Gå til innhold

Kline uten tunge, normalt?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En jeg holder på med nå kysser/kliner ikke med tunge. Er det flere av dere som kliner uten tunge? 

Anonymkode: 3fc59...655

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres helt rart ut spør du meg. 

Skrevet

ehm? Det der hørtes bare rart ut :/

Gjest Evans
Skrevet

Meg du dater? :ohmy:

Jeg føler meg kvelt om noen prøver å tungekysse med meg, får helt spader. Jeg kliner, men jeg kliner ikke med tunge. Tror dog det ikker er mange av oss... Aldri møtt noen som meg :( 

Gjest summesumbi
Skrevet

Tror jeg hadde umiddelbart tenkt ukysset og uerfaren, gitt...

Skrevet

Min første kjæreste klinte uten tunge, jeg måtte lære han at han skulle bruke den..Sykt rart, minnet meg om tv-klining.

Skrevet

Jeg møtte en sånn. Det er jævlig ekkelt.

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, Evans skrev:

Jeg føler meg kvelt om noen prøver å tungekysse med meg, får helt spader. Jeg kliner, men jeg kliner ikke med tunge. Tror dog det ikker er mange av oss... Aldri møtt noen som meg :( 

samme her, og jo jeg tror det er mange av oss!
Jeg spurte om det her på forumet for noen år siden også faktisk :P
Jeg kan bruke tunga å kile på leppene hans, eller at tungene våres treffes tungespissene til hverandre akuratt der leppene treffer hverandre liksom (max en cm utenfor mine egne tenner, ikke cm utenfor leppekanten min), men syns det er forferdelig ubehagelig å få en tunge INN i munnen min og syns det ødelegger hele kysset og rytmen om jeg skal prøve å stikke min INN i munnen hans , da mener jeg altså innenfor tennene og ned mot halsen eller hvor the fuck.
Har fått mye kompliementer for åssen jeg kysser :) Menn som kliner med mye tunge er turnoff for meg  , blir too much !

Anonymkode: a4939...d70

• Liker 4
Gjest Evans
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

*snip*

Godt å vite at vi er fler! 

Når det er sagt har jeg aldri fått noen negativ tilbakemelding på min klining heller, så tunge kan ikke være alt når det gjelder denne klininga ;)

Skrevet

Kliner bare med tunge hvis jeg er full :) 

Gjest Klaveret
Skrevet

Jøss!! Er ikke det å kline nettopp å bruke tunga?? Hvordan kliner man uten??

Gjest summesumbi
Skrevet

Okei da, litt tunge. Kjeften full er ikke så stas når jeg tenker meg om:P

Skrevet

Jeg kliner ikke med tunge... svært lite i allefall. de fleste jeg møter kliner uten. syntes det er kjempeekkelt de som kliner med.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Min eks kysset/klinte uten tunge. Han brukte aldri tunge. 

Dette var veldig uvandt for meg og det var fler ganger jeg prøvde å lure inn tungen min under kliningen, men trakk den straks tilbake.

Anonymkode: efb92...1e4

Gjest Evans
Skrevet
52 minutter siden, Klaveret skrev:

Jøss!! Er ikke det å kline nettopp å bruke tunga?? Hvordan kliner man uten??

Akkurat på samme måte bare uten tunge. Funker helt fint, jeg lover! 

Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan bruke tunga å kile på leppene hans, eller at tungene våres treffes tungespissene til hverandre akuratt der leppene treffer hverandre liksom (max en cm utenfor mine egne tenner, ikke cm utenfor leppekanten min), men syns det er forferdelig ubehagelig å få en tunge INN i munnen min og syns det ødelegger hele kysset og rytmen om jeg skal prøve å stikke min INN i munnen hans , da mener jeg altså innenfor tennene og ned mot halsen eller hvor the fuck.
Har fått mye kompliementer for åssen jeg kysser :) Menn som kliner med mye tunge er turnoff for meg  , blir too much !

Jeg gjør det på samme måten. Har klart å kline med tunge med to personer, men får det ikke til med nåværende kjæreste. Det bare funker ikke av en eller annen grunn, men å ha fått tunger dytta ned i halsen flere ganger er kanskje en grunn til at jeg ikke liker det. Han siste jeg klarte å kline med tunge med fikk jeg komplimenter om hvor flink jeg var til å kysse, men jeg tror heller det var kjemien. Enten funker det eller så funker det ikke,  men det kan likevel være utrolig bra.

Gjest Juami
Skrevet
1 time siden, Evans skrev:

Jeg kliner heller ikke med tunge! Takler det ikke!  

Gjest Vena Cava
Skrevet

Den forrige eksen min klinte heller aldri med tunge. Desverre ble jeg sammen med han og levde to år med dårlig sexliv pga blant annet dette. Jeg opplevde det som grusomt tafatt og kjedelig rett og slett. Men man er vel forskjellige.. Glad han er en eks nå iallefall;) 

Gjest Uhumskheter
Skrevet

Neitakk til tunge, stryke over leppene med den er fint, men ikke inn i munnen.

AnonymBruker
Skrevet
59 minutter siden, Vena Cava skrev:

Den forrige eksen min klinte heller aldri med tunge. Desverre ble jeg sammen med han og levde to år med dårlig sexliv pga blant annet dette. Jeg opplevde det som grusomt tafatt og kjedelig rett og slett. Men man er vel forskjellige.. Glad han er en eks nå iallefall;) 

Hadde kliningen så mye å si for sexen?

Anonymkode: 52743...14e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...