AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #1 Skrevet 6. mai 2016 Skal i konfirmasjon til sønnen til fetteren min imorgen og har aldri møtt gutten siden fetteren min har bodd veldig langt unna i mange år. De har nå flyttet ganske nære og jeg er invitert i konfirmasjonen og har takket ja. Er 500 kr nok å gi syns dere eller er det for lite? Jeg tjener ikke så mye, jobber dessverre svært redusert pga alvorlig, kronisk sykdom. Bare redd for å virke gjerrig, det er det siste jeg vil. Vanskelig det her altså. Anonymkode: 1db5e...75c
HerKommerMummi Skrevet 6. mai 2016 #2 Skrevet 6. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Skal i konfirmasjon til sønnen til fetteren min imorgen og har aldri møtt gutten siden fetteren min har bodd veldig langt unna i mange år. De har nå flyttet ganske nære og jeg er invitert i konfirmasjonen og har takket ja. Er 500 kr nok å gi syns dere eller er det for lite? Jeg tjener ikke så mye, jobber dessverre svært redusert pga alvorlig, kronisk sykdom. Bare redd for å virke gjerrig, det er det siste jeg vil. Vanskelig det her altså. Anonymkode: 1db5e...75c Ja, det synes jeg er nok 4
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #3 Skrevet 6. mai 2016 Jeg syns også det er nok. Anonymkode: 6cffe...d77 3
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #4 Skrevet 6. mai 2016 Det er nok! holder med 300'kr også. Anonymkode: 666bd...6de 8
fruBeist Skrevet 6. mai 2016 #5 Skrevet 6. mai 2016 Gi etter din egen lommebok, og ikke tenk på hva andre mener. 3
Rosewood Skrevet 6. mai 2016 #7 Skrevet 6. mai 2016 Nei det burde gå helt fint. Mer enn nok. Burde være fornøyd med å få gaver og penger i det hele tatt synes jeg 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #8 Skrevet 6. mai 2016 Det synes jeg er mer enn nok. Anonymkode: 44c50...12d 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #9 Skrevet 6. mai 2016 Altfor mye! 200-300kr holder i massevis! Anonymkode: ed784...6c7 8
KaDust Skrevet 6. mai 2016 #10 Skrevet 6. mai 2016 Jeg ville gitt rundt 300 kr, så 500 kr er mer enn nok. 5
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #12 Skrevet 6. mai 2016 Takk, dere. jeg har også tenkt på 300, men syns kanskje det er litt lite. Kronekursen er jo så lav også. Tror jeg går for 500 jeg så får jeg heller leve litt ekstra billig frem til neste lønn. Takk, takk må innrømme at jeg gruer meg litt også pga litt sosial angst og det at sykdommen gjør meg utmattet av den minste ting. Så det tar på, men jeg er likevel så sta at jeg trosser angsten og sykdommen og drar likevel selv om jeg blir fryktelig sliten av sånt. Blir jo fint å se fetteren min for første gang siden før denne gutten ble født og koselig å se annen familie også. Gruer meg litt til kona hans og hennes familie siden jeg aldri har møtt dem da, men jeg skal klare det! Håper bare ikke hun har sånn kjempestor familie. Uansett skal angstmonstetet utfordres! For angsten blir jo bare verre om man aldri utfordrer den. Nå er det ikke verre enn at jeg klarer fint å leve med det da, men periodevis er det likevel ganske ille. Går litt opp og ned. Anonymkode: 1db5e...75c 3
HerKommerMummi Skrevet 6. mai 2016 #13 Skrevet 6. mai 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk, dere. jeg har også tenkt på 300, men syns kanskje det er litt lite. Kronekursen er jo så lav også. Tror jeg går for 500 jeg så får jeg heller leve litt ekstra billig frem til neste lønn. Takk, takk må innrømme at jeg gruer meg litt også pga litt sosial angst og det at sykdommen gjør meg utmattet av den minste ting. Så det tar på, men jeg er likevel så sta at jeg trosser angsten og sykdommen og drar likevel selv om jeg blir fryktelig sliten av sånt. Blir jo fint å se fetteren min for første gang siden før denne gutten ble født og koselig å se annen familie også. Gruer meg litt til kona hans og hennes familie siden jeg aldri har møtt dem da, men jeg skal klare det! Håper bare ikke hun har sånn kjempestor familie. Uansett skal angstmonstetet utfordres! For angsten blir jo bare verre om man aldri utfordrer den. Nå er det ikke verre enn at jeg klarer fint å leve med det da, men periodevis er det likevel ganske ille. Går litt opp og ned. Anonymkode: 1db5e...75c Så flink du er som utfordrer seg selv og angsten. Kjente jeg ble litt stolt av deg, selv om jeg ikke kjenner deg. Lykke til i morgen! Det kommer til å gå bra! 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #14 Skrevet 6. mai 2016 8 minutter siden, HerKommerMummi skrev: Så flink du er som utfordrer seg selv og angsten. Kjente jeg ble litt stolt av deg, selv om jeg ikke kjenner deg. Lykke til i morgen! Det kommer til å gå bra! Tusen takk! Så hyggelig skrevet! Anonymkode: 1db5e...75c 1
kokkosmamma Skrevet 6. mai 2016 #15 Skrevet 6. mai 2016 55 minutter siden, HerKommerMummi skrev: Ja, det synes jeg er nok Jeg syntes det var mye jeg ☺ 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #16 Skrevet 6. mai 2016 12 minutter siden, kokkosmamma skrev: Jeg syntes det var mye jeg ☺ Hva syns du er passe da? Er redd for å virke gjerrig. Burde jo blåse i hva andre mener, men pga både angst og dårlig selvbilde klarer jeg ikke det. Anonymkode: 1db5e...75c
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #17 Skrevet 6. mai 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva syns du er passe da? Er redd for å virke gjerrig. Burde jo blåse i hva andre mener, men pga både angst og dårlig selvbilde klarer jeg ikke det. Anonymkode: 1db5e...75c Du kan jo gi to tohundrelapper eller tre hundrelapper? Det er liksom litt mer "gjennomført", hvis du bryr deg om hva folk tenker, enn om du gir blandete sedler Men ellers, hadde jeg fått så mye penger av en jeg aldri hadde møtt, hadde jeg ikke visst helt hva jeg skulle si, det er for mye! Du er snill, du. Anonymkode: 148ea...d53
Gjest Coolaid Skrevet 6. mai 2016 #18 Skrevet 6. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Skal i konfirmasjon til sønnen til fetteren min imorgen og har aldri møtt gutten siden fetteren min har bodd veldig langt unna i mange år. De har nå flyttet ganske nære og jeg er invitert i konfirmasjonen og har takket ja. Er 500 kr nok å gi syns dere eller er det for lite? Jeg tjener ikke så mye, jobber dessverre svært redusert pga alvorlig, kronisk sykdom. Bare redd for å virke gjerrig, det er det siste jeg vil. Vanskelig det her altså. Anonymkode: 1db5e...75c Det er helt greit og langt innenfor.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #19 Skrevet 6. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Du kan jo gi to tohundrelapper eller tre hundrelapper? Det er liksom litt mer "gjennomført", hvis du bryr deg om hva folk tenker, enn om du gir blandete sedler Men ellers, hadde jeg fått så mye penger av en jeg aldri hadde møtt, hadde jeg ikke visst helt hva jeg skulle si, det er for mye! Du er snill, du. Anonymkode: 148ea...d53 Bunner nok i at jeg vil være bra nok og ikke virke gjerrig. Vil ikke være hun gjerrige midt i mellom kusine og tremenning om du skjønner. Han vet jo ikke at jeg er syk og derfor jobber lite og jeg kommer ikke til å si noe om det heller siden jeg ikke liker å snakke om sånt. Syns liksom 2-300 kr er så lite. Er jo ikke mye man får for det idag. Takk, takk, jeg håper han blir glad ihvertfall. Anonymkode: 1db5e...75c
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2016 #20 Skrevet 6. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Altfor mye! 200-300kr holder i massevis! Anonymkode: ed784...6c7 Nei , det et altfor lite! For en som bor gaten: kanskje, men ikke for et "normalt "mennesket. 500 er minimum uten å virke gjerrig og lite generøs. Anonymkode: a2cbe...b8e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå