AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #1 Skrevet 7. mai 2016 Jeg er forbannet på meg selv hvorfor jeg sa JA, til å jobbe i morgen(søndag). Den torsdag som var så kom sjefen og spurte meg " Vet du hva xeno, vil du jobbe på søndag? " og jeg sa bare JA. I denne tiden når hun kom og spurte meg glemte jeg at i denne helgen så er det knallvær ute + 23 varmegrader. Jeg er den person som "våkner" fra døden når sommeren kommer og føler meg fantastisk. Faktisk har jeg tenkt å spise ute(byen), men det er stappfullt med folk. Jeg har ventet over 1 time for å finne meg plass på noen av utestedene men det var ikke noe ledig plass. Jeg måte bare få ut problemet, fordi jeg her forbanna på meg selv. Anonymkode: d92bd...3fe
Clarity Skrevet 7. mai 2016 #2 Skrevet 7. mai 2016 Skjønner at det er kjipt nå som det endelig har blitt så fint vær etter en lang og ganske kald vår. Du får trøste deg med hvor godt man tjener på å jobbe på en søndag Dessuten ser det ut til at finværet vil vare helt frem mot 17.mai, så da har du forhåpentligvis straks noen andre fridager du kan bruke til å nyte sola
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå