Gå til innhold

Kline uten tunge, normalt?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ville heller hatt en som ikke bruker, enn en som bruker for mye. Foretrekker helst en som bruker LITT, men mye tunge er aldri hyggelig. Møtt en del som ikke bruker tunge, og har ingenting imot det. 

Anonymkode: 42bce...49a

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker sjeldent tunge. De fleste jeg kysser gjør det heller ikke. Unntaket er vel en del av de jeg har møtt ute på byen. Det hender jeg gjør det om jeg føler spesielt for det, men da er det jeg som tar initiativ til det. 

Skrevet (endret)

Endret av annebanane
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg/vi bruker ikke mye tunge. Bra sex likevel.

Anonymkode: c4ca5...009

Skrevet
3 timer siden, Evans skrev:

Godt å vite at vi er fler! 

Når det er sagt har jeg aldri fått noen negativ tilbakemelding på min klining heller, så tunge kan ikke være alt når det gjelder denne klininga ;)

Her også!! xD

Jeg hater å kline med tunge..Kan være pga en ex i ungdommen som trodde at det å tungekysse mentes med å stikke heeeele tunga så langt ned i halsen på meg som mulig ._. Åhh fysj! >.>

Men har heller ikke fått noe negativ tilbakemelding, så må være flink til å kysse ^^

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde kliningen så mye å si for sexen?

Anonymkode: 52743...14e

Klining har alt å si, synes jeg i alle fall. Jeg og typen kliner under nesten hele sexen, gir en annen dimensjon til sexen enn om vi ikke hadde kysset. Hvis han hadde vært en dårlig kysser(ikke brukt tunge) hadde ikke sexen blitt så bra. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
55 minutter siden, frk91 skrev:

Klining har alt å si, synes jeg i alle fall. Jeg og typen kliner under nesten hele sexen, gir en annen dimensjon til sexen enn om vi ikke hadde kysset. Hvis han hadde vært en dårlig kysser(ikke brukt tunge) hadde ikke sexen blitt så bra. 

Jeg synes også at det har mye å si til tider. Men jeg og mannen kan ha sex uten å kysse fordi det er så spontant og "hardt" at det bare handler om å knulle. Å skylde på dårlig sex pga at typen din ikke kliner slik du gjør synes jeg er å legge litt vel mye av skylden på noe som ikke bør være avgjørende. 

Anonymkode: 52743...14e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Personlig så er det å få en tunge kjørt ned i halsen noe av det verste jeg vet. Kanskje jeg har vært uheldig og kun treffet på gutter som er sykt dårlige til å bruke tunge, men jeg foretrekker lite til ingen tunge i hvert fall. 

Anonymkode: d437c...af9

• Liker 2
Gjest Fox Mulder
Skrevet (endret)

Kline :)

Endret av Fox Mulder

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...