Gjest Balian de Ibelin Skrevet 7. mai 2016 #1 Skrevet 7. mai 2016 Jeg er en taper og jeg bærer taper stempelet med stolthet.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #2 Skrevet 7. mai 2016 Så bra for deg da.... Anonymkode: ea7c3...402
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #3 Skrevet 7. mai 2016 29 minutter siden, Balian de Ibelin skrev: Jeg er en taper og jeg bærer taper stempelet med stolthet. Hvorfor er du stolt av det? Anonymkode: 9e445...b90
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #5 Skrevet 7. mai 2016 32 minutter siden, Balian de Ibelin skrev: Jeg er en taper og jeg bærer taper stempelet med stolthet. Hvilket perspektiv har du på taperstempelet? Økonomi, arbeid, utdannelse, nettverk ??? Anonymkode: fe845...8bd
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 7. mai 2016 #6 Skrevet 7. mai 2016 Jeg merker meg at ingen faktisk svarer på spørsmålet. Men det er jo ikke overraskende de fleste er for feige til å innrømme at de er tapere.
KaDust Skrevet 7. mai 2016 #7 Skrevet 7. mai 2016 Det er vanskelig å svare på spørsmålet når du ikke vil gi en definisjon på hva du anser som en taper. 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #8 Skrevet 7. mai 2016 3 minutter siden, Balian de Ibelin skrev: Jeg merker meg at ingen faktisk svarer på spørsmålet. Men det er jo ikke overraskende de fleste er for feige til å innrømme at de er tapere. Hva er en taper? Anonymkode: 922e3...910
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #9 Skrevet 7. mai 2016 Man kan alltids relativisere seg bort fra et evt. taperstempel. Ikke vanskelig å finn noen som har det verre enn seg selv. Jeg tjener knapt 400000 i året og er en økonomisk taper for de aller fleste av vennene mine. Men det er selvsagt de som har det verre enn meg.. Anonymkode: fe845...8bd
Gjest Bergtekjen Skrevet 7. mai 2016 #10 Skrevet 7. mai 2016 19 minutter siden, Balian de Ibelin skrev: Jeg merker meg at ingen faktisk svarer på spørsmålet. Men det er jo ikke overraskende de fleste er for feige til å innrømme at de er tapere. Hvis du seier kva du definerer som ein taper, så kjem det nok nokon svar.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #11 Skrevet 7. mai 2016 I deres øyne er man nok en taper, men det skal vel ikke så mye til så... Anonymkode: ae10d...166
rundtfingern Skrevet 7. mai 2016 #12 Skrevet 7. mai 2016 Jeg har definert meg som en taper. Jeg har venner men jeg har aldri vært populær, men på mange måter føler jeg meg ikke som en taper heller. Så litt delte meninger.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #13 Skrevet 7. mai 2016 Jeg tar høyere utdanning, jobber, har en flott samboer og blir godt likt. Anser ikke meg selv som en taper. Anonymkode: 37d89...184
exictence Skrevet 7. mai 2016 #14 Skrevet 7. mai 2016 Nei En taper er vel en man ikke kan stole på, lever på andre, lyger, gjør egoistiske handlinger hele tiden, vil ikke prøve å forstå andre.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #15 Skrevet 7. mai 2016 Ja, jeg er en taper på alle plan egentlig. Jeg fikk barn ung, selvsagt slutt med barnefar, jeg har ikke utdannelse, ufør i ung alder og veldig lite sosialt nettverk. Jeg er vel rene oppskriften på taper. Det skal sies at jeg har blitt gift med en oppegående og resurssterk mann som elsker meg for den jeg er,kjøpt hus og jobber iherdig med å få bedre helse, but still... Selvinnsikt har jeg i det minste Anonymkode: 5ac70...97c 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #17 Skrevet 7. mai 2016 Ja, om jeg skal være ærlig. Anonymkode: 872da...79f
maskineple Skrevet 7. mai 2016 #18 Skrevet 7. mai 2016 (endret) Ja, en dag vil jeg ikke være taper lenger, men en vinner, noen ganger har jeg gode dager da heldigvis. Endret 7. mai 2016 av maskineple
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #19 Skrevet 7. mai 2016 Ja. Jeg er 34 år og singel og alle menn hater meg Er dømt til å være alene forever og på julaften kommer jeg til å sitte alene med alle kattene mine og spise fjordland og se på mr. Bean.. hvor stusselig er ikke det? Skulle ønske foreldra mine var muslimer så hadde jeg hvertfall blir gifta bort. Føler meg som en skuffelse siden foreldra mine aldri vil få barnebarn. Jeg har i det minste egen leilighet og jobb da. Og jeg er ikke dum. Får stadig vekk høre at jeg er pen og, men det hjelper jo ingenting når alle menn hater meg.. Anonymkode: 71be0...647 1
maskineple Skrevet 7. mai 2016 #20 Skrevet 7. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Ja. Jeg er 34 år og singel og alle menn hater meg Er dømt til å være alene forever og på julaften kommer jeg til å sitte alene med alle kattene mine og spise fjordland og se på mr. Bean.. hvor stusselig er ikke det? Skulle ønske foreldra mine var muslimer så hadde jeg hvertfall blir gifta bort. Føler meg som en skuffelse siden foreldra mine aldri vil få barnebarn. Jeg har i det minste egen leilighet og jobb da. Og jeg er ikke dum. Får stadig vekk høre at jeg er pen og, men det hjelper jo ingenting når alle menn hater meg.. Anonymkode: 71be0...647 Hva mener du? Du kommer til å sitte alene på Julaften. Dvs du ikke sitter alene på Julaften?. Noe som betyr at du har venner og folk som er glad i deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå