hannetoves Skrevet 7. mai 2016 #1 Del Skrevet 7. mai 2016 Hei! Jeg svarte i en annen tråd, men for ikke å kuppe noen tråd, lager jeg min egen. Jeg har blogget i to år. Jeg blogger om hus, hytte, hage, interiør og diy. Det florerer jo av interiørblogger, og målet mitt med bloggen er ikke å bli verken stor, rik eller berømt. jeg ønsker å dele tips og ideer innenfor de områdene jeg blogger om. Det hadde vært supert med noen tilbakemeldinger, slik at jeg kan skrive en bedre blogg. Jeg har også lurt på om jeg skulle flytte fra blogg.no. Noen som har synspunkter på dette? Jeg blir veldig glad for tilbakemeldinger. www.hannetoves.blogg.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #2 Del Skrevet 7. mai 2016 For å være ærlig så er min tilbakemelding at jeg ikke syns du har et pent interiør. rent bloggteknisk er ikke bildene av god kvalitet, headeren var mindre pen. Helt OK blogg ellers Anonymkode: b60ca...443 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hannetoves Skrevet 7. mai 2016 Forfatter #3 Del Skrevet 7. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: For å være ærlig så er min tilbakemelding at jeg ikke syns du har et pent interiør. rent bloggteknisk er ikke bildene av god kvalitet, headeren var mindre pen. Helt OK blogg ellers Anonymkode: b60ca...443 Takker! Interiørsmaken er vel så forskjellig, men når det gjelder det andre, har du noen gode forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #4 Del Skrevet 7. mai 2016 Jeg tror bloggen din er treffer målgruppen bloggen er rettet til, og det er jo tross alt det viktigste. Selv om vi ikke har samme interiørsmak så er stilen din ganske gjennomført og man skjønner med en gang hvilken type blogg dette er når man klikker seg inn. Er kanskje enig med AB over her at bildene har litt lav kvalitet, synes kanskje det også det er litt for mange bilder per innlegg. Prøv å ikke legge ut så mange nesten like bilder av samme objekt, plukk ut det/de som får frem budskapet best. Når det gjelder bilder på en blogg så er det også viktig hvilke farger/toner/stil man bruker, i ditt tilfelle så passer det best med duse/romantiske/vintage farger synes jeg. Altså ikke blande inn bilder med knallfarger, f.eks innlegget med tupperware. Høres muligens litt ekstremt ut å tenke slik, men helheten er veldig viktig for at leseren skal "tro" på den som skriver bloggen. Mener ikke at innlegget var dårlig/dumt, ville bare valgt andre bilder akkurat der. Når det gjelder tekst så har jeg ikke lest så mye, men så lenge du husker korrektur og avsnitt så er det det viktigste. Lykke til med bloggen Anonymkode: 99a63...386 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hannetoves Skrevet 7. mai 2016 Forfatter #5 Del Skrevet 7. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror bloggen din er treffer målgruppen bloggen er rettet til, og det er jo tross alt det viktigste. Selv om vi ikke har samme interiørsmak så er stilen din ganske gjennomført og man skjønner med en gang hvilken type blogg dette er når man klikker seg inn. Er kanskje enig med AB over her at bildene har litt lav kvalitet, synes kanskje det også det er litt for mange bilder per innlegg. Prøv å ikke legge ut så mange nesten like bilder av samme objekt, plukk ut det/de som får frem budskapet best. Når det gjelder bilder på en blogg så er det også viktig hvilke farger/toner/stil man bruker, i ditt tilfelle så passer det best med duse/romantiske/vintage farger synes jeg. Altså ikke blande inn bilder med knallfarger, f.eks innlegget med tupperware. Høres muligens litt ekstremt ut å tenke slik, men helheten er veldig viktig for at leseren skal "tro" på den som skriver bloggen. Mener ikke at innlegget var dårlig/dumt, ville bare valgt andre bilder akkurat der. Når det gjelder tekst så har jeg ikke lest så mye, men så lenge du husker korrektur og avsnitt så er det det viktigste. Lykke til med bloggen Anonymkode: 99a63...386 Tusen takk for tilbakemeldingen. Har ikke tenkt på det med fargene, men du har helt rett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå