AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #1 Skrevet 7. mai 2016 Om alle kvinner er ekte kvinner, Er ikke da også alle menn ekte menn? Siden om det er slik at ikke alle menn er ekte menn. Da må det også være slik at ikke alle kvinner er ekte kvinner. Anonymkode: 8e30f...86f
HomelessIcecream Skrevet 7. mai 2016 #2 Skrevet 7. mai 2016 Jo,ja, jeg hadde absolutt våget meg å konkludere at alle menn jeg har møtt har vert mer eller mindre ekte
herzeleid Skrevet 11. mai 2016 #4 Skrevet 11. mai 2016 Man kan jo prøve å sette dette inn i konteksten de som mener/tror de er et annet kjønn enn de egentlig er. Mange ønsker jo nå at en mann som ønsker å være kvinne skal anerkjennes som like mye kvinne som de som faktisk er kvinner. Sånn sett kan den ellers så kjedelige "ekte mann/kvinne" diskusjonen få en litt mer spenstig vri, når hva man føler seg for etterhvert skal trumfe virkeligheten.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #5 Skrevet 11. mai 2016 Ja, men hva er og gjør en ekte mann, og hva er og gjør en ekte kvinne? @H_Marius40 Anonymkode: 0d4e8...4a0
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #6 Skrevet 11. mai 2016 Unnskyld meg, men hvordan er man falsk mann/kvinne? Altså, hvordan er man ikke ekte? Anonymkode: 2de12...70f
peppermyntete Skrevet 11. mai 2016 #7 Skrevet 11. mai 2016 Tja, jeg synes ikke menn som voldtar er noen ekte menn, men det gjelder kvinner også. Men å være en ekte mann eller kvinne går jo på kjønn (både det man er født med og det man føler seg som), så jo, alle er ekte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå