AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #1 Skrevet 7. mai 2016 Det brenner på balkongen min. Et lys har veltet og falt oppi noe rester med parafin. Det er veldig lite røyk da. Skal jeg hive litt vann på? Anonymkode: 4be13...16f
Gjest Evans Skrevet 7. mai 2016 #2 Skrevet 7. mai 2016 Hvis det brenner så ringer du brannvesenet 110/forsøker å slokke det med brannslukningsaparat/brannteppe. Ikke skriv på KG mens verandaen din er i fyr og flammer i hvert fall!
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #3 Skrevet 7. mai 2016 Har ikke peiling om vann teppe er lurest, eller brannvesen. Men tja..på tide å handle! Anonymkode: 0bb01...bf7
stan Skrevet 7. mai 2016 #4 Skrevet 7. mai 2016 Nei, ta først et par bilder og post her og på Facebook og Instagram. 6
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #5 Skrevet 7. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det brenner på balkongen min. Et lys har veltet og falt oppi noe rester med parafin. Det er veldig lite røyk da. Skal jeg hive litt vann på? Anonymkode: 4be13...16f En El-bil her om dagen og et lys som har veltet opp i noe parafin i dag. Og begge søker råd her på KG istedenfor å ringe brannvesenet... Eller slokke selv... Anonymkode: 54cf5...a41
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #6 Skrevet 7. mai 2016 2 minutter siden, Evans skrev: Hvis det brenner så ringer du brannvesenet 110/forsøker å slokke det med brannslukningsaparat/brannteppe. Ikke skriv på KG mens verandaen din er i fyr og flammer i hvert fall! Det røyker jo ikke Anonymkode: 4be13...16f
StineN Skrevet 7. mai 2016 #7 Skrevet 7. mai 2016 synes du skal låse deg ute på balkongenog sette deg midt i det. 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #8 Skrevet 7. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: En El-bil her om dagen og et lys som har veltet opp i noe parafin i dag. Og begge søker råd her på KG istedenfor å ringe brannvesenet... Eller slokke selv... Anonymkode: 54cf5...a41 Jeg tør ikkeeeee Anonymkode: 4be13...16f
Gjest Evans Skrevet 7. mai 2016 #9 Skrevet 7. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Det røyker jo ikke Anonymkode: 4be13...16f Hehe, nei, men da får du bare la det brenne da. Så får du se hvor mye som brenner opp før du ser det nødvendig å ringe brannvesenet, benytte deg av et brannslukningsapparat eller et brannteppe.
stan Skrevet 7. mai 2016 #10 Skrevet 7. mai 2016 Hei, hva med bildene? Det blir jo alle tiders selfie.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #11 Skrevet 7. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg tør ikkeeeee Anonymkode: 4be13...16f La det brenne da. Anonymkode: c1d44...de6
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #12 Skrevet 7. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg tør ikkeeeee Anonymkode: 4be13...16f Da får du vente til naboene reagerer eller hele huset har brent ned. Men husk å filme alt som skjer. Eller legg ut adressen din her, så kan jeg ringe brann og redningstjenesten. Trenger du ambulanse og? Anonymkode: 7a2bd...934 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #13 Skrevet 7. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tør ikkeeeee Anonymkode: 4be13...16f Nei vel. Og siden tråden ligger under seksualitet så vil du vel kanskje ikke bli forstyrret av brannvesenet... Anonymkode: 54cf5...a41 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #14 Skrevet 7. mai 2016 4 minutter siden, Evans skrev: Hehe, nei, men da får du bare la det brenne da. Så får du se hvor mye som brenner opp før du ser det nødvendig å ringe brannvesenet, benytte deg av et brannslukningsapparat eller et brannteppe. Hva skal jeg si til brannvesenet da? Jeg er så sjenert. Tihi Anonymkode: 4be13...16f
Gjest Evans Skrevet 7. mai 2016 #15 Skrevet 7. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei vel. Og siden tråden ligger under seksualitet så vil du vel kanskje ikke bli forstyrret av brannvesenet... Anonymkode: 54cf5...a41 Det var jo nettopp en tråd her om røykdykkeres seksuelle evner, så kanskje nettopp disse TS vil bli forstyrret av - sikkert derfor hun/han også venter på røyken
Gjest Evans Skrevet 7. mai 2016 #16 Skrevet 7. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Hva skal jeg si til brannvesenet da? Jeg er så sjenert. Tihi Anonymkode: 4be13...16f "Hei, det er anonym bruker som ringer. Jeg ringer fra den anonyme bruker adressen, i den anonyme byen. Det brenner på verandaen min. Jeg klarer ikke å slokke det. Kan dere komme nå med en gang." Så får du besøk. Bare husk å bytte ut anonym bruker med ditt virkelige navn, og din virkelige adresse da....
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #17 Skrevet 7. mai 2016 2 minutter siden, Evans skrev: "Hei, det er anonym bruker som ringer. Jeg ringer fra den anonyme bruker adressen, i den anonyme byen. Det brenner på verandaen min. Jeg klarer ikke å slokke det. Kan dere komme nå med en gang." Så får du besøk. Bare husk å bytte ut anonym bruker med ditt virkelige navn, og din virkelige adresse da.... Hva heter jeg? Og hvilken outfit skal jeg ha på meg? Anonymkode: 4be13...16f
Gjest Evans Skrevet 7. mai 2016 #18 Skrevet 7. mai 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva heter jeg? Og hvilken outfit skal jeg ha på meg? Anonymkode: 4be13...16f Noe som ikke er brennbart er lurt. Ellers kan du jo tenke litt på navnet mens det brenner, kan hende du kommer på noe nytt og spennende når du ser inn i flammene.
Cata Skrevet 7. mai 2016 #19 Skrevet 7. mai 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: En El-bil her om dagen og et lys som har veltet opp i noe parafin i dag. Og begge søker råd her på KG istedenfor å ringe brannvesenet... Eller slokke selv... Anonymkode: 54cf5...a41 Jepp, ufattelig hva KG skal ordne opp i. Hva blir det neste?
stan Skrevet 7. mai 2016 #20 Skrevet 7. mai 2016 Gi blaffen i å ha på klær. Dette er da forum for seksualitet. Men åssen blir det med de bildene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå