MapleSirup Skrevet 9. mai 2016 #21 Skrevet 9. mai 2016 3 timer siden, Lisa-Marie skrev: Jeg har roomba 651 og braava 380. Har også en langhåret katt og en hund av type chow chow. Min støvsuger har aldri stoppet pga dyrehår, men derimot sokker og slike ting. Den er programmert til å støvsuge stue og kjøkken hver dag mens jeg er på jobb, og da ligger det masse hår oppi kammeret som jeg bare tømmer daglig. Og vaskeren får lov til å gå mens jeg er hjemme for den er lydløs. Vaskeren er helt genial når man har dyr, for jeg har ofte potespor overalt men den gjør det rent for meg. Men da må det støvsuget først. Jeg har laminat og det går helt fint den legger igjen så lite vann at det tørker opp med en gang. Blir mer vannsøl om jeg vasker selv. Helt genialt hjelpemidler til late mennesker, som meg selv. Så enig, så enig
Ms. Steele Skrevet 9. mai 2016 #22 Skrevet 9. mai 2016 5 timer siden, ecinnaj skrev: Ok da må jeg gå for en dyrere modell uten børster da for det var noen som hadde noen gummi ruller på undersiden istedet. Hvilken modell har dere? Roomba 880 har jeg, og jeg har både langhåret hund, katt og langt hår selv. Ikke noe problem. Den har gummibørster ja.
ecinnaj Skrevet 19. mai 2016 Forfatter #23 Skrevet 19. mai 2016 Den Sunday, May 08, 2016 at 19.56, MapleSirup skrev: Jeg har Brava som på bilde. Den vasker godt på glatte gulv. Funker som en vanlig mikrofibermopp. Jeg bruker nesten bare den. Den er sjeldent jeg vasker gulv selv. Man må bare huske å sette de på! Vaskeren kan fint gå mens man ser TV. Støvsugeren ønsker man jo ikke å høre på. Har du 380t? Har den ladestasjon? Går den evt tilbake til ladestasjon når den trenger lading?
MapleSirup Skrevet 19. mai 2016 #24 Skrevet 19. mai 2016 4 minutter siden, ecinnaj skrev: Har du 380t? Har den ladestasjon? Går den evt tilbake til ladestasjon når den trenger lading? Den går tilbake så sant den ikke har blitt forstyrret underveis. Jeg må si at det er relativt sjeldent! På enkle rom, så gjør den det. Men er det feks en ledning, eller en trang krok som den strever litt med, så blir den forvirret.
ecinnaj Skrevet 19. mai 2016 Forfatter #25 Skrevet 19. mai 2016 1 time siden, MapleSirup skrev: Den går tilbake så sant den ikke har blitt forstyrret underveis. Jeg må si at det er relativt sjeldent! På enkle rom, så gjør den det. Men er det feks en ledning, eller en trang krok som den strever litt med, så blir den forvirret. Okj Tusen takk for svar 1
Silveri Skrevet 19. mai 2016 #26 Skrevet 19. mai 2016 Den 7. mai 2016 at 22.14, prt90 skrev: Mange av robotstøvsugeren er veldig bra, men kjøp en fra Neato de har mye bedre suge-evne og navigasjon enn Roomba. Jeg har testet en fra Neato, og den bråker veldig mye. Passer best i enebolig og hvis du ikke skal være hjemme når den går. Jeg som bor i bygård med naboer kunne ikke bruke den.
prt90 Skrevet 19. mai 2016 #27 Skrevet 19. mai 2016 Den 9.5.2016 at 13.02, Jarlson skrev: En ting du må tenke på når det gjelder disse robotene er at de ikke er en fullverdig støvsuger. Se på det mer som en oppsamler av bøss og fiber. Dette gjelder ikke alle støvsugerne. Neato har f.eks mye kraftigere støvsugere enn miele (som er mer en kostemaskin)
Neket Skrevet 19. mai 2016 #28 Skrevet 19. mai 2016 Jeg har teppe under stuebordet, går roboten oppå der eller blir kanten for høy?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå