AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #1 Skrevet 7. mai 2016 Når slutter man å være trøtt? Når barna blir såpass store at de klarer seg selv på morgen og sover om natta? Jeg er trøtt døgnet rundt, året rundt... Anonymkode: fb9f9...32d
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #2 Skrevet 7. mai 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når slutter man å være trøtt? Når barna blir såpass store at de klarer seg selv på morgen og sover om natta? Jeg er trøtt døgnet rundt, året rundt... Anonymkode: fb9f9...32d Det var jeg også. Jeg trodde det var slitet med ungene og travelt på jobben... Viste seg å være kreft. jeg sier ikke at du har det, men sjekk alltid hos legen i stedet for å skylde på uskyldige årsaker. Det kan være jernmangel, B12-mangel, osv... eller mer alvorlige saker. Ta en fullsjekk hos lege. Om der er fine resultater, ta tak i livet ditt og se hva som kan endres. Kanskje mindfullness kan være noe? Anonymkode: 47fd9...cc4
^^Belle^^ Skrevet 7. mai 2016 #3 Skrevet 7. mai 2016 Jeg synes det ble bedre den dagen eldstemann kunne gå ned og se på TV eller leke alene på morgenen. Hun var da 4,5, og tar med seg 3-åringen når hun våkner. Alt ble liksom bedre da. Vi kunne være litt lengre oppe i helgene (= kjærestetid), og vi er mer uthvilte og har bedre tålmodighet. Deilig! Jernmangel kan være verdt å sjekke om du føler deg helt håpløs. Jeg blir slapp, ikke trøtt, når jeg er jernfattig. Akkurat som om noen står oppå meg, eller at hele kroppen går i sirup. Det kan ikke all verdens søvn bøte på.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #4 Skrevet 7. mai 2016 Det spørs vel helt på når dine barn sover natten gjennom. Mine er 2 år og 3 år og er fortsatt en del våkne om natten, mens venninnen min har barn som sov rundt fra 4 mnd. Litt forskjell på om det drar ut i måneder eller år. Anonymkode: b97ad...8c8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå