AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #1 Skrevet 7. mai 2016 Hvor stygg er jeg egentlig? Før fikk jeg masse matcher på Tinder, men slettet appen en lang periode fordi jeg datet en fyr ganske lenge. For en uke siden installerte jeg Tinder på nytt og får nesten ingen matcher. Selvtilitten går nedover og nedover for hver dag. Prøvde å teste ved å trykke liker på ALLE, tror jeg trykka på 40 menn på rad, men INGEN matcher! Jeg må ha blitt superstygg siden sist eller er det bare at menn har blitt veldig kresne det siste året? Jeg er ikke etnisk norsk om det har noe å si.. men kler meg vanlig, har flere bilder, er slank og sånt.... Anonymkode: b9e78...b7e
Sirah Skrevet 7. mai 2016 #2 Skrevet 7. mai 2016 Slutt å ta Tinder seriøst. Det er tidsfordriv. Dersom du får dårlig selvtillitt av appen så kanskje du skal vurdere å slette den på nytt. 5
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #3 Skrevet 7. mai 2016 19 minutter siden, Sirah skrev: Slutt å ta Tinder seriøst. Det er tidsfordriv. Dersom du får dårlig selvtillitt av appen så kanskje du skal vurdere å slette den på nytt. Bare har inntrykk av at "alle" jenter får masse matcher. Og jeg fikk det før, så føler meg litt dum nå. Beklager.. Anonymkode: b9e78...b7e 1
Summers Skrevet 7. mai 2016 #4 Skrevet 7. mai 2016 Kan være folk tror du er falsk bruker om du ser utenlandsk ut. Mange falske brukere på tinder som bare sender ut sexannonser. 3
Katten.2.0 Skrevet 7. mai 2016 #5 Skrevet 7. mai 2016 41 minutter siden, Summers skrev: Kan være folk tror du er falsk bruker om du ser utenlandsk ut. Mange falske brukere på tinder som bare sender ut sexannonser. Er de FALSK!? Jeg har jo registrert meg på de der sidene med både navn og visa-kortet mitt! 3
Flinkedaniel Skrevet 8. mai 2016 #6 Skrevet 8. mai 2016 Bare en gryende mistanke: Har du deaktivert "discovery"/"oppdagelse"-mode? Gjør man det kan ingen se deg der inne.. Just checking..
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #7 Skrevet 8. mai 2016 8 timer siden, Flinkedaniel skrev: Bare en gryende mistanke: Har du deaktivert "discovery"/"oppdagelse"-mode? Gjør man det kan ingen se deg der inne.. Just checking.. Nei, i så fall tror jeg ikke hun kan se noen heller. Anonymkode: 4e883...f12 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #8 Skrevet 8. mai 2016 Det er sikkert lurt å skrive tekst som viser at du er god i norsk. Nå er jeg kvinne, men jeg ville i hvert fall synes det var en fordel med en som kan språket godt og er av noenlunde samme kultur. Anonymkode: 4e883...f12 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #9 Skrevet 8. mai 2016 17 timer siden, Sirah skrev: Slutt å ta Tinder seriøst. Det er tidsfordriv. Dersom du får dårlig selvtillitt av appen så kanskje du skal vurdere å slette den på nytt. Ikke vær så nedlatende. Det er ikke gøy å tvile på om man er attraktiv lenger. Anonymkode: 4e883...f12 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #10 Skrevet 8. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ikke vær så nedlatende. Det er ikke gøy å tvile på om man er attraktiv lenger. Anonymkode: 4e883...f12 Skjebnen til bortimot alle menn som prøver tinder Anonymkode: 80c5c...e65 3
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #11 Skrevet 8. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei, i så fall tror jeg ikke hun kan se noen heller. Anonymkode: 4e883...f12 Joda, du kan deaktivere oppdagelsen og fortsatt se andre.. Hvis TS ikke får en eneste match når hun liker alle, da er det noe som skurrer.. Anonymkode: 15e57...e7b 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #12 Skrevet 8. mai 2016 Har akkurat lastet ned happn, kanskje det er der du også skal prøve lykken? 😃 Anonymkode: c5bd0...29d
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #13 Skrevet 8. mai 2016 Fra en jente til deg TS: Før hadde jeg mange typiske tinder bilder hvor jeg var sminka, stelt og så picture perfect ut - fikk mange matcher. Sletta appen og lastet den opp på nytt. Denne gangen la jeg ut random bilder av mine interesser og mindre sminka versjoner og opplevelsen er at jeg matcher med nesten alle jeg liker. Lykke til :-) Anonymkode: 0a5ad...317
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #14 Skrevet 8. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Fra en jente til deg TS: Før hadde jeg mange typiske tinder bilder hvor jeg var sminka, stelt og så picture perfect ut - fikk mange matcher. Sletta appen og lastet den opp på nytt. Denne gangen la jeg ut random bilder av mine interesser og mindre sminka versjoner og opplevelsen er at jeg matcher med nesten alle jeg liker. Lykke til :-) Anonymkode: 0a5ad...317 Men du får jo mange matcher uansett ;-) Jeg får ikke mange matcher med vanlige bilder engang. Får match med kanskje 2/10 jeg trykker hjerte på. Og 1/20 skriver hei. Ganske deprimerende greier. Jeg er vel styggere enn jeg har trodd. Anonymkode: b9e78...b7e
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #15 Skrevet 8. mai 2016 21 timer siden, Flinkedaniel skrev: Bare en gryende mistanke: Har du deaktivert "discovery"/"oppdagelse"-mode? Gjør man det kan ingen se deg der inne.. Just checking.. De får fortsatt opp henne om hun har likt dem. Anonymkode: ccd11...c69
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #16 Skrevet 8. mai 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Joda, du kan deaktivere oppdagelsen og fortsatt se andre.. Hvis TS ikke får en eneste match når hun liker alle, da er det noe som skurrer.. Anonymkode: 15e57...e7b Jeg har ikke deaktivert oppdagelsen TS Anonymkode: b9e78...b7e
Gjest Fox Mulder Skrevet 8. mai 2016 #17 Skrevet 8. mai 2016 Den 7.5.2016 at 18.22, Katten.2.0 skrev: Er de FALSK!? Jeg har jo registrert meg på de der sidene med både navn og visa-kortet mitt!
Miklo Velka Skrevet 9. mai 2016 #18 Skrevet 9. mai 2016 Hvis det er noen trøst så får ikke jeg en eneste match heller.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #19 Skrevet 9. mai 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Men du får jo mange matcher uansett ;-) Jeg får ikke mange matcher med vanlige bilder engang. Får match med kanskje 2/10 jeg trykker hjerte på. Og 1/20 skriver hei. Ganske deprimerende greier. Jeg er vel styggere enn jeg har trodd. Anonymkode: b9e78...b7e Du har da virkelig ingenting å klage på med de statistikkene der? Selv får jeg kanskje 1 / 50 som match der 0 tar kontakt. Anonymkode: 1c27a...113 1
Okapi Skrevet 9. mai 2016 #20 Skrevet 9. mai 2016 Muligens et dumt spørsmål, men har du en profiltekst?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå