AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #41 Skrevet 7. mai 2016 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, og sykt. Kan være farlig også. Ingen vet om den er full av herpes. Blir passende straff. Anonymkode: a00c8...540 Herregud, ro deg ned fru Blom. Hun hadde kondom på. Anonymkode: b0d12...6be 1
Jerry Lee Skrevet 7. mai 2016 #42 Skrevet 7. mai 2016 Antakelig vasker dere som syns dette er ekkelt sjelden dildoen deres. Det er derfor dere mener det er ekkelt, sykt, perverst and what not! Og nok en jævla gang... TS spør om det hun gjorde er FARLIG. Svaret vil alltid være NEI!!! POKKER. Blir så sliten av ignoranter, idioter, og dere som slenger dritt kun for å gjøre nettopp DET!! Beklager brøling..men enkelte "hører" ikke etter. Og mange er rasshøl KUN for å være det! 4
Gjest CårderBålli Skrevet 7. mai 2016 #43 Skrevet 7. mai 2016 6 minutter siden, Jerry Lee skrev: Antakelig vasker dere som syns dette er ekkelt sjelden dildoen deres. Det er derfor dere mener det er ekkelt, sykt, perverst and what not! Og nok en jævla gang... TS spør om det hun gjorde er FARLIG. Svaret vil alltid være NEI!!! POKKER. Blir så sliten av ignoranter, idioter, og dere som slenger dritt kun for å gjøre nettopp DET!! Beklager brøling..men enkelte "hører" ikke etter. Og mange er rasshøl KUN for å være det! -Jeg renser leketøyene mine etter hvert bruk. -Da får jeg vel bare ønske deg velkommen i klubben da. -Måten ts skrev innlegget på var nettopp for å skape reaksjoner. Og det fikk ts
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #44 Skrevet 7. mai 2016 Ufint å bare ta venninnen sin dildo, men det er selvsagt ikke farlig. Anonymkode: 62196...1be 1
Jerry Lee Skrevet 7. mai 2016 #45 Skrevet 7. mai 2016 Et øyeblikk siden, CårderBålli skrev: -Jeg renser leketøyene mine etter hvert bruk. -Da får jeg vel bare ønske deg velkommen i klubben da. -Måten ts skrev innlegget på var nettopp for å skape reaksjoner. Og det fikk ts Hun spurte kun om det var farlig. Om greia var tøys driter jeg i. Svarte i utgangspunktet kun på hennes HI-spørsmål.
Gjest CårderBålli Skrevet 7. mai 2016 #46 Skrevet 7. mai 2016 Et øyeblikk siden, Jerry Lee skrev: Hun spurte kun om det var farlig. Om greia var tøys driter jeg i. Svarte i utgangspunktet kun på hennes HI-spørsmål. Og h*n hadde fått svar. Hvis du mener at regler er brutt her rapporterer du istedet for å leke moderator!
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #47 Skrevet 7. mai 2016 1 time siden, Jerry Lee skrev: Leste du HI? TS brukte kondom på dildoen. Nå er du bare latterlig. Ja, leste den. Kan få det uansett. Les deg opp. Anonymkode: a00c8...540
Arabella Skrevet 7. mai 2016 #48 Skrevet 7. mai 2016 8 minutter siden, CårderBålli skrev: -Jeg renser leketøyene mine etter hvert bruk. -Da får jeg vel bare ønske deg velkommen i klubben da. -Måten ts skrev innlegget på var nettopp for å skape reaksjoner. Og det fikk ts Renser, skriver du. Kjøper du spesielle rensemidler til denne bruken? Holder det ikke å vaske dildoen o.a. med håndsåpe under springen? 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #49 Skrevet 7. mai 2016 23 minutter siden, Jerry Lee skrev: Antakelig vasker dere som syns dette er ekkelt sjelden dildoen deres. Det er derfor dere mener det er ekkelt, sykt, perverst and what not! Og nok en jævla gang... TS spør om det hun gjorde er FARLIG. Svaret vil alltid være NEI!!! POKKER. Blir så sliten av ignoranter, idioter, og dere som slenger dritt kun for å gjøre nettopp DET!! Beklager brøling..men enkelte "hører" ikke etter. Og mange er rasshøl KUN for å være det! Skjønner at du bruker dette som runke tråd, synd du ikke har fått de kåte svarene du var ute etter. Anonymkode: a00c8...540 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #50 Skrevet 7. mai 2016 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herregud, ro deg ned fru Blom. Hun hadde kondom på. Anonymkode: b0d12...6be Var den en av rabbit typen tviler jeg på at den kan fåes 100% ren. Kondom en går vel ikke over der heller... Anonymkode: a00c8...540 1
Jerry Lee Skrevet 7. mai 2016 #51 Skrevet 7. mai 2016 5 minutter siden, CårderBålli skrev: Og h*n hadde fått svar. Hvis du mener at regler er brutt her rapporterer du istedet for å leke moderator! Rapportere, faktisk. Alt dere gjør her inne. Mener ikke at regler er brutt. Mener kun at de fleste svar ikke er svar på TS enkle spørsmål. Og hundre utsagn om at TS er ekkel svarer slett ikke på hennes spørsmål.
Jerry Lee Skrevet 7. mai 2016 #52 Skrevet 7. mai 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner at du bruker dette som runke tråd, synd du ikke har fått de kåte svarene du var ute etter. Anonymkode: a00c8...540 Idiot. Ikke min tråd. Hvor ynkelig du er. Jeg er en av svært få som svarte på TS sitt faktiske spørsmål. 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #53 Skrevet 7. mai 2016 :O jeg bor i kollektiv og er akkurat ferdig på jobb! Anonymkode: e954d...4eb 4
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #54 Skrevet 7. mai 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner at du bruker dette som runke tråd, synd du ikke har fått de kåte svarene du var ute etter. Anonymkode: a00c8...540 Skjønner at det er du som bruker dette som en onaneringstråd, og ikke Jerry, slik som du prøver å projisere dine egne følelser over på andre. Det at du blir kåt at dette burde du holde for deg selv, vi trenger faktisk ikke vite at du sitter og tar på deg selv til denne tråden. Anonymkode: db602...028 3
Gjest New Girl Skrevet 7. mai 2016 #55 Skrevet 7. mai 2016 Jeg tror den mest vanlige oppfatningen er at sexleketøy er noe privat, og ikke noe man deler med andre. Kondom eller ikke, jeg hadde syns det var ekkelt hvis andre brukte min. Akkurat som jeg ikke hadde kjøpt brukt dildo, selv om jeg visste at den var bare brukt med kondom. Men nei, det er ikke farlig.
Gjest summesumbi Skrevet 7. mai 2016 #57 Skrevet 7. mai 2016 1 time siden, Jerry Lee skrev: Ikke det TS spør om. Hun spør om det er FARLIG. Det eneste riktige svaret er....Wait for it... Nei!!! Vel... jeg hadde ingen annen kommentar til det enn det jeg skrev. Man har jo ikke akkurat dildoen sin som pynt til alles skue, så hun har vel rota i sakene hennes. Hun hadde kondom på, så farlig nei....
Gjest CårderBålli Skrevet 7. mai 2016 #58 Skrevet 7. mai 2016 Et øyeblikk siden, Arabella skrev: Renser, skriver du. Kjøper du spesielle rensemidler til denne bruken? Holder det ikke å vaske dildoen o.a. med håndsåpe under springen? Ja, vasker og renser. Jeg kjøpte rensemiddel da jeg bestilte leketøyet. Det er anbefalt å rense i tillegg til vask.
Arabella Skrevet 7. mai 2016 #59 Skrevet 7. mai 2016 3 minutter siden, CårderBålli skrev: Ja, vasker og renser. Jeg kjøpte rensemiddel da jeg bestilte leketøyet. Det er anbefalt å rense i tillegg til vask. Ok. Hvorfor blir det anbefalt?
Gjest CårderBålli Skrevet 7. mai 2016 #60 Skrevet 7. mai 2016 35 minutter siden, Jerry Lee skrev: Rapportere, faktisk. Alt dere gjør her inne. Mener ikke at regler er brutt. Mener kun at de fleste svar ikke er svar på TS enkle spørsmål. Og hundre utsagn om at TS er ekkel svarer slett ikke på hennes spørsmål. Hvem er "dere"? Jeg har ikke sagt at ts er ekkel men at det h*n gjorde var ekkelt og motbydelig. Stor forskjell!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå