AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #1 Del Skrevet 7. mai 2016 Jeg er en jente på 24 år og har ingen venner. jeg flyttet til Oslo for 2 år siden Pga studie og har aldri vært så ensom i hele mitt liv. Så jeg lurer på om noen har tips om hva man kan gjøre alene ute spesielt når det er såå fint vær som nå ? Jeg synes at det er veldig rart å sitte på kafé eller resturant alene lenger ,når alle rundt sitter i grupper. Ensomheten biter meg enda mer. Trenger tips så sårt om hva jeg kan gjøre eller finne på, for jeg blir gal av å sitte i rommet å stirre på veggen i helgene det eneste jeg gjør når jeg går ut er å sitte i en park. Spiser og leser bok, men det begynner jeg å bli lei av. Takk på forhånd Anonymkode: ac2f7...ddd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttery Skrevet 7. mai 2016 #2 Del Skrevet 7. mai 2016 Skal du bo der lenge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #3 Del Skrevet 7. mai 2016 4 minutter siden, Nuttery skrev: Skal du bo der lenge? Ja det skal jeg. Jeg er ikke så flink på å få meg nye venner, har prøvd det men lykkes ikke Anonymkode: ac2f7...ddd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttery Skrevet 7. mai 2016 #4 Del Skrevet 7. mai 2016 Flytter til oslo til høsten i allefall. PM meg, så kan vi bli venner! haha 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summers Skrevet 7. mai 2016 #5 Del Skrevet 7. mai 2016 Prøvd å bli venner med de på studiet? Folk er som oftest langt mer inkluderende enn man tror. Ellers finnes det et eget underforum på KG hvor man kan søke venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #6 Del Skrevet 7. mai 2016 Ikke søk etter venner direkte, prøv heller å melde deg inn i diverse klubber/arrangementer. Det finnes tur-grupper for alt mulig (dykking, fjelltur, jogging, spasertur, og mye annet), eller kanskje du kan spille i en sport du liker, eller noe kulturelt eller politisk? Om du deltar mer i slike grupper så vil du ende opp med venner som resultat, men ikke som mål. Anonymkode: 0f4f5...0fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 7. mai 2016 #7 Del Skrevet 7. mai 2016 Gå ut og hør musikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #8 Del Skrevet 7. mai 2016 8 minutter siden, Summers skrev: Prøvd å bli venner med de på studiet? Folk er som oftest langt mer inkluderende enn man tror. Ellers finnes det et eget underforum på KG hvor man kan søke venner. Problemet er at jeg er introvert og har vært det siden barndommen så det er ikke lett for meg å skaffe vennskap. Jeg har akseptert det nå. Har du tips til hva jeg kan gjøre ute alene? Anonymkode: ac2f7...ddd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #9 Del Skrevet 7. mai 2016 Takk alle sammen men jeg trenger tips til ting å gjøre ute alene , ikke hvordan skaffe venner for det har jeg gitt opp på Anonymkode: ac2f7...ddd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttery Skrevet 7. mai 2016 #10 Del Skrevet 7. mai 2016 Okei. Gå tur i marka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #11 Del Skrevet 7. mai 2016 19 minutter siden, Nuttery skrev: Flytter til oslo til høsten i allefall. PM meg, så kan vi bli venner! haha Det hadde vært kjempe koselig, jeg sender deg pm <3 Anonymkode: ac2f7...ddd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summers Skrevet 7. mai 2016 #12 Del Skrevet 7. mai 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Problemet er at jeg er introvert og har vært det siden barndommen så det er ikke lett for meg å skaffe vennskap. Jeg har akseptert det nå. Har du tips til hva jeg kan gjøre ute alene? Anonymkode: ac2f7...ddd 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk alle sammen men jeg trenger tips til ting å gjøre ute alene , ikke hvordan skaffe venner for det har jeg gitt opp på Anonymkode: ac2f7...ddd Synes ikke det å få venner er noe man bør gi opp, siden det er overkommelig for de fleste. På UiO var det i hvert fall tidligere eget helsetilbud for de som sliter med det sosiale, vet ikke om det fortsatt eksisterer, men hvis det gjør så kan jo det være en mulighet. Ellers synes jeg du bør legge ut en kontaktannonse på siden til KG, det er jo mange her som er i din situasjon, sikkert mange som er studenter på samme sted som deg også. Synes det å mene at enkle ting er uoverkommelige er tegn på at noe er galt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carefree Skrevet 7. mai 2016 #13 Del Skrevet 7. mai 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det hadde vært kjempe koselig, jeg sender deg pm <3 Anonymkode: ac2f7...ddd Du kan PM meg også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 7. mai 2016 #14 Del Skrevet 7. mai 2016 Du kan sende meg pm også, hvis du vil. Jeg er på samme alder som deg og bor i Oslo 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #15 Del Skrevet 7. mai 2016 Jeg er ei jente på 28, som flyttet til Oslo for ikke lenge siden. Vil gjerne få noen venner her inne😊 Anonymkode: 93129...285 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #16 Del Skrevet 7. mai 2016 Jeg vil anbefale deg å finne en hobby Anonymkode: a3d9c...667 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adam- Skrevet 7. mai 2016 #17 Del Skrevet 7. mai 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ei jente på 28, som flyttet til Oslo for ikke lenge siden. Vil gjerne få noen venner her inne😊 Anonymkode: 93129...285 Fungerer bedre om du ikke skriver som anonym Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summers Skrevet 7. mai 2016 #18 Del Skrevet 7. mai 2016 (endret) 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke søk etter venner direkte, prøv heller å melde deg inn i diverse klubber/arrangementer. Det finnes tur-grupper for alt mulig (dykking, fjelltur, jogging, spasertur, og mye annet), eller kanskje du kan spille i en sport du liker, eller noe kulturelt eller politisk? Om du deltar mer i slike grupper så vil du ende opp med venner som resultat, men ikke som mål. Anonymkode: 0f4f5...0fd Nei, vil ikke si at man ender opp med venner i slike grupper om man ikke har flaks. Venneløse er det ofte fordi de ikke tar initiativ til å få venner. Man får jo ikke venner ved å bare delta i en gruppe, man må enten bli invitert eller invitere de i gruppen til å finne på noe utenom gruppen. Derfor synes jeg det er bedre å søke venner direkte i stedet for å risikere å bare være med i en gruppe uten å få noen venner fordi de i gruppen kanskje har nok venner fra før eller kanskje bare er like reserverte som TS. Endret 7. mai 2016 av Summers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttery Skrevet 7. mai 2016 #19 Del Skrevet 7. mai 2016 Kan få oss en stor vennegjeng alle sammen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 7. mai 2016 #20 Del Skrevet 7. mai 2016 (endret) Å være introvert er ikke noe hinder for å få venner, det er rett og slett innstilling og det å delta i et eller annet som er trikset. Forøvrig kan du jo gå tur i marka, geocaching, du kan dra til parken og lese en god bok, dra på stranda og lese/sole deg, du kan også bare sitte ute å løse kryssord eller lignende, plukke blomster, fotografere, finn et koselig område som du prøver å male/tegne, gratis museum, dra til botanisk hage, frivillig arbeid osv. Det er mye man kan finne på. Her har du en liste over gratis attraksjoner i Oslo som kan være artige. Endret 7. mai 2016 av KaDust Jeg tror space-tasten på tastaturet mitt er ødelagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå