AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #1 Skrevet 7. mai 2016 Hei.. Jeg og en fyr har holdt på en stund, vi skulle egentlig ikke være så mye mer enn venner, men ting utviklet seg. Problemet er bare at han er så rar nå, han er verdens beste når vi er sammen. Han legger planer og er virkelig positiv, får liksom en følelse av at vi er kjærester når vi møtes. Problemet er bare at han blir så rar etter vi har møttes. Han kan ignorere meg i flere dager (Typ ikke svare på meldinger, eller sier noe selv). Dette er da selv om han pleier å si "Kan vi ikke snakkes eller møtes i morgen da" så og si hver gang vi møtes. Jeg prøver jo da å ta litt iniativ dagen etter for at han skal skjønne at jeg faktisk vil møtes når det alltid er han som foreslår det. Likevel svarer han ikke... Så kan det gå litt over en uke og han later som ingen ting har skjedd, så kan vi snakke mer igjen og møtes, men så skjer det samme igjen... Er det noen som skjønner hva han vil ? Er utrolig slitsomt å holde på sånn som dette, spesielt når jeg liker han veldig godt. Anonymkode: 3d31b...ca2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #2 Skrevet 7. mai 2016 Hva gjør dere når dere er sammen? Anonymkode: 78bf5...36a
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #3 Skrevet 7. mai 2016 Blir mye sex... Men vi sitter liksom lenge og snakker også, han legger mye andre planer for ting vi kan gjøre sammen Anonymkode: 3d31b...ca2
Gjest ashanti Skrevet 7. mai 2016 #4 Skrevet 7. mai 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blir mye sex... Men vi sitter liksom lenge og snakker også, han legger mye andre planer for ting vi kan gjøre sammen Anonymkode: 3d31b...ca2 Action speaks louder than words.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #5 Skrevet 7. mai 2016 15 minutter siden, ashanti skrev: Action speaks louder than words. Sant. Anonymkode: 8de65...751
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #6 Skrevet 7. mai 2016 Hva dere gjør når dere er sammen har lite å si. Man kan gjøre kjæresteting selvom man ikke vil ha kjæreste og planen deres var jo at dere bare skulle være venner, så han holder deg på avstand selvom han prøver å holde deg på kroken (ved å si la oss møtes i morgen osv, action speaks louder than words) når du står foran han og nettopp har gitt han sex. Anonymkode: dfc69...a57
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå