Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette skjer ikke for ofte, men..nå er det to på min venneliste som legger ut en tåpelig selfie og skriver om at det fikk stillingen. Og de var blant 200 søkere!!:D 

Hmm..det er jammen mange fra min lille hjemby som får jobbene over alle andre da? 

Anonymkode: 2414a...473

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok? Flott at de har fått jobb tenker jeg.

• Liker 6
Skrevet

De er vel glad for at de har fått seg jobb, da. Er det feil også?

AnonymBruker
Skrevet

Synes det er litt lite gjennomtenkt, får ikke respekt ..

Anonymkode: 93444...d59

AnonymBruker
Skrevet

De er jo kjempeglade for at de har fått seg jobb. Jeg skjønner ikke hva som er problemet?

Anonymkode: 97f81...a19

• Liker 8
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Synes det er helt greit å skrive at man har fått seg jobb. Hva ellers skulle det være greit å skrive på facebook. Men, når du skriver hvor mange du konkurerte mot blir det jo bare hemningsløs skryting, og det synes jeg ikke noe om.

Skrevet

Jeg legger kun ut statuser i fylla og så anger jeg når jeg våkner. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvis en person kom gjennom nåløyet der 200andre ikke kom igjennom. Da er det virkelig plass for å skryte av det på FB. Det er en vidunderlig prestasjon! Mye bedre enn å skryte av a man har løpet 500m eller plukket 2l med blåbær som FB ellers renner over av :)

Anonymkode: 88d51...8dd

• Liker 6
Gjest Klaveret
Skrevet

Det må da være lov å være glad for at man har fått den jobben man ønsket? Tror du har lest for mye på Janteloven ;)

Skrevet

Hva er galt med det? Flott de får seg jobb tenker jeg.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dette skjer ikke for ofte, men..nå er det to på min venneliste som legger ut en tåpelig selfie og skriver om at det fikk stillingen. Og de var blant 200 søkere!!:D 

Hmm..det er jammen mange fra min lille hjemby som får jobbene over alle andre da? 

En skal være litt forsiktig om man får seg jobb og skryter av det på offisielle medier. Mannen min tok det tungt da en på hans venneliste hadde vikariat for han da han var langtidssykmeldt... han hadde liksom lagt det ut som at her skulle han være og at dette var hans jobb nå... 

Så tenk litt før du legger ut slike selfies.

Anonymkode: fc429...a76

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, ambivalentReaction skrev:

Jeg legger kun ut statuser i fylla og så anger jeg når jeg våkner. 

Haha, samme her!

Til ts: Gratulerer til kvinnen på facebooken din som har fått jobb! så kjekt :)

Anonymkode: edbfc...cc3

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Javel, og hva er galt med det?

Anonymkode: 016bf...91b

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En skal være litt forsiktig om man får seg jobb og skryter av det på offisielle medier. Mannen min tok det tungt da en på hans venneliste hadde vikariat for han da han var langtidssykmeldt... han hadde liksom lagt det ut som at her skulle han være og at dette var hans jobb nå... 

Så tenk litt før du legger ut slike selfies.

Anonymkode: fc429...a76

Nei vet du hva! Skal jeg leve livet mitt etter tanken om at alt jeg foretar meg kanskje kan gjøre dagen til en jeg har på Facebook kjip? Greit nok, man trenger ikke gni det inn. Men tåler man ikke å se andres lykke er det kanskje en fordel å ta en liten pause fra sosiale medier.

• Liker 6
Skrevet

Ryddet for personangrep.

Frk.K, mod.

AnonymBruker
Skrevet

Bedre enn å skryte av å ha blitt NAV'er ihvertfall....

Anonymkode: 1159e...9d9

Skrevet

Super ting å skryte over.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Er du 1 av de som ikke fikk jobb, TS?

Lukter misunnelse lang vei 

Endret av EvaLena
AnonymBruker
Skrevet

Så bra da.

Anonymkode: 1b3bd...115

AnonymBruker
Skrevet

Haha.. Typiske kg svar. Ts tar opp en problemstilling og folk skal angripe og si at hn er missunnelig med en gang ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...