Gjest summesumbi Skrevet 7. mai 2016 #21 Skrevet 7. mai 2016 Først og fremst så synes jeg ikke du skal rote i dine venner og bekjente sine saker
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #22 Skrevet 7. mai 2016 Så mange pripne folk det er her da "æææsj så ekkelt! " Hvor gamle er dere? 12? Hun hadde jo kondom over da. Så det kom ikke noe fittesaft eller noe på selve dioden. Jeg hadde ikke lånt en venninnes dildo. Det er respektløst ja, men ikke ekkelt. Anonymkode: b0d12...6be 6
Jerry Lee Skrevet 7. mai 2016 #23 Skrevet 7. mai 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde du brukt fleshen til kameraten din? Anonymkode: a00c8...540 Om slikt fantes i min ungdom...ja, med kondom. I dag...nei. Det behovet har jeg ikke. Og... TS spør om det er farlig. Ikke om vi syns det er ekkelt. Og det er det jeg har svart på og forholdt meg til.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #24 Skrevet 7. mai 2016 Et øyeblikk siden, Jerry Lee skrev: TS spør om det er farlig. Ikke om vi syns det er ekkelt. KG fungerer ikke sånn lengre. Her kommer det 90% fordommer og negative bemerkninger og hvis du har flaks 10% gode svar... Anonymkode: 7c8a4...356 5
Jerry Lee Skrevet 7. mai 2016 #25 Skrevet 7. mai 2016 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er var ekkelt og perverst gjort av deg. Anonymkode: 94c30...d5f Perverst, faktisk...
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #26 Skrevet 7. mai 2016 Et øyeblikk siden, Jerry Lee skrev: Perverst, faktisk... Ja, og sykt. Kan være farlig også. Ingen vet om den er full av herpes. Blir passende straff. Anonymkode: a00c8...540 1
Jerry Lee Skrevet 7. mai 2016 #27 Skrevet 7. mai 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: KG fungerer ikke sånn lengre. Her kommer det 90% fordommer og negative bemerkninger og hvis du har flaks 10% gode svar... Anonymkode: 7c8a4...356 Dessverre har du rett. 1
Jerry Lee Skrevet 7. mai 2016 #29 Skrevet 7. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, og sykt. Kan være farlig også. Ingen vet om den er full av herpes. Blir passende straff. Anonymkode: a00c8...540 Leste du HI? TS brukte kondom på dildoen. Nå er du bare latterlig. 5
Arabella Skrevet 7. mai 2016 #30 Skrevet 7. mai 2016 (endret) Bevare meg vel for noen svar her. Perverst, ekkelt etc. Jeg kan være enig i at det er frekt å rote i andres saker, men det er noe annet. Men dere som synes dette er så fælt, suger sikkert mer enn gjerne peniser som har vært i kanskje mange vaginaer, uten kondom? Endret 7. mai 2016 av Arabella 12
Jerry Lee Skrevet 7. mai 2016 #31 Skrevet 7. mai 2016 17 minutter siden, summesumbi skrev: Først og fremst så synes jeg ikke du skal rote i dine venner og bekjente sine saker Ikke det TS spør om. Hun spør om det er FARLIG. Det eneste riktige svaret er....Wait for it... Nei!!!
Gjest CårderBålli Skrevet 7. mai 2016 #32 Skrevet 7. mai 2016 1 minutt siden, Arabella skrev: Bevare meg vel for noen svar her. Perverst, ekkelt etc. Jeg kan være enig i at det er frekt å rote i andres saker, men det er noe annet. Men dere som synes dette er så fælt, suger sikkert mer enn gjerne peniser som har vært i kanskje mange vaginaer, uten kondom? Jeg suger ikke peniser som jeg vet har vært i mine venninners vaginaer. Det er ille nok at ts har gått gjennom private ting men altså herregud!, å bruke noe så privat og intimt som venninnens sexleketøy? Ja, det er ekkelt, rett og slett motbydelig.
Jerry Lee Skrevet 7. mai 2016 #33 Skrevet 7. mai 2016 9 minutter siden, Arabella skrev: Bevare meg vel for noen svar her. Perverst, ekkelt etc. Jeg kan være enig i at det er frekt å rote i andres saker, men det er noe annet. Men dere som synes dette er så fælt, suger sikkert mer enn gjerne peniser som har vært i kanskje mange vaginaer, uten kondom? ....og DET er farlig, det. ☺ 1
Arabella Skrevet 7. mai 2016 #34 Skrevet 7. mai 2016 Hvordan finner du ut det, da? Spør du venninnene dine om det? Spør du mennene du møter om de har vært intime med venninnene dine? Hva gjelder TS' spørsmål, det er ikke farlig. 4
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #35 Skrevet 7. mai 2016 37 minutter siden, Herr Heftig skrev: Tipper TS er en mann som brukte den bak jeg. Derfor han ikke har egen. Ha, ha! Tenkte det samme. Er noen få personer som går igjen her med mye både lesbisk og homofil ønsketenkning. Skikkelige grisegutter. Anonymkode: 39736...923
Jerry Lee Skrevet 7. mai 2016 #36 Skrevet 7. mai 2016 16 minutter siden, CårderBålli skrev: Jeg suger ikke peniser som jeg vet har vært i mine venninners vaginaer. Det er ille nok at ts har gått gjennom private ting men altså herregud!, å bruke noe så privat og intimt som venninnens sexleketøy? Ja, det er ekkelt, rett og slett motbydelig. Uff....
Gjest Tamsi Skrevet 7. mai 2016 #38 Skrevet 7. mai 2016 Håper du forteller henne om det så hun kan kaste den.
Heeyaa Skrevet 7. mai 2016 #39 Skrevet 7. mai 2016 36 minutter siden, Arabella skrev: Bevare meg vel for noen svar her. Perverst, ekkelt etc. Jeg kan være enig i at det er frekt å rote i andres saker, men det er noe annet. Men dere som synes dette er så fælt, suger sikkert mer enn gjerne peniser som har vært i kanskje mange vaginaer, uten kondom? 3
Jerry Lee Skrevet 7. mai 2016 #40 Skrevet 7. mai 2016 Om TS fortsatt er her... Nei, det er selvfølgelig ikke farlig. Og du...ikke bry deg om kvalme svar. ☺ Ser du vil skaffe egen liksompikk. Fint. Og husk..du har 10 friske fingre. Kanskje en agurk. Eller en gulrot. Kos deg, TS.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå