AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #1 Skrevet 6. mai 2016 Hei. Har vert i 2 forhold siden jeg var 16 og er nå 21. Jeg er en person som er veldig avhengig av å ha en rundt meg. Nå har jeg tenkt å være singel en stund og bruke litt tid på meg selv. Problemet er at når jeg er singel så blir jeg så fort ensom og føler meg alene. Etter jeg ble singel så lå jeg litt rundt og syns det var så gøy å være singel, men nå er det ikke så gøy lengre likevel. Jeg vil ha en som vil holde rundt meg om natta osv. Kommer jeg aldri til å klare å være alene å ha det bra bare med meg selv? Noen andre single som har noen tips? Anonymkode: a5591...21e
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #2 Skrevet 6. mai 2016 Å lære å trives i eget selvskap og liv er ekstremt viktig. De å lengte etter en eller annen er faktisk ganske spesielt! Da tenker jeg at man i grunn har godt av å være singel en stund til. En eller annen gang dukker det opp noen som du blir stormforelsket i enten du vil eller ikke, og det er jo først da det er gøy å prøve å få seg kjæreste. Nyt tiden, for gresset er stort sett ikke grønnere på den andre siden! Anonymkode: afafc...f8c 6
Okapi Skrevet 6. mai 2016 #3 Skrevet 6. mai 2016 For meg funker det å fokusere på ting utenfor meg selv. Ting som krever konsentrasjon hjelper en del. Les bøker, spill spill, skriv, etc. 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #4 Skrevet 6. mai 2016 ja jeg tror jeg må lære meg å være glad i meg selv og ha det bra før jeg kan forelske meg. Sikkert en an hovedgrunnene til at det ble slutt mellom meg og eksen. Anonymkode: a5591...21e
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #5 Skrevet 7. mai 2016 Jeg er i samme situasjon og forstår deg godt. Jeg prøver å godta at jeg føler meg litt alene noen ganger. Ellers er det helt greit. Anonymkode: f3071...85e
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #6 Skrevet 7. mai 2016 Det virker som du vil ha noen bare for å ha noen. Jeg må være forelsket for å ville ha en mann rundt meg. Anonymkode: fab53...6d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå