Gå til innhold

Farget dagkrem?


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Trenger snart en ny farget dagkrem. Bruker Clinique City Block nå, men har strengt tatt ikke behov for solfaktor.

Har du prøvd noen du virkelig vil anbefale? Helst uten solfaktor, da huden min ofte reagerer på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte en fra Dior... den var helt forferdelig.

Det var ikke en farget dagkrem nei....det var en brunkrem :o

Før det brukte jeg LDB sin... den er uten solfaktor og den lager ikke fæle og ekle skjolder :)

Finnes sikkert bedre på marked, men tør ikke kaste bort 300 kr til på en enda værre "farget" dagkrem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Vitamin E Tinted Moisturiser fra Body Shop fungerer ganske bra, hvis du er ute etter noe som ikke er altfor dyrt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Vitamin E Tinted Moisturiser fra Body Shop fungerer ganske bra' date=' hvis du er ute etter noe som ikke er altfor dyrt...[/quote']

Er den for noen spesiell hudtype?? :-?

Den jeg bruker er for sensitiv hud... så har lyst til å finne noe annet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Vitamin E Tinted Moisturiser fra Body Shop fungerer ganske bra' date=' hvis du er ute etter noe som ikke er altfor dyrt...[/quote']

Denne har jeg prøvd. Kremen hadde vært fin den, hvis den ikke hatt gitt meg kviser :( Den inneholder ting som strengt tatt ikke burde vært i hudkremer også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ethereal

Dr Hauschka har farget konsentrat (ett eller annet med Bronze) som du kan mikse med dagkremen din til ønsket farge. Bra innholdsstoffer, og ingen solfaktor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dr Hauschka har farget konsentrat (ett eller annet med Bronze) som du kan mikse med dagkremen din til ønsket farge. Bra innholdsstoffer, og ingen solfaktor.

og den får man kjøpt på apoteket?? :-?

Hørtes litt apotekaktig ut...hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den for noen spesiell hudtype?? :-?

Den jeg bruker er for sensitiv hud... så har lyst til å finne noe annet :)

Den er merket med All Skin Types!

Jeg har litt uren hud ganske lenge, men huden min har ikke blitt verre av å bruke denne.. har egentlig ikke tenkt over det før, men kan ikke si at jeg har fått mer kviser av denne nei..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...