Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei alle!

Jeg er en kar på 30 som snart går gal :P

Går direkte inn her, jeg har en elsker som er et par år eldre enn meg.. Jeg virkelig forguder den dama men det er en ting som virkelig setter meg på prøve her. Min elsker er altså Eskorte og har en god del mannfolk. jeg er hos henne 2-3 ganger i uken og vi har det helt fantastisk sammen. Alt det positive hun sier til meg, alt det hun gjør med meg og mere til.. det er så utrolig godt for meg å høre slik og oppleve slik. Hun blir meget sjalu på meg om jeg sier jeg skal gå ut og ta noen pils med en gammel venninne. Ingenting seksuelt. Men alt skal liksom være ok for meg at hun møter mange andre menn for sex.

Hun vil alltid ha meg pga jeg er best i ditt og datt og jeg er så god og får henne til og fæle seg trygg og komfortabel. "Ja jeg er her og du vet jeg er glad i deg og møter opp for deg om du skulle trenge noe" 

Jeg har vært singel i alle år, hadde en sexpartner tilbake i 2007..og en nå i 2016..ingen i mellom!

Jeg er og sikkert som alle er så er jeg veldig glad i sex og jenter. Jeg er ikke redd for og prate med jenter og få kontakten men det og sjekke opp ei er fortsatt like vanskelig. er så utrolig sjenert :/

Det som jeg vil frem til her da.. 

Hvor er egentlig best idag og møte noen som eventuelt er interessert i noe mer? som ONS, ble bedre kjent og bli friends with benefits osv.. 

jeg bruker ikke nettdating - vil ha øyekontakt med personen jeg prater med.

Jeg vil mene det at jeg er en ordentlig kar, stødig jobb og ser generelt ganske bra ut :P Godt utstyrt og bra kropp.. og tydeligvis et beist i senga..

Men pga jeg er såpass sjenert over det motsatte kjønn så blir det mye ensomhet i hverdagen. 

Sikkert en helt absurd post detta er ikke noe gøy..

Hadde jeg vært litt tøffere så kanskje jeg kunne hatt flere venninner -nonsexual! Bare venninner! siden der jeg jobber er det over 9000 jenter :P

Jaja..skrevet litt iallefall.. vil bare bli kjent med noen og ja selvfølgelig vil jeg ha mer kroppskontakt :)

Mvh

DexWyn

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Øhm, på en bar for eksempel?

Og jeg syns ikke du skal satse på å "ha flere venninder non sexual" som du kaller det, siden du åpenbart er ute etter friends with benefits og det ville vært ganske ubehagelig for en jente som så på deg non sexual og bare en venn om du innerst inne syns hun var deilig og hadde baktanker om å kanskje få knulle henne.

Sjekk opp noen i en bar du, og vær tydelig, men ikke overivrig og respektløs - med hva du vil.

Anonymkode: d607e...f22

AnonymBruker
Skrevet

En elsker er en mann! Hvis du snakker om ei dame så heter det elskerinne. 

Anonymkode: d2699...c9d

Gjest M.A.D.D.E
Skrevet

Altså, tror kanskje du vil få problemer med å finne ei dame som tenner på en mann som frekventerer ei hore regelmessig... Og forresten; betaler du hun for å stryke egoet ditt?

Og vedrørende skyheten din, så er det nok av aggressive damer der ute til at det ikke burde være noe stress...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...