AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #1 Del Skrevet 7. mai 2016 Har et aldri så lite dilemma: Etter et kræsj, vil det koste ca. 20 000 å reparere bilen, mens å kjøpe en tilsvarende bruktbil vil koste ca. 30-40 000 kroner. Jeg vil selvsagt tape litt penger på å kjøpe en annen bil. Grunnen til at jeg lurer, er fordi jeg ikke vet om en bil blir "den samme" etter en reparasjon? Blir den like "bra," vil den kunne brukes like lenge som den ville om den ikke hadde blitt kræsjet etc? Noen som vet? Anonymkode: 82af1...ca6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #2 Del Skrevet 7. mai 2016 Hvor er bilen skadet? Anonymkode: 411b6...26e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 7. mai 2016 #3 Del Skrevet 7. mai 2016 Hva får du solgt den for i krasjet tilstand? Du får minst 3000 som er vrakpant. Men hvis du kan selge den for 30-40000 etter reparasjon bør du jo reparere den så lenge du får mer enn 2300 for den. Jeg ville vært skeptisk til en krasjet bil da, det er gørrenkelt å få skjev ramme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå