Gå til innhold

Ønsker meg Sophie Elise sin rumpe!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ønsker å trene opp rumpa da jeg føler at den ikke er så fast og fin som jeg vil ha den.. Har dere noen fine og tunge øvelser jeg kan få gjort hjemmefra for å trene rumpe og lår? Jeg har ganske lik kropp som Sophie Elise, og man ser hun har klart det, så hvis du har tips så skrik ut!! Det hadde jeg blitt glad for :)

PicMonkey Collage.jpg

Anonymkode: 77e41...a93

AnonymBruker
Skrevet

Da må du legge deg under kniven ;) 

Anonymkode: 39a9b...897

• Liker 13
Skrevet

Den rumpen er kjøpt på en klinikk

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Honey Dew skrev:

Den rumpen er kjøpt på en klinikk

Interessant. Har aldri sett rumpen hennes før men det ser jo absolutt sånn ut!  Er ikke hun ganske åpen med operasjonene sine?  Står det om rumpe operasjonen hennes noe sted?  

Anonymkode: 35a24...1c9

Skrevet

Jeg har også lyst på rumpa hennes, men tross minst tre flørtende kommentarer på bloggen har jeg ikke lykkes. Skulle ønske jeg kunne gi bedre råd.

• Liker 4
Skrevet (endret)

^lol

Hun har fin rumpe da! Kan hun ikke bare ha trent, må den være kjøpt? :O
Men på det siste etterbildet syntes jeg faktisk ikke den var noe fin :fnise:

Endret av Adara
AnonymBruker
Skrevet

Hahaha, bare å legge seg under kniven. :P:laugh:

Anonymkode: 98504...d83

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ønsker å trene opp rumpa da jeg føler at den ikke er så fast og fin som jeg vil ha den.. Har dere noen fine og tunge øvelser jeg kan få gjort hjemmefra for å trene rumpe og lår? Jeg har ganske lik kropp som Sophie Elise, og man ser hun har klart det, så hvis du har tips så skrik ut!! Det hadde jeg blitt glad for :)

PicMonkey Collage.jpg

Anonymkode: 77e41...a93

Så det i stad. Første jeg tenkte var implantat?

Anonymkode: 3bd98...7a7

AnonymBruker
Skrevet

Kan noen poste bilder av normale rumper (uopererte) både trente og utrente?

Anonymkode: d11a0...bcd

• Liker 1
Skrevet

Synes rumpen var finere på før bildene jeg... men smaken er som baken.

AnonymBruker
Skrevet

Operasjon er tingen om du ønsker lik rumpe! Synd hun ikke er åpen om det, men lurer leserne med at den er trent opp. Jeg tenkte å kjøpe Bio-oil, fordi hun har reklamert med at det får bort strekkmerker. Men nå lurer jeg på om det og er lureri, at hun egentlig har fjernet dem med laser. 

Anonymkode: cbe45...251

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Operasjon er tingen om du ønsker lik rumpe! Synd hun ikke er åpen om det, men lurer leserne med at den er trent opp. Jeg tenkte å kjøpe Bio-oil, fordi hun har reklamert med at det får bort strekkmerker. Men nå lurer jeg på om det og er lureri, at hun egentlig har fjernet dem med laser. 

Anonymkode: cbe45...251

Har hun skrevet at dette produktet har tatt bort strekkmerker hos henne?

Er det lov til å spre usannheter rundt produkter i reklame? (jeg tenker på dersom det ikke er sant)

Anonymkode: d11a0...bcd

AnonymBruker
Skrevet

den er operert

Anonymkode: f7cad...db0

Skrevet

Opererte rumper blir ofte så tunge nederst, som om man har hengt en litem melsekk bakpå der. Ikke lekkert. 

Hadde satsa på styrketrening i stedet, det går ganske fort å få ei grei rumpe om du trener riktig og spiser bra. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Rumpen var MYE finere før!

Anonymkode: 5eae7...c41

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...