AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #1 Skrevet 7. mai 2016 Det er en stor diskusjon om hvem som er det sterkeste kjønnet. Kvinner er veldig aktive i denne debatten for å heve sin verdighet. Når en kvinne bruker herreplagg, og er maskulin. Så bæres hun på gullstol og er tøff og frigjort. Men hvis en mann derimot går med typiske kvinneplagg, kanskje bruker sminke. Er feminin og gjør andre ting som er en hyllest til det motsatte kjønn. Blir han fort stemplet som et mindre verdt menneske. Menn har kanskje den oppfatningen at kvinner mer mindre verdt. Slik at noen som tilnærmer seg de i en hyllest. Blir dømt til å ha deres nedverdigende verdi. Men hvorfor deltar kvinnene i dette hyklekoret? Den reaksjonen er jo bare for å underbygge sin egen mangel av verdighet. Ta et eksempel hvor en mann på en strand bruker en G-string badebukse. De første ut til å dømme denne mannen og nedverdige han er kvinner. Som mener at han er feminin, "homo" og lite mann. Da er dere kvinner med på å fjerne verdien av deres eget kjønn når en person som dere da opphøyer til et sterkere kjønn. Nedverdiger dere selv med å bevege seg inn på deres hjemmebane. Burde dere heller ikke oppfordre menn til å ikle seg røde strømper og gå først i rødstrømpetoget for å akseptere deres kjønn som likeverd. I stedet for å være først ute med å angripe han når han bruker plagg for å bygge broer mellom kjønnene? Hvorfor bidrar dere kvinner i så stor grad for å nedverdige dere selv, når dere ønsker å bli akseptert på samme måte som menn? Anonymkode: 73111...27d
Adara Skrevet 7. mai 2016 #2 Skrevet 7. mai 2016 Vet ikke hvordan kvinner du snakker om, hvis en mann vil gå med string på stranda så er han hjertelig velkommen til det.
Sheherasade Skrevet 7. mai 2016 #3 Skrevet 7. mai 2016 Hvis du snakker om transkjønnede er det nok antagelig like mye uvitenhet og fordommer enten man er transkvinne eller transmann. Men generelt er det vel i samfunnet mer positivitet rundt maskuline egenskaper enn feminine, dessverre. Enig i at kvinner burde være med å snu det, men hos mange er det så innlært at man ikke selv reflekterer over det og hva det fører til.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #4 Skrevet 7. mai 2016 TS her: Hvorfor stemples man som en transe hvis man vil være mann og ser et typisk kvinneplagg som mer komfortabelt. "transe" og "Drag queen" er jo et negetivt ladet ord som refererer til en mann som har nedverdiget seg selv til en kvinne. Hvorfor bidrarar kvinner til slik og er en lynsjebobb som mobber denne personen. I stedet for å gi tommelen opp, gi personen en klapp på skulderen og motivere han for å gi mer hyllest til sitt kjønn og viske ut nedverdighetskomplekset til det kvinnelige kjønn. Anonymkode: 73111...27d
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #5 Skrevet 7. mai 2016 Jeg trodde ikke at min personlighet og dermed mine meninger og holdninger er universell for alle kvinner, men hvis du mener det kan jeg da uansett svare at du tar feil. Kvinner mener ikke det. Jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva menn eller kvinner kler seg i. De kan få kle seg akkurat sånn de vil. Jeg tenker ikke over det. Anonymkode: 87f69...70a 1
Cathrine88 Skrevet 7. mai 2016 #7 Skrevet 7. mai 2016 Neida, jeg tenker alltid om en mann som bruker string på stranda at han gjør det for å bygge broer mellom kjønnene og tilnærme seg kvinner i en hyllest. Jeg forøvrig er enig i at man bør få kle seg som man vil. 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #8 Skrevet 7. mai 2016 1 minutt siden, Cathrine88 skrev: Neida, jeg tenker alltid om en mann som bruker string på stranda at han gjør det for å bygge broer mellom kjønnene og tilnærme seg kvinner i en hyllest. Jeg forøvrig er enig i at man bør få kle seg som man vil. He-he, ironien er så god at jeg er usikker på om det er ironi. Det er god ironi det Anonymkode: a7512...725
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå