Gå til innhold

Brukte dildo til venninne

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ikke farlig, bare ekkelt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke farlig men jævlig ekkelt og utrolig respektløst. Man låner ikke andre sexleketøy, iallfall ikke uten å spørre. Kan ikke forstå at folk synes det er greit..om det er med kondom eller uten.

• Liker 2
Skrevet

Av alle ting å låne. Æsj til å låne slikt og så uten tillatelse. Fysj!

• Liker 2
Gjest Snuppi
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så mange pripne folk det er her da "æææsj så ekkelt! " Hvor gamle er dere? 12? Hun hadde jo kondom over da. Så det kom ikke noe fittesaft eller noe på selve dioden. 

Jeg hadde ikke lånt en venninnes dildo. Det er respektløst ja, men ikke ekkelt. 

Anonymkode: b0d12...6be

En er prippen for at en mener at ts ikke skal rote i venninnens private eiendeler.... Ja, jøss... God dag mann økseskaft! 

Gjest Snuppi
Skrevet
1 time siden, petterm skrev:

Mange av dere forutsetter at TS har rota igjennom  tingene til veninna si. Det kan jo hende at eieren har et avslappa forhold til sexleketøy og at hun lar det ligge fremme?

TS: Som du sikkert har fått svar på nå: Det er ikke farlig. 

Bra du brukte kondom, og fint at du skal skaffe deg ditt eget leketøy. 

Om venninnen hadde et avslappet forhold til dette hadde ikke TS startet denne tråden.

Skrevet

Er ikke farlig. 

Men er veldig ekkelt og venninen din vil nokk ha dildoen sin ifred. 

Ikke alle tenner på å byttelåne leketøy. 

Skaff deg en egen,  finnes mye bra til en ok pris :) 

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, ecinnaj skrev:

Er ikke farlig. 

Men er veldig ekkelt og venninen din vil nokk ha dildoen sin ifred. 

Ikke alle tenner på å byttelåne leketøy. 

Skaff deg en egen,  finnes mye bra til en ok pris :) 

Fikk dildo av venninne på bursdag en gang.  Hun ville at jeg skulle prøve den, mens hun så på.  Pysete som jeg var, ville leg ikke det.  Da ville hun prøve den på rommet mitt, og det endte opp med at vi prøvde den begge 2.  Den ble temmelig våt.  Men vi lever begge to fortsatt.  Selvsagt bør du ikke rote i andres ting.  Uansett ting.

Anonymkode: beebb...0e0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

At jenter låner ting av hverandre er vel ikke noe nytt. Hva er det med en dildo som gjør ting så annerledes?

Kvinner tørker hverandre etter dobesøk, såper hverandre inn i dusjen og byttelåner truser rett som det er. Men når det kommer til en dildo er det merkelig nok plutselig et problem.

Anonymkode: 1dc17...0b2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At jenter låner ting av hverandre er vel ikke noe nytt. Hva er det med en dildo som gjør ting så annerledes?

Kvinner tørker hverandre etter dobesøk, såper hverandre inn i dusjen og byttelåner truser rett som det er. Men når det kommer til en dildo er det merkelig nok plutselig et problem.

Wow, hvilken verden har jeg levd i??

Anonymkode: 2a632...015

• Liker 5
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Wow, hvilken verden har jeg levd i??

Anonymkode: 2a632...015

Samme verden som meg tydligvis. 

Har heller aldri opplevd noe av det dær. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alt du nevner skjer på utsiden av kroppen. En dildo brukes på innsiden. Det er forskjellen og det er der grensen går.

Anonymkode: cd598...ddd

AnonymBruker
Skrevet
Den 7.5.2016 at 15.58, CårderBålli skrev:

Jeg suger ikke peniser som jeg vet har vært i mine venninners vaginaer. Det er ille nok at ts har gått gjennom private ting men altså herregud!, å bruke noe så privat og intimt som venninnens sexleketøy?  Ja, det er ekkelt, rett og slett motbydelig.

Men du suger peniser som har vært i andre kvinners vaginaer enn dine venninner...?

Ja, det gjør det jo SÅ mye bedre:laugh::laugh:

Anonymkode: 9f2a3...c91

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Den 5/7/2016 at 17.08, Arabella skrev:

Renser, skriver du. Kjøper du spesielle rensemidler til denne bruken? Holder det ikke å vaske dildoen o.a. med håndsåpe under springen?

Jeg går for lut og kaldt vann.

Anonymkode: 5bd7c...3cb

Gjest CårderBålli
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Men du suger peniser som har vært i andre kvinners vaginaer enn dine venninner...?

Ja, det gjør det jo SÅ mye bedre:laugh::laugh:

Anonymkode: 9f2a3...c91

Ja, faktisk.  Jeg har aldri tent på menn som jeg vet har pult en (eller flere) av mine venninner.  

• 2 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet
Den 9.5.2016 at 23.29, CårderBålli skrev:

Ja, faktisk.  Jeg har aldri tent på menn som jeg vet har pult en (eller flere) av mine venninner.  

Mener du rett etter, uten å ha vasket seg i mellom. Eller mener du generelt?

Anonymkode: cd598...ddd

Skrevet
Den 7.5.2016 at 15.00, AnonymBruker skrev:

Uten at hun vet om det(med kondom). Er det farlig?

Anonymkode: 8544e...298

Som mannlig leser er det bare deilig 😉

Skrevet

Det er helt sikker venninner som har hatt samme tisselur oppi seg. så hvorfor ikke dildo?

Skrevet
Den 5/7/2016 at 19.07, Arabella skrev:

Er det så aktuelt hvis bare du bruker vibratoren? Da er det jo bare rester etter dine egne safter som sitter igjen.

Hun bruker den sikkert i to'rn også :Nikke:

Skrevet
Den 5/7/2016 at 17.54, Arabella skrev:

Ok. Hvorfor blir det anbefalt?

For at kondomeriet ol skal tjene penger :fnise: :tongue:

Skrevet

Er ikke farlig, men man kan smittes av HPV da kondom ikke alltid er 100% sikkert på dette viruset.

Myte 14: Hvis jeg alltid bruker kondom, vil jeg ikke få HPV
Fakta: Kondom reduserer risiko for smitte med 50-70 prosent, men siden HPV også kan smitte fra hud som ikke er dekket av kondomet, gir ikke kondom fullgod beskyttelse. Kondom beskytter imidlertid mot de fleste andre kjønnssykdommer.

Men venninnen din har sikkert vasket sin dildo etter sist bruk. Så ikke farlig tenker jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...