AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #1 Skrevet 7. mai 2016 Nok en gang trodde jeg at jeg hadde kommet i kontakt med en fin fyr, men neida. Drittsekk er han. Hva gjør jeg feil? Hvorfor finner jeg de som behandler meg som dritt? Er jeg for stygg og feit til å noengang finne en normal fyr? Anonymkode: 2e643...3f3
ajarRun Skrevet 7. mai 2016 #2 Skrevet 7. mai 2016 Du stoler på din egen dømmekraft, den er tydeligvis ikke så god. Det finnes et knippe kvalitetsmenn her på KG, hvis du sier hvor gammel du er og hvor du bor kan jeg spleise deg med de som er mest aktuelle. Å vurdere hvor feit eller hvor stygg du er blir umulig med mindre du legger ved et bilde, men jeg kan stå til tjeneste der også. 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #3 Skrevet 7. mai 2016 hvorfor er han drittsekk? Hva har han gjort? Hvordan har han og de andre behandlet deg som dritt? Anonymkode: f0207...639 2
Kvinne87Rogaland Skrevet 7. mai 2016 #4 Skrevet 7. mai 2016 Kanskje du velger menn som behandler deg med den respekten du tror du fortjener? Det sier litt om selvrespekten din at du mener at du selv er for stygg, når det faktisk er mannen som har oppført seg dårlig. Legg all skyld på han, ikke på deg selv! 4
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #5 Skrevet 7. mai 2016 1 minutt siden, ambivalentReaction skrev: Du stoler på din egen dømmekraft, den er tydeligvis ikke så god. Det finnes et knippe kvalitetsmenn her på KG, hvis du sier hvor gammel du er og hvor du bor kan jeg spleise deg med de som er mest aktuelle. Å vurdere hvor feit eller hvor stygg du er blir umulig med mindre du legger ved et bilde, men jeg kan stå til tjeneste der også. Jeg er 20 og holder til på østlandet. 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: hvorfor er han drittsekk? Hva har han gjort? Hvordan har han og de andre behandlet deg som dritt? Anonymkode: f0207...639 Han har løyet til meg (noe andre menn også gjør). De lyver også om det samme. Er så lei! Fortjener jeg virkelig ikke bedre?! TS Anonymkode: 2e643...3f3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #6 Skrevet 7. mai 2016 Tipper du gir deg hen ALT FOR TIDLIG, som mange kvinner gjør idag. Hilsen dame. Anonymkode: 04a9b...a25 5
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #7 Skrevet 7. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Tipper du gir deg hen ALT FOR TIDLIG, som mange kvinner gjør idag. Hilsen dame. Anonymkode: 04a9b...a25 Herregud... Anonymkode: 3f5a3...827 7
ajarRun Skrevet 7. mai 2016 #8 Skrevet 7. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 20 og holder til på østlandet. Han har løyet til meg (noe andre menn også gjør). De lyver også om det samme. Er så lei! Fortjener jeg virkelig ikke bedre?! TS Anonymkode: 2e643...3f3 Villig til å flytte? Alle lyver. Hun ene hurpa som jobber i posten sa: "Ha en fin dag!" og smilte sleskt, jeg skjønner jo at hun ikke egentlig vil at jeg skal ha en fin dag. Hva lyver de om? 6
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #9 Skrevet 7. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 20 og holder til på østlandet. Han har løyet til meg (noe andre menn også gjør). De lyver også om det samme. Er så lei! Fortjener jeg virkelig ikke bedre?! TS Anonymkode: 2e643...3f3 Lyver om det samme? Hva da? Hva er det de lyver om alle sammen? Om det er det samme som går igjen hos dem alle så lyver de kanskje på grunn av deg? At de vil beskytte seg selv eller deg på en eller annen måte? Det er ofte slik at man må se litt inn i seg selv og sine egne issues før man bedømmer andre. Anonymkode: f0207...639 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #10 Skrevet 7. mai 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 20 og holder til på østlandet. Han har løyet til meg (noe andre menn også gjør). De lyver også om det samme. Er så lei! Fortjener jeg virkelig ikke bedre?! TS Anonymkode: 2e643...3f3 Hva er denne felles løgnen? Anonymkode: eb131...d3f 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #11 Skrevet 7. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Herregud... Anonymkode: 3f5a3...827 Herregud..! Anonymkode: 04a9b...a25 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #12 Skrevet 7. mai 2016 1 minutt siden, ambivalentReaction skrev: Villig til å flytte? Alle lyver. Hun ene hurpa som jobber i posten sa: "Ha en fin dag!" og smilte sleskt, jeg skjønner jo at hun ikke egentlig vil at jeg skal ha en fin dag. Hva lyver de om? Jeg flytter om 1 år. 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Lyver om det samme? Hva da? Hva er det de lyver om alle sammen? Om det er det samme som går igjen hos dem alle så lyver de kanskje på grunn av deg? At de vil beskytte seg selv eller deg på en eller annen måte? Det er ofte slik at man må se litt inn i seg selv og sine egne issues før man bedømmer andre. Anonymkode: f0207...639 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Hva er denne felles løgnen? Anonymkode: eb131...d3f De lyver om utseendet mitt. TS Anonymkode: 2e643...3f3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #13 Skrevet 7. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: De lyver om utseendet mitt. TS Anonymkode: 2e643...3f3 Det der er noe du må jobbe med inne i deg selv. Hvis alle sier det samme må det vel være en slags sannhet. Vet ikke hva slags løgn de har kommet med ang. utseende ditt. Men høres ut som at dette er noe som du sliter med selv. Ikke skyld på dem og kall dem drittsekker Anonymkode: f0207...639
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #14 Skrevet 7. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg flytter om 1 år. De lyver om utseendet mitt. TS Anonymkode: 2e643...3f3 Hva mener du med at de lyver om utseendet ditt? Anonymkode: d15ad...4b0 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #15 Skrevet 7. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herregud... Anonymkode: 3f5a3...827 Det er et faktum at mange legger seg for tidlig på rygg uten å vite noe om verken mannen eller hva han egentlig vil! Ok, ikke sikkert de vet det selv heller, men det er faktisk klok å vente. Forteller at man ser såpass verdi i seg selv som at man ikke gir seg hen ( som i utgangspuktet skal være spesielt, med en spesiell ) til hvem som helst. Folk uten impulskontroll f.eks, havner ofte i kjipe situasjoner da de ikke klarer å beskytte seg selv. Det er turnoff! Anonymkode: 04a9b...a25 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #16 Skrevet 7. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Jeg flytter om 1 år. De lyver om utseendet mitt. TS Anonymkode: 2e643...3f3 Så de sier for eksempel at du er pen / søt / vakker osv....men det viser seg å Være noe de ikke mener eller er de mer spesifikke på detaljer angående deg. Du må ikke gi detaljert svar på dette. Uansett veldig dårlig gjort ovenfor en annen person å holde på sånn. Anonymkode: eb131...d3f
ajarRun Skrevet 7. mai 2016 #17 Skrevet 7. mai 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg flytter om 1 år. De lyver om utseendet mitt. TS Anonymkode: 2e643...3f3 Hvor? Og hva sier de om utseende ditt? 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #18 Skrevet 7. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det der er noe du må jobbe med inne i deg selv. Hvis alle sier det samme må det vel være en slags sannhet. Vet ikke hva slags løgn de har kommet med ang. utseende ditt. Men høres ut som at dette er noe som du sliter med selv. Ikke skyld på dem og kall dem drittsekker Anonymkode: f0207...639 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du med at de lyver om utseendet ditt? Anonymkode: d15ad...4b0 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Så de sier for eksempel at du er pen / søt / vakker osv....men det viser seg å Være noe de ikke mener eller er de mer spesifikke på detaljer angående deg. Du må ikke gi detaljert svar på dette. Uansett veldig dårlig gjort ovenfor en annen person å holde på sånn. Anonymkode: eb131...d3f De kommer med positive, men feilaktige påstander om utseendet mitt. At jeg er fin, deilig, fint smil og annet piss. Jeg eier da for faen et speil! Jeg VET at du lyver, alle som en! Dritt lei nå altså.. TS Anonymkode: 2e643...3f3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #19 Skrevet 7. mai 2016 2 minutter siden, ambivalentReaction skrev: Hvor? Og hva sier de om utseende ditt? Utlandet. Kommer med feilaktige påstander. Reinspikka løgn. TS Anonymkode: 2e643...3f3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #20 Skrevet 7. mai 2016 Jeg tror du hadde hatt godt av en lang og god kg-pause. Anonymkode: 92bcd...afb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå