Gå til innhold

Hvorfor lærer jeg aldri? Jævla mannfolk

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det bedre å date noen som er ærlige og sier du er stygg?

Anonymkode: 92bcd...afb

Ja. Tro det eller ei, men jeg setter pris på ærlighet. 

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Du er tjukk og stygg. Tror neppe jeg hadde blitt tent på deg hvis jeg ikke hadde drukket 6 øl ut på byen.

Men blir jeg mer kjent med deg og du har en fin personlighet så kan det hende jeg blir glad i deg. Også den tjukke kroppen din.

Anonymkode: c80ae...f05

Hakke no god personlighet heller. 

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor i utlandet skal du flytte ts?

Anonymkode: f25c6...700

UK. 

TS

Anonymkode: 2e643...3f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det stygt å le? Dette kan ikke være alvor. Det er absurd...

• Liker 1
Gjest Snuppi
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg flytter om 1 år. 

De lyver om utseendet mitt. 

TS

Problemet eier du selv.

AnonymBruker
Skrevet

Dette kan da ikke være en seriøs tråd. Hvis ikke virker det som om du sliter veldig med deg selv og bør oppsøke profesjonell hjelp slik at du får bedre selvtillit.

Anonymkode: 2c5af...1bb

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Og ingen kvinner her kommer til å skrive noe slikt til denne jenta:

Noen menn skylder på slike ytre faktorer fordi de er single. Det er enklest å legge skylda på damer og påstå de er overfladiske isteden for å se seg selv i speilet og ta tak i seg selv. 

Anonymkode: 8bf00...4dc

Merkelig det der. Det er visst aldri deres skyld, og alltid menn som gjør noe galt...

Også kommer personangrepene og beskyldningene om å være bitter, ikke få seg noe, osv. som vanlig på dette forumet... (Det sier også mye om dere kvinner)

Anonymkode: 111bb...076

AnonymBruker
Skrevet
Den 7.5.2016 at 18.54, AnonymBruker skrev:

Nok en gang trodde jeg at jeg hadde kommet i kontakt med en fin fyr, men neida. Drittsekk er han. 

Hva gjør jeg feil? Hvorfor finner jeg de som behandler meg som dritt? Er jeg for stygg og feit til å noengang finne en normal fyr? :( 

Ta noe initiativ selv og ta kontakt med de mennene du liker. Ikke bare sitt der å vent til første og beste #playeren kommer og sjekker deg opp. Da har du litt mer enn bare utseendet ditt å spille på\bli spilt på. Så det gjør du feil...

Anonymkode: 4577d...f64

AnonymBruker
Skrevet
Den 8.5.2016 at 22.32, AnonymBruker skrev:

Og ingen kvinner her kommer til å skrive noe slikt til denne jenta:

Merkelig det der. Det er visst aldri deres skyld, og alltid menn som gjør noe galt...

Også kommer personangrepene og beskyldningene om å være bitter, ikke få seg noe, osv. som vanlig på dette forumet... (Det sier også mye om dere kvinner)

Anonymkode: 111bb...076

Kvinnfolk mangler selvinnsikt .......de er sånn pga det er følelsene deres som "snakker". 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Den 7.5.2016 at 22.52, AnonymBruker skrev:

Ja. Tro det eller ei, men jeg setter pris på ærlighet. 

Hakke no god personlighet heller. 

UK. 

TS

Så du mener du er tjukk, stygg og har dårlig personlighet. Og du ønsker en mann som kan bekrefte dette synet du har på deg selv, ellers er han "et jævla mannfolk som lyver".

Du har to valg.

1) Skaff deg profesjonell hjelp som kan hjelpe deg til å bli normal oppi hodet

2) Finn deg en psykopatisk drittsekk som kan terrorisere deg psykisk og fysisk til du bryter fullstendig sammen/blir drept.

Anonymkode: 1571b...623

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Den 7.5.2016 at 18.59, AnonymBruker skrev:

Han har løyet til meg (noe andre menn også gjør). De lyver også om det samme. Er så lei! Fortjener jeg virkelig ikke bedre?! 

Hadde ikke hjulpet om du var Jessica Alba kaliber ...med den standarden du viser her så ville jeg vært singel uansett.  

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så du mener du er tjukk, stygg og har dårlig personlighet. Og du ønsker en mann som kan bekrefte dette synet du har på deg selv, ellers er han "et jævla mannfolk som lyver".

Du har to valg.

1) Skaff deg profesjonell hjelp som kan hjelpe deg til å bli normal oppi hodet

2) Finn deg en psykopatisk drittsekk som kan terrorisere deg psykisk og fysisk til du bryter fullstendig sammen/blir drept.

Jeg "mener" ikke det, det er fakta. 

TS

AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg "mener" ikke det, det er fakta. 

TS

Den er grei. I og med at du hater deg selv og forventer at partneren din også skal gjøre det så er det altså de to valgmulighetene som gjenstår;

1) Jobb med ditt eget forhold til deg selv for å få selvrespekt og bli en bedre versjon av deg selv. Røsk tak i deg og gidd å jobbe med deg selv, ikke gjør deg til en selvmedlidende martyr. Begynn å trene og spise sunt, få deg enskikkelig utdanning eller jobb som gir livet mening. Skaff deg en spennende hobby og slutt med å drive dank. Lær å elske deg selv slik at du kan inngå en positiv relasjon med en mann

2) Finn deg en psykopat som kan utnytte deg fullt ut og bryte deg enda mer ned både fysisk og psykisk.

Your choice.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...