Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gjort det slutt. det er over. alt er over. igår fortalte jeg han om tankene mine. og hele natten lå tett inntil hverandre og gråt. han tryglet meg om å ta han tilbake. for en halvtime siden pakket han tingene sine og dro hjem.

Alt er så forvirrende. så helt forferdelig. han tok med seg noen bilder av meg så han kunne henge de opp på soverommet. to og et halvt år er fortid.

Jeg var hans første, han var min første. han er den jeg vil gifte meg med. den jeg vil få barn med. den jeg vil leve resten av livet mitt med. bli gammel med... men ikke nå.

Det er så vanvittig vondt. jeg vet jeg gjorde det rette for meg selv. men jeg har såret noen mer enn jeg noen gang har gjort i hele mitt liv. vi hadde kjøpt en liten kattunge sammen.

Jeg elsker han av hele mitt hjerte og det vil jeg alltid gjøre, men det er ikke rettferdig for hverken han eller meg at vi fortsetter å være sammen. jeg ønsker ikke å slå meg til ro allerede nå. jeg er ikke klar for det.

Og nå er alt over...

Og jeg føler meg så alene i denne verden.

Jeg har lyst til å forsvinne fra overflaten. jeg skulle jobbet idag, men klarer ikke gå. bare gråte, gråte, gråte. jeg må være verdens mest egoistiske menneske. han er jo bare god mot meg..

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

:trøste:

Har det på samme måte som deg, Mylian, men jeg klarer ikke ta skrittet å gå.

Angrer du?

Ronja_80

Skrevet

Kanskje ett dumt spörsmål, men hva var grunnen?.. hadde du mistet fölelser for han eller var det det at du ikke ville binde deg til han ennå? Forstår at det er helt jävlig.

Föler med deg, og håper du får det bedre! Det gjör du :hjerte:

Skrevet
Kanskje ett dumt spörsmål, men hva var grunnen?.. hadde du mistet fölelser for han eller var det det at du ikke ville binde deg til han ennå? Forstår at det er helt jävlig.

Som jeg skrev i innlegget så er jeg ikke klar for å slå meg til ro med han enda. og det føles slik. som om vi har bestemt oss for fremtiden allerede.. jeg har lyst til å oppleve, lyst til å være meg selv en stund.. før jeg slår meg til ro.

Angrer du?

Nei, jeg vet det er det rette. men det er så forferdelig vondt akkurat nå. og jeg føler meg så dårlig, fordi jeg har såret han en hel del.

Tusen takk for alle klemmer alle sammen..

:( :cry:

Skrevet

Huff så trist.

Det er alltid fælt å være den som må si de vonde ordene.

:klem: :klem: :klem: :klem:

Skrevet

Huff Mylian. :trøste:

Jeg vet nå litt hvordan du har det. Jeg gjorde det slutt med min første kjæreste av akkurat samme grunn som deg. Tror at det er ganske vanlig..

Jeg tenker tilbake med bare gode minner om tiden med han og jeg undrer nå litt den dag i dag på hvordan det ville vært om jeg ikke hadde gjort det slutt. Han er en super gutt på alle måter. Min "soulmate". MEN jeg har aldri angret på den avgjørelsen. For meg var det helt riktig. Jeg trengte tid alene. Være litt uavhengig. Leve litt på egenhånd. Og det har jeg gjort også og jeg er fornøyd. Antageligvis vil du oppleve det samme. Nå skal det være sagt at min eks og jeg hadde et veldig godt vennskapsforhold i et-to år etter det ble slutt og har fortsatt sporadisk kontakt (snart 4 år siden det ble slutt).

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg føler akkurat det samme som deg, men vi har et lite barn sammen..og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre :(

Vær glad dere ikke rakk å etablere dere enda mer som vi har gjort :cry:

Skrevet

Hva er det som er så viktig for dere å oppleve? Ha sex med andre menn?

Skrevet

:klem: Det er utrolig vondt å måtte avslutte et forhold når man er så utrolig glad i den andre parten, men noen ganger holder det bare ikke. Jeg gikk fra en kjæreste av motsatt grunn, jeg ønsket å etablere meg, men han var ikke klar for det. Det var en utrolig vanskelig avgjørelse å ta, kan fortsatt sitte og lure på hva jeg egentlig tenkte på, men jeg vet at det var rett avgjørelse. Og du vil komme deg over dette, bare ta tiden til hjelp og gi deg lov til å være trist.

Tenker på deg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Du har sagt alt som jeg har tenkt på i det siste, men jeg er 21. Blir litt verre det kanskje. Har også lyst å oppleve, men vil også gifte meg med han en dag :(

Skrevet

Det er det som er så vanskelig. og til slutt må man ta et valg. tok et tungt valg idag. ønsker deg lykke til gjest, man må følge hjertet sitt.

Skrevet

:trøste:

Ønsker deg en god kveld og natt, Mylian! Håper du får sove godt... :klem:

Skrevet

Sender deg en stooor trøsteklem! :trøste:

Har vært borti det samme. Bare at jeg var den som ble forlatt. Vi var også unge, og hadde ikke hatt andre. Det er kjempetungt.

Ikke at det hjelper deg nå, og du har sikkert hørt det maaange ganger før; Det blir bedre med litt tid til hjelp.

Gi deg selv lov til å gråte å sitte bare hjemme å sture....men ikke for lenge. Snart er det på tide å komme seg opp og ut. Livet går videre. :klem:

Lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...