stan Skrevet 7. mai 2016 #41 Del Skrevet 7. mai 2016 Er ikke på KG for å bli populær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 7. mai 2016 #42 Del Skrevet 7. mai 2016 Er ikke noe jeg bryr meg om eller tenker over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #43 Del Skrevet 7. mai 2016 4 timer siden, ambivalentReaction skrev: Ikke av deg? Er ikke det cheshire? Anonymkode: 7d418...1b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #44 Del Skrevet 7. mai 2016 1 time siden, Clarity skrev: Jeg bryr meg ikke. Den brukeren jeg har her inne nå er relativt ny da, men jeg var mye mer aktiv her inne med min gamle (slettede) bruker. Ble aldri nevnt i slike tråder da heller, så det betyr vel at jeg stort sett ikke har så mye klokt eller nytt å komme med regner jeg med Uansett må man velvære med i en av disse KG-klikkene for å bli nevnt i en sånn type tråd Det tror jeg også. Klikkmedlemmene nevner hverandre mye i slike tråder fordi de er i klikken. Utenom dem så nevnes også noen få som ikke er i klikken og som absolutt er verdt å nevne. En del brukere med veldig mange plusser i forhold til innlegg og som skriver meget bra, blir ofte ikke nevnt i det hele tatt, eller sjeldent, nettopp fordi de ikke "menger" seg med gjengen. Anonymkode: b5508...ee3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #45 Del Skrevet 7. mai 2016 Jeg ble ofte nevnt i positive tråder med min første bruker(som jeg hadde en stund), og det var veldig hyggelig. Men samtidig brakte det med seg litt vel mye fokus på brukere plutselig - og dermed handlet ofte diskusjoner en periode om brukere. Hvem var ditt og datt - og det igjen gjorde at man ikke kunne skrive noe uten at det ble enten veldig plusset eller veldig...tja, til tider hetset. Man fikk liksom noen som likte en omtrent uansett(kjempehyggelig selvsagt), men også de som gikk litt vel langt i å hate en i enhver sammenheng. Det var egentlig ganske ubehagelig når det eskalerte, og det gjaldt ikke bare meg altså - men vi var jo endel som slettet brukere i en periode der. Og ingen av oss var i en "klikk". Etter jeg byttet brukernavn og unngikk diskusjoner i noen særlig grad ble jeg heller ikke nevnt, og da slipper man den negative siden ved å bli lagt merke til. Jeg ser jo det samme greiene med andre brukere her inne og, positiv oppmerksomhet= minst like mye negativ fra et lite knippe folk med fritidsproblemer. Anonymkode: 33e9b...9a6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #46 Del Skrevet 7. mai 2016 Hahaha nå fikk jeg nesten lyst til å lage en hvilke KGere som ikke er i klikken din liker du tråd Eller hvilke klikkløse KGere liker du? Anonymkode: 5f097...f54 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 7. mai 2016 #47 Del Skrevet 7. mai 2016 Gråter meg til sengs hver gang jeg ser at jeg ikke blir nevnt, ja Neida. Kunne virkelig ikke brydd meg mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattivatti Skrevet 7. mai 2016 #48 Del Skrevet 7. mai 2016 Jeg har vert på kg siden 2006 (!) og har, som jeg vet om, ikke blitt nevnt i slike trådet. Jeg gråter meg ikke i søvn av det. Bytter bruker såpass ofte at jeg forblir ganske anonym. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #49 Del Skrevet 7. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hahaha nå fikk jeg nesten lyst til å lage en hvilke KGere som ikke er i klikken din liker du tråd Eller hvilke klikkløse KGere liker du? Anonymkode: 5f097...f54 Jeg synes du skal lage en slik tråd. Anonymkode: b5508...ee3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 7. mai 2016 #50 Del Skrevet 7. mai 2016 Helt forferdelig. Knekk for selvbildet, og vurderer å melde meg ut av KG hver gang jeg ser at jeg ikke er nevnt. Neida, akkurat det bryr jeg meg veldig lite om. Det er ikke for å bli nevnt i diverse tråder jeg bruker tiden min her - det er fordi jeg av en eller annen grunn liker denne plassen i internett sin verden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 7. mai 2016 #51 Del Skrevet 7. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det tror jeg også. Klikkmedlemmene nevner hverandre mye i slike tråder fordi de er i klikken. Utenom dem så nevnes også noen få som ikke er i klikken og som absolutt er verdt å nevne. En del brukere med veldig mange plusser i forhold til innlegg og som skriver meget bra, blir ofte ikke nevnt i det hele tatt, eller sjeldent, nettopp fordi de ikke "menger" seg med gjengen. Anonymkode: b5508...ee3 Ja det er viktig å være enige med de i alt. Jatte, jatte og atter jatte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #52 Del Skrevet 11. mai 2016 Den 5/7/2016 at 22.44, AnonymBruker skrev: En del brukere med veldig mange plusser i forhold til innlegg og som skriver meget bra, blir ofte ikke nevnt i det hele tatt, eller sjeldent, nettopp fordi de ikke "menger" seg med gjengen. Anonymkode: b5508...ee3 Klart man oftere nevner de man føler man kjenner, men det med antall plusser per innlegg sier jo ikke så mye det heller. Mange av de med mange plusser per innlegg får plussene fordi de bare kommer med selvfølgeligheter eller meninger svært mange deler, ikke fordi at innholdet i innleggene skiller seg fra andre innlegg. Er man den første til å svare "nei" på spørsmålet om man burde ha lov til å koke egne barn får man sikkert 20 plusser siden alle er enige, ikke fordi de mener at brukeren skrev et bra innlegg. Anonymkode: 7ed51...355 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EvaLena Skrevet 11. mai 2016 #53 Del Skrevet 11. mai 2016 Helt fint å ikke bli lagt merke til 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 11. mai 2016 #54 Del Skrevet 11. mai 2016 Nei. Er aldri med i snakketråder og bruker heller ikke forumet for det sosiale sin del. Ble medlem pga alle de sinnsyke problemstillingene her inne. Er en del brukere her inne som jeg også legger merke til, og det er veldig fint å ha slike. De blir jo et lim for forumet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #55 Del Skrevet 11. mai 2016 Den Saturday, May 07, 2016 at 19.01, Emera skrev: Det hender jeg leser i dem, men neh, det er da bare den samme lille gjengen som nevnes i alle disse trådene. De får bare kose seg. Det komiske er at mange av dem ofte påpeker at neeeeeei, de er ikke med i noen klikk nei for så å svare hverandre med; nåååååå, tusen takk, liker deg og jeg hjertehjertesmilefjes. Anonymkode: 21eea...6d4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelheart2 Skrevet 11. mai 2016 #56 Del Skrevet 11. mai 2016 Nå kjente jeg faktisk at jeg ble litt nysgjerrig på disse trådene. Har aldri gått inn på en slik "hvem liker du-tråd", men jeg ser at flere av dere som er her er brukere jeg har lagt merke til i positiv forstand tidligere, så om de ikke er nevnt lurer jeg litt på hvem som er der? Kanskje nysgjerrigheten min vinner til slutt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå