Bumblebee73 Skrevet 28. oktober 2004 #1 Skrevet 28. oktober 2004 Har noen forslag på hva jeg kan ha til middag i dag. Det må være enkelt og GODT og ikke ta så veldig lang tid å lage. Jeg er dr...lei av pølser, pizza, suppe og brødmat. Det må da finnes andre middagsvarianter...??? Men jeg er helt tom for ideer...
Bandula Skrevet 28. oktober 2004 #2 Skrevet 28. oktober 2004 Kyllingsalat: *1 pose majones *ananaskraft *ananas *rød paprika *issalat *agurk *renset kylling *valnøtter Bland majonesen og kraften fra ananasboksen, og ha det andre oppi i passe biter. Ha gjerne brød ved siden av!
nessi Skrevet 28. oktober 2004 #3 Skrevet 28. oktober 2004 kylling/svin/oksekjøtt i strimler, stekt med litt krydder. Ha i pitabrød sammen med salat, tomat, løk, agurk, mais, ost (det du måtte like) og en god dressing
Gjest the imp Skrevet 28. oktober 2004 #4 Skrevet 28. oktober 2004 Fres chili, hvitløk, løk, gjerne soltørkede tomater, purre, hva du nå måtte like av grønnsaker i olje. Kok pasta, og bland denne oppi grønnsakene og strø over revet parmesan. Enkelt og veldig godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå