Gå til innhold

Hvordan finner de det ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Owls are one of the only birds who can see the color blue

Griser har 30 minutters orgasme

Hvordan vet man sånt da? :klø: jeg lurer virkelig på hva disse forskerne egentlig driver med..

Videoannonse
Annonse
Gjest Valhalla
Skrevet

Det er sikkert fysiske forandringer som kan måles når grisen har orgasme, hvordan de finner ut at uglen kan se blått vet jeg ikke.

Skrevet

slenger meg på her,og lurer på det samme.. :klø:

Skrevet

de dissekerer en ugle og finner ut hva slags tapper/staver den har. det er fysiske forskjeller som gjør det lett å fastslå hvilke farger en skapning kan sanse.

Skrevet

Folk har faktisk svar på dette jo :-)

Hva med at det ikke går ann å slikke seg på albuen? har forskere prøvd og prøvd og prøvd og til slutt slått seg til ro med at det ikke går?

Og hva med at folk dør av blablabla etter blablabla tid?

Skrevet

det med å slikke på albuen er også lett: avstanden mellom munn og skulder er så mye kortere enn avstanden mellom skulder og albu at med mindre man er seriøst misdannet vil det være umulig å få albue og munn nær nok hverandre.

at folk dør av blablabla etter blablabla tid blir litt for hypotetisk...

Skrevet

At så og så mye trykk på tinningen skal til før man dør f.eks. ser for meg en haug med forskere som dunker menneske etter menneske i asfalten og måler trykket.

Skrevet

mye trivelig forskning ble utført på kz-fanger under ww2, såvidt jeg vet... det skjer sikkert tilsvarende ting i dag.

Skrevet

i tillegg til at man generaliserer utfra dyreforsøk, selvfølgelig.

æsj, dette ble jo litt deprimerende.

Skrevet

Det med dyreforsøk var jeg klar over. skummelt å tenke på.

Skrevet

sånne ting jeg bare må innrømme at jeg ikke har noe lyst til å tenke på.

Skrevet

Ikke jeg heller. har fått med meg nok bilder og videoer.

Skrevet

Uff de forsøkene er grusomme. Leste litt om de da jeg studerte tysk, og det sies at jødene gikk med på det frivillig, fordi de ble lovet frihet hvis de overlevde forsøkene (ellers var det den sikre død). Men alle døde visst (har hørt at en overlevde). Tenk så grusomt, bli spent fast på en benk for å bli operert uten bedøvelse, for man vi vite hvor mye smerte et menneske tåler før det dør. Blir så sinna altså.

Skrevet
Uff de forsøkene er grusomme. Leste litt om de da jeg studerte tysk, og det sies at jødene gikk med på det frivillig, fordi de ble lovet frihet hvis de overlevde forsøkene (ellers var det den sikre død). Men alle døde visst (har hørt at en overlevde). Tenk så grusomt, bli spent fast på en benk for å bli operert uten bedøvelse, for man vi vite hvor mye smerte et menneske tåler før det dør. Blir så sinna altså.

Vanvittig trist.

Skrevet

Tenk så grusomt, bli spent fast på en benk for å bli operert uten bedøvelse, for man vi vite hvor mye smerte et menneske tåler før det dør. Blir så sinna altså.

Stemmer det,...og så tok de ut en lunge, en nyre etc, for å se hvilken organer mennesker kunne klare seg uten,...

Skrevet

Huff, så deprimerende denne tråden ble etterhvert :cry:

Men for å komme tilbake til noe som ble nevnt tidligere, det å ikke kunne slikke på sin egen albue er bare en myte. Bare se her

• 4 uker senere...
Skrevet

Ja, deprimerende ja... :( Ville jeg egentlig vite dette? :roll:

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Ninakanin
Skrevet

Ja dette var en trist tråd!

Menneskets historie er ekkel...

Æsjebæsj!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...