AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #1 Skrevet 7. mai 2016 Jeg liker å bruke foundation med pudder over for å jevne ut huden. Men i en alder av 36 år ser det ikke lenger så pent ut med pudder, huden ser tørr ut, mer porete og de fine rynkene som har kommet, blir tydeligere med pudder. Hva slags sminkeprodukter skal jeg begynne med for å jevne ut huden uten at det ser tørt ut? Ønsker tips til helt konkrete produkter. Anonymkode: 78d9d...92e
Gjest Carressa Skrevet 7. mai 2016 #2 Skrevet 7. mai 2016 Prøv et silkepudder og bruk så lite som mulig der du har fine linjer. Sensai/kanebo har, og det norske merket Zanzuel (anbefales!). http://www.zanzuel.no/produkt/ansikt/tw1-4-silke-pudder-for-deg-som-onsker-litt-naturlig-dekkeffekt
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #3 Skrevet 8. mai 2016 Hva med god fuktighetskrem+ BareMinerals? Anonymkode: f00c6...513
Sandie Skrevet 9. mai 2016 #4 Skrevet 9. mai 2016 Jeg er på alder med deg ts,og har sluttet med foundation nå. Bruker bare denne: http://www.vita.no/merker/loreal/makeup/lor-lumi-cc-cream-lumi-cc-cream-mauve-antidullness
Gjest Nanne70 Skrevet 9. mai 2016 #5 Skrevet 9. mai 2016 Pudder skal egentlig bare brukes for å "sette" foundationen, ikke over hele fjeset. Hvis du har fargeforskjeller i huden, anbefaler jeg at du prøver en CC (color correcing) - krem, som foreslått over her, og bare legger et tynt lag transparent pudder i T-sonen hvis du har behov for det. Hvordan er hudtypen din til vanlig? Hvis du har litt tørr hud, tror jeg du kommer til å like denne - de pleier å ha den på Vita, bl.a. Når det gjelder pudder, synes jeg Chanel sitt løspudder "Poudre Universelle Libre" er helt fantastisk. Dyrt, men sitter bra og en boks holder lenge. Av rimeligere alternativer synes jeg IsaDora sine puddere er veldig bra. Jeg har også litt fargeforskjeller i huden som jeg ønsker å jevne ut, samtidig som jeg ønsker at huden min skal se mest mulig naturlig og litt "duggfrisk" ut. Det beste resultatet jeg har fått så langt, er ved å kombinere en primer (jeg bruker The Balm Time Balm Face Primer) med Maybelline Dream Wonder Nude Foundation. Da bruker jeg en Beauty Blender til å legge Foundation i to tynne lag, før jeg avslutter med concealer der det trengs, og pudder i t-sonen. Det holder i alle fall en arbeidsdag på min blandingshud som har lett for å bli blank i t-sonen. Til slutt vil jeg bare nevne at god hudpleie er viktig
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2016 #6 Skrevet 9. mai 2016 Den 7.5.2016 at 13.21, AnonymBruker skrev: Jeg liker å bruke foundation med pudder over for å jevne ut huden. Men i en alder av 36 år ser det ikke lenger så pent ut med pudder, huden ser tørr ut, mer porete og de fine rynkene som har kommet, blir tydeligere med pudder. Hva slags sminkeprodukter skal jeg begynne med for å jevne ut huden uten at det ser tørt ut? Ønsker tips til helt konkrete produkter. Anonymkode: 78d9d...92e Gå til en hudpleier og bestill en time så får du gode produkter og råd tilpasset akkurat DIN hud :-) Anonymkode: 62046...3a6
Gjest tinkaanonym Skrevet 9. mai 2016 #7 Skrevet 9. mai 2016 Prøv BB-cream De beste er asiatiske, men Maybelines er også grei. Transparent pudder kan brukes til å få sminken til å holde. Ellers så finnes det noen settingsprayer du kan bruke i stedet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå