Gjest Evans Skrevet 7. mai 2016 #21 Skrevet 7. mai 2016 3 minutter siden, Cata skrev: Jepp, ufattelig hva KG skal ordne opp i. Hva blir det neste? Spå hvem som har blitt gravide eller ikke, etter ubeskyttet samleie?
Gjest Evans Skrevet 7. mai 2016 #22 Skrevet 7. mai 2016 (endret) 1 time siden, stan skrev: Gi blaffen i å ha på klær. Dette er da forum for seksualitet. Men åssen blir det med de bildene? Kroppen kan være ganske brennbar, og fare for å svi diverse hår, så jeg stemmer for en sexy brannsikker kledning Redigerer meg: Hud er visst ikke så brennbart - for mye vann. Endret 7. mai 2016 av Evans
Gjest Netttroll Skrevet 7. mai 2016 #23 Skrevet 7. mai 2016 (endret) Enten har du litt mye fritid, da anbefaler jeg deg å finne en hobby, les bok, strikk, what ever. Ellers så er du faktisk så drita at du ikke forstår hvor viktig det er å kontakte brannvesenet - I så fall rekner jeg med at det er andre til stede og at vi snart for høre om dette i media. Husk også å ta selfie, dette opplever du ikke hver dag vet du, og nå til dags er det jo så inn med kule MyStory på Snap. Endret 7. mai 2016 av Netttroll
Cata Skrevet 7. mai 2016 #24 Skrevet 7. mai 2016 (endret) 7 minutter siden, Evans skrev: Spå hvem som har blitt gravide eller ikke, etter ubeskyttet samleie? Tenkte mer innen brann-sjangeren. Først bil, så veranda. Komfyren neste? .... Korrigerer meg selv. Tatt i betraktning underforumet vi er i så må vel neste bli "Den brennende sengen". Endret 7. mai 2016 av Cata Korreksjon av tekst. 1
Gjest Evans Skrevet 7. mai 2016 #25 Skrevet 7. mai 2016 Et øyeblikk siden, Cata skrev: Tenkte mer innen brann-sjangeren. Først bil, så veranda. Komfyren neste? Satser på at det ikke blir innvortes brannhendelser i hvert fall!
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #26 Skrevet 7. mai 2016 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da får du vente til naboene reagerer eller hele huset har brent ned. Men husk å filme alt som skjer. Eller legg ut adressen din her, så kan jeg ringe brann og redningstjenesten. Trenger du ambulanse og? Anonymkode: 7a2bd...934 Psykisk helsetjeneste Anonymkode: fe71f...750
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #27 Skrevet 7. mai 2016 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Psykisk helsetjeneste Anonymkode: fe71f...750 Så frekk du er. Psykisk helsetjeneste kan du skaffe deg sjøl Anonymkode: 4be13...16f 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #28 Skrevet 7. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så frekk du er. Psykisk helsetjeneste kan du skaffe deg sjøl Anonymkode: 4be13...16f Du må svare med noe som står i stil med tråden din. Her er mine heite forslag: Anonymkode: 2a5c0...ba4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå