Kipa Skrevet 18. juli 2002 #1 Skrevet 18. juli 2002 om jeg nå tar mine piller som vanlig vil min siste mensdag være lørdag morgen. Den lørdagen som jeg skal gifte meg...Har tenkt på å å utsette, men vet ikke. Jeg lurer på noe annet, kanskje ett helt idiotisk spm...kan jeg stoppe opp en dag før med de gule pillen for å framskynde mensen. Da ville jeg vært ferdig fredag morgen i steden. Er dette helt borte i natt'a eller? jeg bruker trionetta 21
tuji Skrevet 18. juli 2002 #2 Skrevet 18. juli 2002 Det går sikkert an, men jeg tror jeg ville utsatt mensen. Det er jo bare å fortsette på neste brett, og så slutte å spise piller når det passer å få mensen.
Gjest Anonymous Skrevet 18. juli 2002 #3 Skrevet 18. juli 2002 Det er nok ikke så lurt å kutte ut piller dersom du ikke har et ønske om å bli gravid.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 18. juli 2002 #4 Skrevet 18. juli 2002 Det er bare å utsette mensen, men husk at siden trionetta er en trefasepille, så må du begynne med de gule når du begynner rett på et nytt brett. Hvis ikke så får du mensen uansett, fordi det er lavere hormoninnhold / annen hormonsammensetning i de andre fargene.
Kipa Skrevet 18. juli 2002 Forfatter #5 Skrevet 18. juli 2002 jeg lurer vel egentlig på om jeg kan kutte ut en gul pille for å får mensen en dag før jeg skal...har ingen problemer dersom det vil føre til en evt. graviditet, skal uansett slutte med piller etter bryllupet. Så altså om jeg kutter ut en pille vil det gjøre at mensen kommer en dag før og dermed avsluttes en dag før også??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå