Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei holder på å planlegge sommerferien regner med å ha tre uker. Har planlagt en uke der jeg skal besøke venner og familie rundtomkring i norge. Jeg skal en tur til Frankrike med to venner i tre dager. Har da ca. 10 dager til disp alene vil gjerne til Hellas, da jeg har hørt det er fint der om sommern.

Jeg har da ca. 10 dager igjen som jeg planlegger å reise alene til Hellas. Noen som har noen steder å anbefale som det er fint å reise alene til i Hellas. Liker godt litt fest så lenge det ikke blir for mye fyll, vannsport(surfing, vindsurfin, dykking ...) , kultur, natur, turer/utflukter. Vil ikke til et typisk familiested, men heller ikke et trash party sted for 18 åringer som Magaluf, med dunk-dunk musikk og folk som spyr i gatene men kan godt være litt fest der folk tar seg en drink eller tre, dans musikk, sosialt etc.

Noen som har noen tips?

Skrevet

Hva med Santorini? Virket som det var party, og ikke party samtidig. Ikke som Zakynthos som bare var fulle briter.

Skrevet

Jeg var på øyhopping i 2014, og det var utrolig kjekt! Vi var på en øy som het Ios, som er litt "party" har jeg forstått. Men vi merket ikke noe særlig til det, bortsett fra at det var kjekt å gå ut. Her er det vakre strender, hvite hus, utflukter og vannaktiviteter (på den ene stranda). Det var ikke bar street ol, men hele gamlebyen ble livlig å koselig om kvelden. Var mye ungdommer, men også voksne og lokale. Det er ikke flyplass her heller, så de typiske som kanskje enkelt hopper på et fly til magaluf, må eventuelt "jobbe" litt for å komme seg hit, ikke at det er vanskelig altså :-) (en båt fra santorini). Santorini var også forøvrig en veldig livlig og fin øy (i byen Fira). 

Skrevet
4 timer siden, lovinggirl skrev:

Italia!. Hørt at det er utrolig mange fine reisemål i Italia. :) . Jeg skal til Venezia, Lido, en øy utenfor selve byen Venezia. Skal være en 11 kilometer lang sandstrand like ved hotellet. Itilegg har vi byen og mye å besøke og se. Gleder meg kjempemye. Reiser kun om noen få uker nå. 

Det er et fint sted lido var der for noen år siden. Litt for familievennlig til at jeg reiser dit igjen, men veldig tryg, ordnet, fin strand og mange muligheter for dagsturer (Venezia, Alpene, Garda sjøren, Verona etc.) er rett i nærheten.Venezia er bare en kort buss/båttur unna.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...