Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når slutter man å være trøtt? Når barna blir såpass store at de klarer seg selv på morgen og sover om natta? Jeg er trøtt døgnet rundt, året rundt...

Anonymkode: fb9f9...32d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når slutter man å være trøtt? Når barna blir såpass store at de klarer seg selv på morgen og sover om natta? Jeg er trøtt døgnet rundt, året rundt...

Anonymkode: fb9f9...32d

Det var jeg også. Jeg trodde det var slitet med ungene og travelt på jobben...

Viste seg å være kreft.
jeg sier ikke at du har det,

men sjekk alltid hos legen i stedet for å skylde på uskyldige årsaker.

Det kan være jernmangel, B12-mangel, osv...

eller mer alvorlige saker.

Ta en fullsjekk hos lege.
Om der er fine resultater, ta tak i livet ditt og se hva som kan endres.
Kanskje mindfullness kan være noe?

Anonymkode: 47fd9...cc4

Skrevet

Jeg synes det ble bedre den dagen eldstemann kunne gå ned og se på TV eller leke alene på morgenen. Hun var da 4,5, og tar med seg 3-åringen når hun våkner. Alt ble liksom bedre da. Vi kunne være litt lengre oppe i helgene (= kjærestetid), og vi er mer uthvilte og har bedre tålmodighet. Deilig!

Jernmangel kan være verdt å sjekke om du føler deg helt håpløs. Jeg blir slapp, ikke trøtt, når jeg er jernfattig. Akkurat som om noen står oppå meg, eller at hele kroppen går i sirup. Det kan ikke all verdens søvn bøte på. ;)

AnonymBruker
Skrevet

Det spørs vel helt på når dine barn sover natten gjennom. Mine er 2 år og 3 år og er fortsatt en del våkne om natten, mens venninnen min har barn som sov rundt fra 4 mnd. Litt forskjell på om det drar ut i måneder eller år.

Anonymkode: b97ad...8c8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...