Gjest CårderBålli Skrevet 7. mai 2016 #61 Skrevet 7. mai 2016 1 minutt siden, Arabella skrev: Ok. Hvorfor blir det anbefalt? Fordi vibratorrens dreper bakterier og desinfisere det.
Knocks Skrevet 7. mai 2016 #62 Skrevet 7. mai 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Uten at hun vet om det(med kondom). Er det farlig? Anonymkode: 8544e...298 Husk å nevne det i bryllupstalen til henne 😉
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #63 Skrevet 7. mai 2016 Jeg og dama har en magic wand på deling. Jeg bruker den på penis, og hun på vagina etter tur nesten daglig. Jeg som griser mest. Da det kommer et hvitt medium av penisen når jeg kommer. Men har alltid undertøy på meg når det skjer. Da det er litt vel følsomt rett på penis . Anonymkode: 34e87...fd8
Jerry Lee Skrevet 7. mai 2016 #64 Skrevet 7. mai 2016 2 timer siden, CårderBålli skrev: Jeg suger ikke peniser som jeg vet har vært i mine venninners vaginaer. Det er ille nok at ts har gått gjennom private ting men altså herregud!, å bruke noe så privat og intimt som venninnens sexleketøy? Ja, det er ekkelt, rett og slett motbydelig. Joda.
Gjest CårderBålli Skrevet 7. mai 2016 #65 Skrevet 7. mai 2016 (endret) 2 timer siden, CårderBålli skrev: Jeg suger ikke peniser som jeg vet har vært i mine venninners vaginaer. Det er ille nok at ts har gått gjennom private ting men altså herregud!, å bruke noe så privat og intimt som venninnens sexleketøy? Ja, det er ekkelt, rett og slett motbydelig. 2 timer siden, Jerry Lee skrev: Uff.... 13 minutter siden, Jerry Lee skrev: Joda. Du siterer meg to ganger på samme innlegget bare for å akke og uffe deg? Hvis du har noe du vil si så si det. Endret 7. mai 2016 av CårderBålli
Jerry Lee Skrevet 7. mai 2016 #66 Skrevet 7. mai 2016 10 minutter siden, CårderBålli skrev: Du siterer meg to ganger på samme innlegget bare for å akke og uffe deg? Hvis du har noe du vil si så si det. Sagt det jeg har å si. Og det letteste...siden TS hadde kun et eneste enkelt spørsmål som kun noen få og jeg svarte på. Mens andre og du lagde de mest utrolige påstander ut av det. Ferdig her nå. God helg, alle. ☺
Gjest CårderBålli Skrevet 7. mai 2016 #67 Skrevet 7. mai 2016 2 timer siden, CårderBålli skrev: Jeg suger ikke peniser som jeg vet har vært i mine venninners vaginaer. Det er ille nok at ts har gått gjennom private ting men altså herregud!, å bruke noe så privat og intimt som venninnens sexleketøy? Ja, det er ekkelt, rett og slett motbydelig. 1 time siden, CårderBålli skrev: -Jeg renser leketøyene mine etter hvert bruk. -Da får jeg vel bare ønske deg velkommen i klubben da. -Måten ts skrev innlegget på var nettopp for å skape reaksjoner. Og det fikk ts 1 time siden, CårderBålli skrev: Og h*n hadde fått svar. Hvis du mener at regler er brutt her rapporterer du istedet for å leke moderator! 49 minutter siden, CårderBålli skrev: Ja, vasker og renser. Jeg kjøpte rensemiddel da jeg bestilte leketøyet. Det er anbefalt å rense i tillegg til vask. 43 minutter siden, CårderBålli skrev: Hvem er "dere"? Jeg har ikke sagt at ts er ekkel men at det h*n gjorde var ekkelt og motbydelig. Stor forskjell! 17 minutter siden, CårderBålli skrev: Du siterer meg to ganger på samme innlegget bare for å akke og uffe deg? Hvis du har noe du vil si så si det. 2 minutter siden, Jerry Lee skrev: Sagt det jeg har å si. Og det letteste...siden TS hadde kun et eneste enkelt spørsmål som kun noen få og jeg svarte på. Mens andre og du lagde de mest utrolige påstander ut av det. Ferdig her nå. God helg, alle. ☺ Hvilke påstander har jeg kommet med? Å komme med egne meninger er ikke det samme som å påstå noe. Hadde jeg giddet skulle jeg sjekket dine svar i ulike tråder for å se om du alltid holdt deg strengt til tema, og kun svarte på det som ble spurt om i HI..
Lady Skrevet 7. mai 2016 #68 Skrevet 7. mai 2016 Synes du bør kjøpe en ny tilsvarende dildo til henne, og bytte den ut med den du brukte.
