Gå til innhold

Noen som vet hvordan det går med Linni Meister?

Høstduft

Anbefalte innlegg

Hun sa jo at det hadde vært slutt med samboeren sin, og så la hun ut et innlegg med overskrift "life change". Og etterpå har det vært stille. 

Synes hun virker så god og snill, og synes egentlig hun og Olav var et flott par. Håper de greier å holde sammen. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, Høstduft skrev:

Hun sa jo at det hadde vært slutt med samboeren sin, og så la hun ut et innlegg med overskrift "life change". Og etterpå har det vært stille. 

Synes hun virker så god og snill, og synes egentlig hun og Olav var et flott par. Håper de greier å holde sammen. 

Jeg håper også at de holder sammen, mest på grunn av sønnen hennes. Hun er en litt spesiell dame men virker å ha masse empati og omsorg for andre. 

Endret av Ultiva
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Høstduft skrev:

Hun har lagt ut nytt innlegg i dag.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Linni Meister. Hun ser så dum og pimpa ut på utsiden, men er bare såå herlig på innsiden! Så snill og god. Jeg håper det ordner seg for henne og Olav, de har vel bare en 4årskrise? Sikkert lei av å gå i hælene på hverandre for fjerde året på rad. Tar de seg hver sin ferie hver for seg så er de back on track etter en liten uke.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ute å fester å har det koselig. Virker som hun har det fint

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser typen har fjernet henne som i et forhold med på instagram. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keiserensnyeklær
Den 7.5.2016 at 19.33, ub40 skrev:

Jeg liker Linni Meister. Hun ser så dum og pimpa ut på utsiden, men er bare såå herlig på innsiden! Så snill og god. Jeg håper det ordner seg for henne og Olav, de har vel bare en 4årskrise? Sikkert lei av å gå i hælene på hverandre for fjerde året på rad. Tar de seg hver sin ferie hver for seg så er de back on track etter en liten uke.

Jeg har det samme inntrykket av henne, at hun virker så snill og god :) Om det riktige er at de går fra hverandre eller blir sammen, så håper jeg uansett at det ender for det beste for henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for spekulasjoner til skade for omtalte.

Phaedra,adm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har hun bekreftet at det et slutt og at hun og sønnen har flyttet ut. Trist, Olav virket som en bra kar for henne.

Er forresten diskusjon mellom han og ei i kommentarfeltet på bloggen. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Har Linni fått ny kjæreste? 

Synes ikke det virker som hun har det helt ok for tiden. På snappene hennes er det party party party hele tiden og et liv i høy hastighet. Det samme igrunnen med eksen hennes. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marizz

Hun var på panelet, og der sa hun at hun elsker singellivet. Regner med det går bra med henne, og at hun vil være singel en stund :) Må også si at jeg har sansen for Linni. Ja, hun ser litt dum ut og er kanskje ikke det smarteste heller, men på innsiden er hun utrolig fin, empatisk og litt sårbar. Vanskelig å forklare, men er noe med henne jeg liker veldig godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, marizz skrev:

Hun var på panelet, og der sa hun at hun elsker singellivet. Regner med det går bra med henne, og at hun vil være singel en stund :) Må også si at jeg har sansen for Linni. Ja, hun ser litt dum ut og er kanskje ikke det smarteste heller, men på innsiden er hun utrolig fin, empatisk og litt sårbar. Vanskelig å forklare, men er noe med henne jeg liker veldig godt!

Ser hun dum ut?

Synes hun er vakker jeg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest marizz
11 timer siden, Gjesten29 skrev:

Ser hun dum ut?

Synes hun er vakker jeg.

Jeg synes absolutt ikke at hun er stygg, men store pupper, langt blondt hår, store lepper og falske negler er ofte forbundet med folk som gjerne ikke er de smarteste. Jeg synes Linni er fin, men tror hun ville vært enda finere med en mer naturlig look :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...