til. 

Men er jo greitt å ikke sende en friends-request før du har presentert deg selv, er jo ikke sikkert han skjønner at det er deg og derfor ikke vil godta friends-requesten.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...