Arabella Skrevet 7. mai 2016 #69 Skrevet 7. mai 2016 1 time siden, CårderBålli skrev: Fordi vibratorrens dreper bakterier og desinfisere det. Er det så aktuelt hvis bare du bruker vibratoren? Da er det jo bare rester etter dine egne safter som sitter igjen.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #70 Skrevet 7. mai 2016 TS er en mann. Syns det var litt frekt å ta dildoen til venninnen din, visste du at den lå der den lå eller var det et funn etter mye leting? Anonymkode: 13619...bd3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #71 Skrevet 7. mai 2016 2 minutter siden, Arabella skrev: Er det så aktuelt hvis bare du bruker vibratoren? Da er det jo bare rester etter dine egne safter som sitter igjen. det blir mye bakterier av det og i lengden. Det er jo ikke høyst nødvendig, og du risikerer ikke å dø om du bare bruker intimsåpe og vann på den, alle har overlevd en ubalanse i skjeden. Men det kommer safter og avføringspartikler på den, og det kommer i kontakt med urinrør o.l Så det er bare for å være helt sikker på at den er fullstendig ren og det ikke er rester som ligger i kriker og kroker og godgjør seg. Anonymkode: 0dea8...8e6 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #72 Skrevet 7. mai 2016 Og til ts, herregud noe så utrolig krenkende. Hadde du gått inn på mitt rom rotet igjennom tingene mine, tatt dildoen min og brukten, og jeg fant det ut. Du hadde fått gjennomgå. Det er så ufattelig at du rasjonaliserte deg frem til at det var en helt ok ting å gjøre. Men nei, ikke farlig. Bare vask den godt og skam deg. Anonymkode: 0dea8...8e6 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #73 Skrevet 7. mai 2016 11 minutter siden, Arabella skrev: Er det så aktuelt hvis bare du bruker vibratoren? Da er det jo bare rester etter dine egne safter som sitter igjen. Det er strengt tatt ikke nødvendig, men man kan f.eks smitte seg selv med soppinfeksjon. Synes også det er en grei måte å garantere at det ikke blir "rumpe til vagina". Jeg ville ikke likt at noen jeg kjente brukte mitt leketøy uten at jeg visste det. Det er noe intimt rundt det, men også fare for smitte og at man ikke vet om det blir skikkelig rengjort. TS sier h*n brukte kondom, men hadde inne stolt på hygienen i det likevel. Dette gjelder kanskje spesielt om TS er en mann og brukte den analt.... Anonymkode: b685b...534 2
Gjest Coolaid Skrevet 7. mai 2016 #74 Skrevet 7. mai 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Uten at hun vet om det(med kondom). Er det farlig? Anonymkode: 8544e...298 Litt frekt men frekke jenter lever lengre. Go girl!
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #75 Skrevet 7. mai 2016 2 timer siden, stan skrev: Har da dildoen vært utro? Skal man dømme ut fra enkelte svar her så har den ikke det, siden den brukte kondom Anonymkode: 4bf8e...55c
Gjest CårderBålli Skrevet 7. mai 2016 #76 Skrevet 7. mai 2016 1 time siden, Arabella skrev: Er det så aktuelt hvis bare du bruker vibratoren? Da er det jo bare rester etter dine egne safter som sitter igjen. Hvorfor ikke bare godta at jeg gjør det på min måte?
Arabella Skrevet 7. mai 2016 #77 Skrevet 7. mai 2016 Det var da svært så nærtagende du er. Hvorfor tar du alt i verste mening?
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #78 Skrevet 7. mai 2016 Var dildoen bra? Hva var det med denns dildoen som gjorde at du bare måtte ha den? Merke? Størrelse? Har hun sakt at den er deilig, og du ville ha den du også? Betrakter du dildoen som en ONS? Var den så bra at den fikk frokost morgenen etterpå? Samtykket dildoen, eller var det en voldtekt? Kunne dildoen sakene sine? Hvilken form hadde den, og likte du formen på den? Er du forelsket i dildoen? Anonymkode: 67443...96e 1
stan Skrevet 7. mai 2016 #79 Skrevet 7. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Skal man dømme ut fra enkelte svar her så har den ikke det, siden den brukte kondom Anonymkode: 4bf8e...55c Okay. Bruk kondom så er man ikke utro ☺
petterm Skrevet 7. mai 2016 #80 Skrevet 7. mai 2016 Mange av dere forutsetter at TS har rota igjennom tingene til veninna si. Det kan jo hende at eieren har et avslappa forhold til sexleketøy og at hun lar det ligge fremme? TS: Som du sikkert har fått svar på nå: Det er ikke farlig. Bra du brukte kondom, og fint at du skal skaffe deg ditt eget leketøy. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå