AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #1 Skrevet 7. mai 2016 Jeg ønsker å trene opp rumpa da jeg føler at den ikke er så fast og fin som jeg vil ha den.. Har dere noen fine og tunge øvelser jeg kan få gjort hjemmefra for å trene rumpe og lår? Jeg har ganske lik kropp som Sophie Elise, og man ser hun har klart det, så hvis du har tips så skrik ut!! Det hadde jeg blitt glad for Anonymkode: 77e41...a93
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #2 Skrevet 7. mai 2016 Da må du legge deg under kniven Anonymkode: 39a9b...897 13
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #4 Skrevet 7. mai 2016 3 minutter siden, Honey Dew skrev: Den rumpen er kjøpt på en klinikk Interessant. Har aldri sett rumpen hennes før men det ser jo absolutt sånn ut! Er ikke hun ganske åpen med operasjonene sine? Står det om rumpe operasjonen hennes noe sted? Anonymkode: 35a24...1c9
ajarRun Skrevet 7. mai 2016 #5 Skrevet 7. mai 2016 Jeg har også lyst på rumpa hennes, men tross minst tre flørtende kommentarer på bloggen har jeg ikke lykkes. Skulle ønske jeg kunne gi bedre råd. 4
Adara Skrevet 7. mai 2016 #6 Skrevet 7. mai 2016 (endret) ^lol Hun har fin rumpe da! Kan hun ikke bare ha trent, må den være kjøpt? :O Men på det siste etterbildet syntes jeg faktisk ikke den var noe fin Endret 7. mai 2016 av Adara
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #8 Skrevet 7. mai 2016 Hahaha, bare å legge seg under kniven. Anonymkode: 98504...d83 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #9 Skrevet 7. mai 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ønsker å trene opp rumpa da jeg føler at den ikke er så fast og fin som jeg vil ha den.. Har dere noen fine og tunge øvelser jeg kan få gjort hjemmefra for å trene rumpe og lår? Jeg har ganske lik kropp som Sophie Elise, og man ser hun har klart det, så hvis du har tips så skrik ut!! Det hadde jeg blitt glad for Anonymkode: 77e41...a93 Så det i stad. Første jeg tenkte var implantat? Anonymkode: 3bd98...7a7
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #10 Skrevet 7. mai 2016 Kan noen poste bilder av normale rumper (uopererte) både trente og utrente? Anonymkode: d11a0...bcd 1
Ferny Skrevet 7. mai 2016 #11 Skrevet 7. mai 2016 Synes rumpen var finere på før bildene jeg... men smaken er som baken.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #12 Skrevet 7. mai 2016 Operasjon er tingen om du ønsker lik rumpe! Synd hun ikke er åpen om det, men lurer leserne med at den er trent opp. Jeg tenkte å kjøpe Bio-oil, fordi hun har reklamert med at det får bort strekkmerker. Men nå lurer jeg på om det og er lureri, at hun egentlig har fjernet dem med laser. Anonymkode: cbe45...251
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #13 Skrevet 7. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Operasjon er tingen om du ønsker lik rumpe! Synd hun ikke er åpen om det, men lurer leserne med at den er trent opp. Jeg tenkte å kjøpe Bio-oil, fordi hun har reklamert med at det får bort strekkmerker. Men nå lurer jeg på om det og er lureri, at hun egentlig har fjernet dem med laser. Anonymkode: cbe45...251 Har hun skrevet at dette produktet har tatt bort strekkmerker hos henne? Er det lov til å spre usannheter rundt produkter i reklame? (jeg tenker på dersom det ikke er sant) Anonymkode: d11a0...bcd
kisskissbangbang Skrevet 7. mai 2016 #15 Skrevet 7. mai 2016 Opererte rumper blir ofte så tunge nederst, som om man har hengt en litem melsekk bakpå der. Ikke lekkert. Hadde satsa på styrketrening i stedet, det går ganske fort å få ei grei rumpe om du trener riktig og spiser bra. 4
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #16 Skrevet 7. mai 2016 Rumpen var MYE finere før! Anonymkode: 5eae7...c41 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå