Olive_North Skrevet 7. mai 2016 #1 Skrevet 7. mai 2016 Ok jeg må bare skrive det her for å få det ut, er helt satt ut av situasjonen... i går var jeg ute og drakk med noen venner, så kom fetteren til ei venninne. Jeg har hilst på han et par ganger før, noen av venninnene i gjengen er veldig betatt av fyren, han er ganske kjekk og veldig karismatisk, men han har aldri vært min "type" og for en tid tilbake måtte jeg avvise flørtingen hans fordi jeg hadde kjæreste da sa han "det kan vi drite i, jeg må ha deg", jeg fortsatte å avvise. Han har sendt meg noen meldinger på Facebook. Jeg har sluttet å svare, fordi de ofte bare er svada om ting som ikke henger på greip... Som f.eks at han hang seg totalt opp i ei låt som ble spillt på et utested han har vært på, så utdyper han i det vide og brede om dette til meg, han skal beskrive hvordan låta hørtes ut, hvor gøy er det å lese om for meg liksom? 😆 vel uansett, da han kom i går, spurte jeg hva han skulle på 17mai, og om han skulle være med på champagnefrokosten som vi alle var invitert til. Det var ingen som prata med han, så jeg ville at han skulle føle seg inkludert. Da svarte han cocky at det ikke var vits i å feire 17.mai noen andre steder enn i Oslo, så nei det skulle han ikke bli med på. Jeg svarte kanskje litt frekt tilbake at jeg ikke så poenget med å stå i kø en hel dag for å få et glimt av kongen når man heller kan bruke hele dagen med vennene sine. og da tok det av.... Fra det tidspunktet flippet han helt. Plutselig skulle han lage en diskusjon om 17.mai og venner. Han vrei og vendte på hvert ord jeg ga fra meg, enda jeg ikke egentlig sa noe som helst, så fikk han det til å virke som jeg kverrulerte. Til slutt snudde jeg ryggen til og prata med noen andre. og nå ble alt værre. Han begynte å prate lavt bak ryggen min "Olivia, ikke tro du er noe, det er ingen her som liker deg, du er den styggeste i gjengen, den styggeste av alle jentene, hører du meg? Olivia, hører du hva jeg sier?, selvfølgelig hører du ikke, du er et naut" jeg ignorerte så godt jeg kunne, men han ga seg ikke... Så sier jeg høyt til venninna mi "hører du hva han sitter å sier til meg?" da reiste han seg, og sa "ja olivia, hva prøver du på? Fortell alle her hva jeg liksom sitter å sier om deg?". Jeg bare så på han og prøvde å ikke lage en situasjon, og det var ikke så mange som reagerte heldigvis. etter en stund går jeg på toalettet, og når jeg kommer tilbake går venninnen mi ut for å røyke. Jeg følger etter bare for å slå an en prat, men hun er veldig sint på meg. Hun vil ikke prate, men etterhvert kommer det frem at fetteren hennes har fortalt henne at jeg har sitti og snakka dritt om ho hele kvelden.... Jeg ble helt satt ut, og prøver å forsvare meg og sier at det bare er tull, men da sier ho "vi kan jo gå inn å spørre han" og det gjør vi. Han steller seg opp og holder en tale om at jeg har snakka dritt om hver og en der... At jeg er full av dritt og at jeg har mye rart for meg. jeg bare satt meg ned i stolen og var helt stum, når jeg prøvde å forsvare meg vrei han på alt jeg sa og fikk meg til å se totalt blåst ut. Så jeg satt meg bare ned i stolen, fant frem telefonen for å finne noen som kunne hente meg.. Og da startet han igjen, han hvisket "se så dum du ser ut nå, ingen liker deg lenger, tror du er den fineste her, men du er den styggeste av alle, hører du? Olivia? Hør på det her, tenk at du sitter her som en skam, på en kveld har du mistet alle vennene dine" han fortsatte over flere minutter... jeg reiste meg og gikk til slutt... Ca en halvtime senere ringte en annen venninne og sa at han hadde tatt ho til side og fortalte at han hadde kost seg med å drite meg ut, og at når hun prøvde å fortelle de andre vennene våres om det, så hadde han sagt at jeg hadde overtalt henne til å fortelle de det... Jeg er bare helt satt ut, det her foregikk over flere timer og hviskingen bak ryggen min har satt seg skikkelig i... 1
Honey Dew Skrevet 7. mai 2016 #2 Skrevet 7. mai 2016 Du må si klart fra til han og blokker han på fb og andre steder 1
Olive_North Skrevet 7. mai 2016 Forfatter #3 Skrevet 7. mai 2016 2 timer siden, Honey Dew skrev: Du må si klart fra til han og blokker han på fb og andre steder Jeg trenger ikke ha så mye kontakt med han heldigvis, også får jeg vel bare holde meg unna sosiale samlinger med han tilstede. Er fortsatt litt satt ut av at han tør å oppføre seg slik ute blant for, ser for meg at han kan være veldig slem på privaten
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #4 Skrevet 7. mai 2016 Neste gang du er ute og han er tilstede, prøv å ta opp det han hvisker.. Lat som du skriver en melding eller noe og ta opptak. Dette høres ut som helt absurd oppførsel. Anonymkode: dd65c...bd7 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #5 Skrevet 7. mai 2016 Han er skikkelig psykopat. Rart dette ikke er blitt oppdaget tidligere av venninnen din som er kusinen hans. Anonymkode: 90cb2...7dd 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #6 Skrevet 7. mai 2016 Er han den typen som avbryter og later som dere er kjærester når du snakker med andre menn? Anonymkode: 8120b...60e
Sheherasade Skrevet 7. mai 2016 #7 Skrevet 7. mai 2016 Wow. Wow. Får håpe du får venninnene dine til å tro på deg. I hvert fall ei av dem som tar din side, da. Herregud.
Olive_North Skrevet 7. mai 2016 Forfatter #8 Skrevet 7. mai 2016 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Neste gang du er ute og han er tilstede, prøv å ta opp det han hvisker.. Lat som du skriver en melding eller noe og ta opptak. Dette høres ut som helt absurd oppførsel. Anonymkode: dd65c...bd7 Jeg gjorde det faktisk i går, men det er litt dårlig lyd og musikk + annen prat, så det er ikke lett å høre det.. Hm 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han er skikkelig psykopat. Rart dette ikke er blitt oppdaget tidligere av venninnen din som er kusinen hans. Anonymkode: 90cb2...7dd Hun som ringte meg i går, ringte meg i dag igjen og hun sa at hun hadde hørt rykter om at han har oppført seg merkelig mot andre jenter. Og at det gikk rykter om at han likte å sette ut folk... På en merkelig måte fikk han seg selv til å se ut som en konge i går, og kusinen hans ser veldig opp til han. 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er han den typen som avbryter og later som dere er kjærester når du snakker med andre menn? Anonymkode: 8120b...60e Ja, noe lignende har skjedd faktisk... 13 minutter siden, Sheherasade skrev: Wow. Wow. Får håpe du får venninnene dine til å tro på deg. I hvert fall ei av dem som tar din side, da. Herregud. Jeg har snakket med ei annen som ikke var der i går, hun datet han en periode og sa "nei hold deg langt unna den fyren, han er ikke stabil. Så jeg har hvertfall noen som backer meg 😅 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #9 Skrevet 7. mai 2016 44 minutter siden, Olive_North skrev: Jeg gjorde det faktisk i går, men det er litt dårlig lyd og musikk + annen prat, så det er ikke lett å høre det.. Hm Hun som ringte meg i går, ringte meg i dag igjen og hun sa at hun hadde hørt rykter om at han har oppført seg merkelig mot andre jenter. Og at det gikk rykter om at han likte å sette ut folk... På en merkelig måte fikk han seg selv til å se ut som en konge i går, og kusinen hans ser veldig opp til han. Ja, noe lignende har skjedd faktisk... Jeg har snakket med ei annen som ikke var der i går, hun datet han en periode og sa "nei hold deg langt unna den fyren, han er ikke stabil. Så jeg har hvertfall noen som backer meg 😅 Flott at noen er på din side Høres ikke ut som en oppegående mann Anonymkode: dd65c...bd7
GammelKaktus Skrevet 7. mai 2016 #10 Skrevet 7. mai 2016 For en syk mann...tenk hvis man måtte sitte fast i en heis med en slik type Godt å høre at du har folk rundt deg som har sett den siden av han, så slipper du å føle deg helt alene. Du begynner jo nesten å tvile på deg selv når du treffer den slags mennesker, creepy greier... 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #11 Skrevet 7. mai 2016 Jeg vil råde deg til å holde deg unna han så mye du kan. Ikke prøv å hevne deg på han på noen måte. For han har ikke normale grenser, så du kan ikke vite hva han er i stand til om han føler seg trengt opp i et hjørne. Anonymkode: 90cb2...7dd
aquata Skrevet 7. mai 2016 #12 Skrevet 7. mai 2016 Han er en Narsissist. Livsfarlig. Det er en personlighetsforstyrrelse som kan ødelegge de som kommer i nærheten av han. Google det.
SøtMelon Skrevet 8. mai 2016 #13 Skrevet 8. mai 2016 Han fanger nok seg selv i sitt nett en dag Makan til dysfunksjonell type! Bare vern om deg selv fra dette udyret. . La han heller finne andre å torturere psykisk, så kan vi samtidig håpe at han møter på rette personen som han virkelig ikke burde køddet med. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå