AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #1 Skrevet 6. mai 2016 hei jeg har nettopp begynt å snakke en gutt. han ble singel for 2-3 måneder siden og han var sammen med eksen i 3-4 år tror jeg. burde jeg være litt obs her mtp at han kanskje bare vil være singel en stund og ikke noe seriøst? noen som har erfaringer rundt dette? Anonymkode: ddad8...987
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2016 #3 Skrevet 7. mai 2016 Jeg tror jeg hadde vert litt usikker. Jeg og typen slo opp for ca 2. mnd siden og jeg er ikke ute etter noe enda. Vist han har vert lenge i forhold så kan det jo hende at han har lyst å være litt singel og ha det gøy. Vist de har vært veldig nær så vil jeg jo ta litt lengre tid å komme over noen. Mange som har vært i forhold savner jo også den nærheten til en annen og kan finne det i deg f.eks. No vet jo ikke jeg hvordan det ble slutt og hvordan han tar det. Kan jo hende det var han som slo opp og vil finne en annen det er jo ikke godt å si. Er vertfall viktig å snakke med han om hva han er ute etter slik at du ikke ender opp såret. Anonymkode: 4ba85...6a2 1
Pottah Skrevet 8. mai 2016 #4 Skrevet 8. mai 2016 Det er så individuelt at det kan vi ikke svare deg på desverre. Jeg ble dumpa ut av intet etter 5 år i starten av januar. Etter noen uker var jeg helt ferdig med kjærlighetssorgen, og etter en måned hadde jeg møtt en ny. Mens endel andre trenger noen måneder, eller til og med et eller flere år som singel føe de er klare for noe nytt og seriøst. 1
Fireflies Skrevet 8. mai 2016 #5 Skrevet 8. mai 2016 Faren er at du ender opp med bli reboundjenta. Tro meg, det er ikke noe du vil være. Snakk med han og hør hva han vil i lengden, det er ingen her inne som kan svare på det. 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #6 Skrevet 8. mai 2016 5 timer siden, Stormborn88 skrev: Faren er at du ender opp med bli reboundjenta. Tro meg, det er ikke noe du vil være. Snakk med han og hør hva han vil i lengden, det er ingen her inne som kan svare på det. Kan du definere ordet "reboundjenta"? Anonymkode: ddad8...987
Fireflies Skrevet 8. mai 2016 #7 Skrevet 8. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du definere ordet "reboundjenta"? Anonymkode: ddad8...987 Den man holder på med rett etter brudd for å komme seg videre og når man har kommet seg videre så glemmer man både exen og reboundjenta. 3
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2016 #8 Skrevet 8. mai 2016 Jeg ble også en reboundjente for en. Vi var med hverandre flere ganger. Helt til han fant ut at han og dama skulle prøve igjen. Endte med at begge hata meg + de fikk alle vennene dies til å ikke prate med meg. Men jeg bor på en litt liten plass da så er vel ikke så rart. Anonymkode: 4ba85...6a2 1
peppermyntete Skrevet 9. mai 2016 #9 Skrevet 9. mai 2016 Det er umulig å svare deg på dessverre. Det kommer jo selvfølgelig an på om han er over eksen, om han er en sånn som ønsker å leve singellivet med gutta på byen, om han gjerne vil være alene en stund, om han er desperat etter ny kjæreste eller om han rett og slett vil ha ny kjæreste fordi han møtte akkurat deg. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå